Lotte ook als je het niet pureerd? gebruik de mixer eigenlijk niet meer.. aardappels worden gewoon geprakt, net als de groenten.. snij de courgette in kleine stukjes en dan prakken.. Gimena *wacht in spanning af* eten staat op, Lenn ligt nog even op bed.. is hartstikke moe.. stipt 17.00 uur wordt ie altijd weer wakker haha.. zo apart.. ingebouwd klokje
Psje en Collo denken: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje (goed ) Caruli, Lotte, Elmo en Dees denken: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen (fout) Pooh en Gimena denken: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje (goed ) Suus denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: meisje (goed ) Mroos denkt: -Dees: Jongen -Suus: Meisje -Collo: jongen (fout) Dit is de juiste recente lijst
@Gimena, geeft niet maar is wel zo handig om de juiste lijsten over te nemen Hmmm spannend zeg, ik begrijp dat je nu gaat testen!
doe dan toch even mee Psje, Collo en Roeltje denken: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje (goed ) Caruli, Lotte, Elmo en Dees denken: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen (fout) Pooh en Gimena denken: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje (goed ) Suus denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: meisje (goed ) Mroos denkt: -Dees: Jongen -Suus: Meisje -Collo: jongen (fout)
Psje, Collo, Roeltje en Dretjuh denken: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje goed Caruli, Lotte, Elmo en Dees denken: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen (fout) Pooh en Gimena denken: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje goed Suus denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: meisje goed Mroos denkt: -Dees: Jongen -Suus: Meisje -Collo: jongen (fout)
Roeltje Ik had t laatst niet gepureerd en gewoon in zijn handje gegeven en toen stikte hij er zowat in, want dan worden het allemaal draden!!. Maar gewoon even zelf proberen, misschien lukt het als je het ipv pureert in stukjes snijt? Gimena De tijd is om
haha hier ook.. volgens mij heb ik straks zwarte stukjes vlees Lotte wil het in stukjes snijden en dan prakken met de vork zeg maar..