Als je ff een kijkje neemt op de site zie je dat de koffietafel best wel uitgebreid is: Koffietafel 10,75 - diverse broodsoorten, - huzarensalade of croquet, - 2 soorten kaas, - diverse soorten jam, - diverse soorten vleeswaren, - ruime sortering vers fruit, - onbeperkt koffie, thee en melk. Koffietafel 13,00 - dagsoep, - diverse soorten gesneden brood, - diverse soorten bolletjes, - 2 soorten kaas, - diverse soorten vleeswaren, - diverse soorten jam, - huzarensalade, - croquet, - ruime sortering vers fruit, - onbeperkt koffie, thee en melk. Koffietafel 14,25 - dagsoep, - diverse soorten gesneden brood, - croissant, - krentenbol, - 2 soorten kaas, - diverse soorten vleeswaren, - diverse soorten jam, - huzarensalade, - croquet, - ruime sortering vers fruit, - glas jus d' orange, - onbeperkt koffie, thee en melk Als u liever een minder statische koffietafel aan uw gezelschap wilt aanbieden, dan is het ook mogelijk de koffietafel te verzorgen in de vorm van een buffet. Uw gasten kiezen dan zelf hetgeen dat zij het liefst eten. In dat geval doen wij u hierbij twee suggesties. Om de koffietafel ten volle tot zijn recht te doen laten komen is een koffietafel in buffetvorm alleen geschikt voor gezelschappen van meer dan 20 personen. Koffietafel 14,50 De koffietafel bestaat uit de volgende onderdelen: bruin- en witbrood, grof boerenbrood, verschillende smakelijke salades, diverse Hollandse kaassoorten, jam, diverse vleeswaren en worstsoorten en daarbij een ruime sortering vers fruit. En natuurlijk wordt er bij deze maaltijd onbeperkt koffie, thee en melk geserveerd. Koffietafel 17,00 Deze zeer uitgebreide koffietafel bestaat uit de volgende spijzen en gerechten: Vleeswaren: ambachtelijk gemaakte leverworst, boerenachterham, rosbief, cervelaat, gekookte lever, gebraden gehakt en rookvlees. Salades: huzaren, Russische-, vlees- en haringsalade. Bij dit buffet worden de volgende warme spijzen geserveerd: warm vlees in kruidige saus, braadworst en gebakken mosselen. Ook is er jam en zijn er minstens vier soorten Hollandse kaas. De ruime keuze uit vers gebakken brood en bolletjes maken van deze middagonderbreking een feest. Uiteraard wordt ook bij dit buffet onbeperkt koffie, thee en melk geschonken en tot besluit is er een ruime sortering vers fruit. Wenst u de koffietafels nog uit te breiden dan zijn de volgende producten daarvoor zeer geschikt. Heldere goed gevulde groentesoep € 2,90 Braadworst in warme saus € 2,90 Croquet met veel vlees € 2,00 Kippenvleespasteitje € 4,75 Gebakken mosselen € 4,75 Gebakken kippenlevertjes met toast € 5,00 Wellicht zijn er na bovenstaande voorbeelden nog wensen. Met alle genoegen willen wij ook aan die wensen voldoen. Uiteraard is het ook mogelijk om voor uw vergadering, condoleance of andere activiteiten, broodjes ruim belegd per stuk te bestellen. Belegde broodjes per stuk € 2,00 Luxe belegde broodjes per stuk € 2,75
Dretjuh Ik drink ook geen koffie Vandaar dat ik erover begon Zei het ook al op hyves, maar Dani groeit super! Goed hoor
Jawel he, er is iig genoeg keus! Straks na 17u ga ik weer ff bellen om te kijken of er überhaupt plek is, dan kunnen we daarna misschien bekijken wat we nu precies willen qua eten/drinken. Er zijn genoeg koffietafels beschikbaar, ik heb geen idee naar welke tafel (prijs) jullie voorkeur uitgaat.
goedemiddag!! ik kom me even melden... nageltjes zitter er op helemaal goed haha.. zal vanavond spammen.. camera ligt nog in de auto en die staat natuurlijk weer niet in de straat.. Lenn gelijk buiten de luier gepoept daarna compleet overstuur.. uiteindelijk voor de tv in de wandelwagen in slaap gevallen.. daarna wel suprvrolijk haha.. dacht eerst dat het even wennen was voor 'm.. maar eenmaal thuis weer alles onder gepoept en wat verhoging.. hij is dus gewoon niet helemaal lekker.. hij ligt nu even op bed, hopelijk gaat ie nog even slapen.. Meeting zag Leusden voorbij komen,.. heb even gekeken en is voor mij net zo ver rijden als naar Utrecht.. klein uurtje ongeveer.. ga even bedenken wat we gaan eten.. ik gok op potje en ik patat haha.. zo vast even bestelling doen.. Tot vanavond!!
