De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Caruli, wat een schattige foto! Ik heb ook gestemd ;).

@Sanka, al wat meer energie?

@Chicken, test al binnen?

@Joyce, stoer man staan! Go Lianne GO!

@Collo, Amy doet het goed zeg! Gewoon schijt aan CB...inderdaad doen wat je zelf goed dunkt!

@TV kijken, hier eigenlijk niet. Eigenlijk alleen als ik een momentje voor ons samen wil hihi..Lotus kan niet stil zitten dus trekt zich steeds op aan de bank en staat dan te springen...tv zet ik dus al snel op travel & living haha.

@Suus, stoere laarsjes zeg! Geweldig!

@Kleding, Lotus zit in 74 nu. Mexx en babybarb shirtjes al in 80...zal wel gewoon klein vallen ;).

@Eerste verjaardag, tja dat wordt hier wat...5 december....
    Ik had mijn zusje onlangs mede gedeeld dat wij het zeker dit jaar op de dag zelf willen vieren. Hun hebben 4 kids in de leeftijd van 2 t/m 6, dus ik wilde er op tijd bij zijn...Tante, oom, neef en nichtjes horen erbij te zien toch?
    Toen kwam mijn zusje met t geweldige idee om dan eerst de verjaardag van Lotus te vieren en daarna Sinterklaas met alle kids.
    Ik heb t voorlopig omgewisseld...onze visite blijft altijd hangen dus ja...nu eerst s'morgens sinterklaas en dan s'middags haar verjaardag. Ben benieuwd...zat toevallig vanmorgen op het net te lezen over jarig zijn op 5 dec...nu volwassenen vonden het vroeger helemaal niet leuk omdat alles op 1 dag was en alle aandacht naar de sint ging...aan mij de taak om dat dus vooral niet te gaan doen...maar hoe? Kan haar ook Sinterklaas niet ontzeggen toch? Nou goed...ik zie wel...dit jaar heeft ze het toch nog niet in de gaten!

@Lotus update, na een paar nachten van wakker worden heeft ze vannacht weer doorgeslapen. Oorzaak: haar 2 voortanden zijn door...zondag de ene gisteren de andere..jippie! Van de andere tanden heeft ze nooit last gehad, maar van de 2 wel. In totaal heeft madame nu 6 tanden.
    Had nooit gedacht dat het nog ging gebeuren;), maar echt: haar haar groeit JOEPIE!
    Staan, optrekken doet ze al even...alleen niet in de box...ze weigert de spijlen beet te pakken. Wel mama, papa etc en de bank bv. Gisteren zat ze op haar knietjes voor de kast met hoofd en handen in de kast...graai graai...haha.
    Zwaaien vind ze ook geweldig...als er iemand weg gaat of zij naar bed gaat zwaait ze even...geweldig!
    Gisteren hoorde ik weer eens mama (zal wel toeval zijn) en Nee...wilde haar een hap brood geven...NEE en hoofd weg draaien...vast ook toeval ;).
    De 15e weer naar t cb...ben benieuwd!

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!

@Poohbeer.....GO LOTUS!!!!!! haha, leuk he dat ze een eigen willetje krijgen.

@Verjaardag en sint...heb er nog niet over nagedacht eigenlijk...

@ongi.....nog niks....

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Chicken, ga testen meid!!!!!

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sanka, Ja Spoenk is keileuk!!! Mijn kids zitten daar op woensdag en vrijdag de hele dag en ze vinden het super!!!

Chicken ga nou testen!!!!!!

Pooh, Wauw al 6 tanden!!!! goed man! Mexx valt inderdaad klein, ik krijg Beua niet meer in maatje 80 van Mexx ( en geloof me ik heb het geprobeerd:D was zo'n leuk shirt:()

Staan in bed of box doet Beau ook niet ( box zal ook niet meer meevallen, hebben we niet meer8)) Beau wil ook de spijlen niet pakken hihi

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    staan: was maar paar sec en daarna niet meer gedaan maar ben bang dat ze dat nu snel onder de knie gaat krijgen.. bed en box doet ze al
    liefst in bed als ze eigenlijk hoort te slapen, gaat ze in het hoekje staan en dan mama... hihi, schetig!
    ik ben mama volgens mij en papa is hma ofzoiets
    en als we dag dag zeggen gaat ze zwaaien ..
    en soms ook zo als ze enthausiast is
    net naar opvang gebracht, werd ze door alle kindjes geknuffeld! haha.. en zij maar wegkruipe n;)
    als wij nu nee zeggen, bijv niet naar de stereo.. dan gaat ze zitten en nee schudden.. of als ze het van plan is gaat ze er nee scuddend heen! boefje
    en als je haar dan weg pakt komen de krokodillen tranen
    kleine meisjes worden veeeel te snel groot!

chicken: heb hier nog wel een test liggen, hebben? ;)

testen: kreeg er hier zo de kriebels van ;) en aangezien ik al dagen die ongi en chaggie heb en nu ook pukkels op kin (had ik ook toen ik zwanger was van lianne) toch maar getest (deze verliep anders in oktober, ook zonde) en negatief. Jammer, maar is beter zo! :)

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    maatjes: heb hele stapel lange mauw shirts maat 68.. maar ze begint echt een buikske te krijgen dus beginnen toch wat te strak te zitten... broekjes nog wel 68.. en truitjes 74 moet ik eens ff kijken of ik wel genoeg heb

rompers: tja.. vind ik ook al met 62/68.. die heeftze nog aan maar lijken soms toch echt te krap... en de maat erop is het mauwen omrollen..

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    O ja verjaardag.....

