De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ojajaa.. maar wat was ik ook alweer aan het zoeken? zucht, wordt af en toe gek van mezelf.. Oja, een dressoir sowieso maar ook nog wat anders......

suus
    nou die vetrol zal nog wel mee vallen toch?

meeting
    heb er zo'n zin in :) grote groep dit keer :D

2. gimena

gimena Niet meer actief

@ dees ben zeer benieuwt hoor naar de 20 weken echo van jullie.
    nee was echt roeltje had je via hyves gestuurt aleen ze weet niet meer wat ze zocht :p

@caruli.., nee meen je niet :( jij moet er ook bij zijn :( wil je nu ook wel eens zien en je kleine man we kennen elkaar al een tijdje van hier.of een keer date kan ook hoor :p

@roeltje.hehe dat is niet makkelijk zoeken als je het niet meer weet :p haha

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Op welke dag is het ook alweer?

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Caruli
    vrijdag 24 september.. zou leuk zijn als je toch kan;)

Gimena
    heb nog even gekeken maar heb geen krabbel van je gehad hoor..
    Edit: Je hebt idd naar Lotte een krabbel gestuurd over marktplaats..

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dan moet Casey tot 12:00u naar school en ik heb geen eigen vervoer, helaas zie ik het ook niet zitten om met Mitch te gaan lopen schouwen met de kinderwagen enzo...
    Misschien als het de volgende keer meer in mijn buurt is ;)

6. gimena

gimena Niet meer actief

whaha dat wist ik niet haha

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje /mamahilda; mooie nagels!

@ koffietafel; optie 1 helemaal prima!

@ Suus; wedden dat mijn vetrol het wint van de jouwe? :D

@ zwangeren; 20 weken in zicht :$ wow...gaaf zeg!

@ Caruli; jammer dat je er niet bij kan zijn de 24ste :(, misschien is er nog wat mogelijk?

@ iedere; euhm, ben hartstikke gaar, ben de draadjes een beetje kwijt maar lees (en staar) lekker mee :).

@ Maura; gaat top, vooral als je de tijd hebt haar alles zelf te laten doen en uitvogelen. Op wat frustratie en blauwe plekken na is het dan een heel tevreden, vrolijk en lief meisje :). Niet dat ze dat anders niet is, maar als ze wat te veel moet (mee en wachten en stilzitten en zo) dan is het op een gegeven moment een beetje klaar (logisch).
    En smerig dat ze was vandaag! (ff time out ingelast en een Maura dag er van gemaakt, lekker beetje bijkomen met zn tweetjes). Ben met dr mee gekropen naar hoeken van mijn huis die ik nog nooit van zo dichtbij heb bekeken :). Kiekeboe overal achterlangs spelen blijft een hit. En alles zelf eten en zelf doen ook, dus ok voor deze keer ook yoghurt ' je zit nu toch al onder' . Lekker de hele dag druk geweest met 'niks' dus, alles in Maura modus (en nu tijgeren we naar je slaapkamer voor een schone broek hihihi).
    Ook goed voor mij dat Maura tempo, even niet efficient, niet handig maar wel ontzettend gezellig :).

8. gimena

gimena Niet meer actief

ga me bedje opzoeken morge komt me schoonzus langs gaan we armbandjes maken.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gimena: Truste ;)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Gimena; Truste meid, veel plezier morgen!

@Caruli; jammer dat je er niet bij kunt zijn :(

@RiTi; Klinkt als een bere gezellige dag wat jullie beide gehad hebben, zoo leuk om samen met je kind de wereld te ontdekken.