uitje: ik wil ook maar kan niet... Lotte: aan been en bos doet ze al ff.. ik bedoelde los.. zomaar.. spontaan... :O maar goed, pas 1 keer gedaan en heel kort en half gehurkt.. dus telt nog niet he maar begin is er! heb een baan!!! per 18 okt!! wilde eigenlijk per 1 nov wegens afbouwen bv ook enzo.. maar was piek.. dus ik zei dat van de bv enzo maar kolven geen probleem voor mijn baas dus kan ik rustig afbouwen!
@dees, wat lief dat je dat allemaal aan het regelen bent, ik hoor het allemaal wel Qua koffietafel vind ik de goedkoopste of die daarna prima, volgens mij is dat meer dan genoeg toch? Wat vinden jullie? @gimena, superleuke foto, leuk shirtje ook! Wat wordt ze groot zeg, al een hele verandering sinds de meeting Ik vind het sowieso echt een mooi dametje!
@joyce wat een lieve baas.gefeliciteerd met je nieuwe baan. @mroos dank je wel *bloos* gaat allemaal zo hard
Gimena haha wat een leuke foto idd, een echt dametje al Joyce gefeliciteerd!!! super zeg Fijn dat je baas het kolven geen probleem vind, hoor je ook wel eens anders.. koffietafel de goedkoopste lijkt mij ook wel wat of idd die erna komt.. zo heel uitgebreid hoeft toch niet? eten is al besteld haha.. gaan we zo ophalen.. lekker patatjes
@ gimena lieve foto van Sophie met dat staartje @roeltje, blij dat je de nagels mooi vind, en wat sneu dat lenn wat verhoging had... hopen dat hij opknapt van zijn slaapje... @lotte atwt wat betrekt katie en brad.... denk niet dat dat je het kan raden, (meestal wel maar dit niet) nu lekker atwt van gister kijken en vanavond die van vandaag, hihi
zo, lekker patatjes gegeten mamahilda ja ze zijn echt gaaf typen is nog even wennen haha.. maar komt goed hij ligt met flesje op in bed.. vanavond maar een extra fles.. vanavond weer een dunne luier, weigert elk ander soort drinken.. na het eten ineens alles uitgespuugd... zucht.. sneu hoor hij sukkelt wat aan de laatste tijd..
Net ff gegeten, andere dingen gedaan en ff gebeld met de manager van het restaurant. Hij bevestigde dat wij dus wel de kleine zaal kunnen reserveren, alle kinderwagens zullen aan 1 zijde geplaatst worden zodat de zaal optimaal gebruikt kan worden. Nu wil ik dus alleen nog van jullie weten welk arrangement wij erbij zullen reserveren, over ongeveer een week heb ik beloofd dit door te geven aan het restaurant.
Gimena haha dat staartje joyce oh okee begin is er idd!! Wat super dat je rustig kan afbouwen! Mag je doorgaan tot na 9mnd met afbouwen? Gefeliciteerd met je baan! Mamahilda oww spannend hihi! Nou word ik nieuwsgierig maar zie t vanzelf wel! Komt dat al bijna die verandering? Worden we al bijna collega's!? Roeltje vervelend dat lenn best vaak nie lekker is! Arm manneke! Sterkte voor hem! Ik wil je nagels zien!!! hier maïs,doperwtjes en paprika gegeten, aardappeltjes en voor ons een snitzel
vrijdag 24 september 2010 Restaurant Oud Leusden - Suus, Maud en pluisje (met de auto, kan misschien met Collo?) - Lotte en Milan (met de auto, denk ook met poohtje) - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) - Roeltje en Lenn (met de auto) - RiTi met Maura (ov of te voet) - Chiquita en de hele dierentuin? met t ov( of iemand uit de buurt?) - Doortje met Sara (auto, ov of te voet) - Sanka en Luuk (auto met elmo) - Dees, Beau en frummel (met de auto) - Mroos met Boaz (auto) - Dretjuh en Dani (met de auto) - Panos met uk (met de auto) - Elmo met Beau i.v.m operatiedatum (met de auto) Sanka meerijden. - Xenas en Timo - Gimena en sophie (wacht op uitslag auto anders meschien Dretjuh??) - Chicken en Milan (met de auto) 17 personen + kids De lijst nu definitief gemaakt met de datum en plek van bestemming