5 december, ja zou inderdaad denk ik als ze iets groter is pakjesavond op een andere dag vieren ( valt maar 1 keer in de paar jaar op zaterdag, en zaterdag is een echte sinterklaasavond vind ik)

Beau is 23 december jarig ook zo'n BUT datum. maar ja niets aan te doen.... Cadeau.... nog geen idee!!!!

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    1st verjaardag: eerst verhuizen en nieuwe baan dan denken we daar over na ;)

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @pooh
    Nee helaas volgens mij moet ik nieuwe batterijen kopen haha.
    En geweldig zeg van Lotus. Kei knap.

@ontwikkeling
    Hier gaat het allemaal niet zo snel. Meneer kan alleen nog zitten. :( Geen tanden zelfs niet iets wat er op lijkt. En een heel eigen willetje. Niet alleen willen spelen. Nou ja, soms word ik er wel een beetje onzeker van als ik lees wat jullie kindjes al allemaal kunnen. :(

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @pooh: wat goed van Lotus allemaal!!! En verjaardag en sint, tja, even goed over nadenken inderdaad!
    Joepie, 2 voortanden, dan is het nu dus eindelijk geen duiveltje meer ;) Maud had ook wel last van d'r 2 voortanden hoor!

@caruli: ik zal ook eens ff een stem uitbrengen!

@slechte slapers: hier gelukkig altijd een doorslaper, alleen is ze al 2 dagen vroeger wakker... Tussen 7 en 8, ipv tussen 8 en 9... Maar ach, dan mag ik nog niet mopperen!

@Chicken: oehoe als ik vanavond teruglees vanuit mijn werk, dan ben jij misschien wel gewoon zwanger!!!

Ik ga snel werken!!!

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elmo, inderdaad sinterklaas op een andere dag vieren is geen punt...maar mensen met kleine kinderen vieren sinterklaas toch eigenlijk altijd op 5 december...vandaar mijn vroege actie...wil niet dat mijn zusje niet komt omdat ze al plannen heeft met opa en oma ofzo...zou niet leuk zijn.
    Opa en Oma hier keken overigens er beteuterd dat ik met mijn zusje sint vier dit jaar...heb ze gezegd dat ze aan mogen schuiven...ze kijken maar...ik moet wat toch? Zusje woont 70 km verderop dus...

Spijlen weigeraars dus :D

Haha, zie t al helemaal voor mij...Beau je MOET dit shirt aan...mama vind het zo'n leuk shirt :p

@Joyce, jammer zeg van die nega test...:(

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Sanka, is je hb wel goed? Ja ik weet het...moet je eerst naar de huisarts..geen zin/geen tijd...ken t...spinazie eten dan maar!

@Suus, vond mijn duiveltje wel schattig zo hihi...voortanden zijn nog heeel klein dus mag nog ff genieten van mijn duiveltje...haha
    Werk ze!

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sanka,

Niet onzeker worden hoor, nergens voor nodig.
    Ieder kind gaat op zijn eigen tempo.
    Lekker toch dat hij nog een beetje baby blijft... het gaat toch al zo hard....

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Elmo: super zeg op naar je streefgewicht ;)

Happy: jij ook al een kind wat uit zijn doen is.. zou het ook een sprongetje kunnen zijn?

Poohbeer, Sanka, Suus: thanks voor jullie stem :D

CHicken: jij houd het wel spannend zeg, ik zou zeggen testen ;)

Wipper: hier nog wel, Mitch kan nog niet goed zitten in een gewone kinderstoel, dus geef hem nog in zijn wipstoel eten enzo.

Maatje: hier zit hij in 74 maar sommige dingen worden al te klein :(

Joyce: jammer van de test meid.

Ontwikkeling; hier doet Mitch nog niet zoveel, hij kwebbelt en weet heel goed wat hij wil. Omrollen kan hij wel en een poging tot kruipen wat niet lukt, maar verder nog niks...
    Maandag komt de fysio weer.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Maatje: hier in 74, heeeeeeeeeel soms 80 hast niet hoor rompers maatje 86

@Ontwikkeling: eet erg goed, met stukjes enzow, hoef bijna niet te pureren.
    Hij zit erg goed, en kruipt (schuift)
    Verder staat t al een tijdje stil eigenlijk

@Hier: Dalijk naar het CB dus ben benieuwd!
    Volgens mij is hij niet veel gegroeid

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dretjuh: veel succes bij het cb, ben benieuwd hoe groot hij nu is ;)
    Wij mogen volgende week vrijdag weer naar het cb

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ testL: ach we zijn toch nog niet bezig ;)

@ ontwikkeling: sanka niet onzeker worden hoor! soms zou ik willen dat ze niet zo snel gaat hoor!!geniet er maar lekker van zou ik zeggen! :)meen ik echt!
    een maand geleden kon ze net zelf zitten.. en nu dit... pfff...
    en kan goed dat lianne straks stopt met ontwikkelen en dan door de rest word ingehaald hoor
    het tandje hier is door, maar das dan ook alles.. blijft een klein frummeltje

oh en wat betreft die fles: tis weer sprongetjes tijd dus als ze flessen weigeren kan het ook daar aan liggen

ik ga douchen, pakkie aan, kolven en auto in.. straks gesprek in nijmegen..
    ach ja, zo lang ik nog geen nieuwe baan heb, officieel, gaan we gewoon nog ff door met solliciteren ;)
    hihi

18. gimena

gimena Niet meer actief

@Caruli wat is de link meis.of is het via zp? wil wel stemmen hoor :D als ik al niet heb gestemt hahah.

@dretjuh succes bij de cb ik rijd ook zo aan over paar min

@sophie heeft haar 1e stiekje in :D haha.leuk gezicht

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Joyce, Alvast welkom in Nijmegen:D

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007