@hier; Ben een beetje zenuwachtig.....morgen moet Beau naar het ZH ter controle van toen hij die trillingen had en allerlei onderzoeken kreeg in de ziekenhuizen.
    Morgen dus naar de kindercardioloog, hij krijgt dan wederom een ECG om te zien of deze nu wel in orde is (onregelmatigheid/gaatje in boezem).
    Vind het zoooo spannend :)

11. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: was dit nu de eerste keer dat ze zo'n zware psychose had dat ze hele dagen kwijt is? Hiervoor had ze meer last van stemmen toch? Heftig hoor, ook voor jullie. Is ze nu wel thuis?
    Fijn dat je vriend het naar zn zin heeft, en een opleiding erbij, word je nooit slechter van!

@roeltje: mooie nagels!!

@mamahilda: mooie nagels heb je roeltje gegeven!

@dees: zowww goed bezig geweest met regelen! Ik sta niet op de lijst maar er is nog een heel klein kansje dat ik toch meekan, maar dat weet ik pas die week ervoor:( mag ik dan alsnog wel mee als ik kan?

@riti: heerlijk zo'n dagje! En niks leukers dan met je uk over de grond kruipen en ze aan het lachen maken:)

@joyce: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!

@hier: nou vanaf vandaag is het officieel: ik ben samen met 3 oud collega's een eigen thuiszorg team begonnen. We starten met zn 4 en en hebben al 3 meiden die graag bij ons willen komen werken als we gaan groeien. Nu volop bezig met clienten werven via huisartsen, ziekenhuizen enz. We hebben nu dus een eigen toko, heel spannend maar ook super dat we nu eindelijk zorg kunnen bieden waar we achter staan en niet snel snel snel en eigenlijk geen tijd!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    PSje
    wat leuk zeg! Een eigen thuiszorgorganisatie (zeg ik dat goed?).
    heeeel veel succes meid.. het gaat vast lukken:)

Gimena
    trusten!!

ik duik ook zo lekker mijn bedje in.. ben moe.. nog even tv kijken en dan lekker slapen.. Lenn nog niet weer gehoord.. af en toe een kreuntje en een jammertje, maar daarna weer in slaap gevallen voor ik bij de trap was..

trusten!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Tuurlijk mag en kan je dan nog wel mee, laat het iig zsm weten ;)
    Wat leuk zeg dat jullie een eigen thuiszorg-organisatie zijn begonnen, ben/was je niet tevreden met de organisatie waar je nu voor werkt?

@Roeltje; Truste alvast!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    psje: wat goed zeg, gefeliciteerd!, dat zal vast allemaal wel gaan lopen ;)

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: dank je wel! Gaat zeker goed komen, heb er alle vertrouwen in! Weltrusten.

@testen chicken: haha volgens mij zijn wij nerveuzer dan zijzelf!!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik denk dat chicken hier vanavond niet meer te zien zal zijn.....

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nee ze laat dr eigen nu niet zien, dus denk niet dat ze al getest heeft, of misschien wel en is ze het aan het vieren ;)

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Psje: zoow grootste plannen hoor!
    Gefeliciteerd, ik wens je veel succes!! :)

@Test/Chicken: WIL T WETEN... ah toe........ *kijkt lief*

19. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @caruli: dank je wel!! Wel spannend allemaal hoor, komt veel op ons af nu maar krijg er ook positieve energie van!

@dees: nee was idd niet tevreden. Werkte bij een grote thuiszorgorganisatie waar ze een klein beetje uit het oog verloren waren wat kwaliteit van zorg inhoud. In mijn avonddienst bijvoorbeeld had ik tussen half 5 en half 11 19(!) clienten te verplegen. Had soms amper de tijd om mn jas uit te doen. Zo wil ik dus niet werken, dat begrijp je wel.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik begrijp het wel, zo heb ik soms ook van zulke pakketten.
    FF gekeken voor je en na mijn vakantie heb ik ook 2 dagen dat ik in 1 rijtje 14 cliënten heb en de volgende dag 18.
    En dan tussendoor ook nog ff pauze van 30min. om Beau van de opvang te halen, eten te koken, eten opeten....en tja dan kom ik al tijd tekort....
    Echt niet ideaal ;)

Deel Deze Pagina