De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sanka
    Volgens mij heb ik dezelfde wipstoel van FP. Zijn wel echt goud waard als ze kleiner zijn. Zo fijn dat ze zo soepel wippen.
    "Gewone zuivel"? Mij hebben ze gisteren nog gezegd dat ik geen melk mocht geven voor 1 jaar (waar ik me overigens ook niet aan houd...) Toch raar...

Pooh
    Ik denk dat als je een duidelijke scheiding hebt van smorgens haar verjaardag en smiddags/savonds de sint, dat je al een heel eind bent. Denk dat veel ouders ook cadeaus combineren en dat vind een kind natuurlijk heel onrechtvaardig...en terecht. Ik denk dat als ze smorgens cadeaus krijgt en savonds nog eens van de sint dat het echt niet zo erg hoeft te zijn.
    Hier ook tekenen van haargroei....het gaat echt gebeuren...

Gimena
    Stiekje????:$ Foto! Ahhh wat lief!
    Krijg hier nog niet eens een speltje vast met die paar sprietjes.
    Sophie aan de kleine kant??? Amy is 72 centimeter en ligt op de bovenlijn. Alleen id Amy wat zwaarder (9600 gram). Maarja, Sophie is ook behoorlijk ziek geweest.

Dees
    Als je in de buurt van Zuid Frankrijk komt...:D Wij hebben nog wel een bedje over in het huisje...
    Meeting: Moeten we naast de koffietafel ook nog zaalhuur betalen? Of vervalt die als je het laat cateren?
    Heel veel succes morgen in het ZH.

Dretjuh
    Geen zorgen meer over de groei nu? Doet het prima toch?

Wij jonge ouders
    Nee hoor, gaan nog even door...:D

Joyce
    Gefeliciteert met je nieuwe baan!

RiTi
    Klinkt als een heerlijke dag... zou ik ook vaker moeten doen..

PSje
    Tuurlijk mag jij ook nog mee! Kei leuk als je toch nog kunt...
    Super je eigen toko. En ook heel fijn voor jullie clienten. Die grote thuiszorg organisaties zouden allemaal opgedoekt moeten worden. Zijn teveel met de kosten bezig en te weinig met mensen.

Chicken
    :(:(:(:(

Caruli
    Jammer dat je niet bij de meeting kunt zijn, maar snap het ook wel. Volgend jaar toch maar een mini-meeting in de Efteling?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Foto van stiekie gemist?
    Ik heb hem niet zien staan.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gimena: heb hem gevonden de foto, wat een schatje zeg :D
    Echt leuk zo'n stiekie hihi

Joyce: helemaal erover heen gelezen dat je een baan hebt!
    Gefeliciteerd meid :D

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    P.s: Mini meeting in de Efteling ofzo hihi voor de meiden die uit Brabant komen :D
    Al hoewel de Efteling wel heel duur word tegenwoordig :(

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Hihi zaten wel te denken richting frankrijk te gaan....klinkt leuk en gezellig!
    Wanneer zijn we welkom?
    Je betaalt idd nog wel zaalhuur, was iets van €55,- voor die uren. Eigenlijk vind ik die prijs nog wel meevallen....die delen we gewoon toch met z'n allen.
    Eigenlijk niet gepraat over evt. kostenbemiddeling....zal het gelijk opschrijven :D

Ohw Efteling is zoooo leuk, volgend jaar gaat mijn nicht daar trouwen :D

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    chicken niet meer geweest? spannend he ;)

@ lotte: ikwilde per 1 nov beginnen en dat kon niet dus zei nou das goed maar wil wel kunnen kolve

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    je had mij gekrabbelt;) ik ben idd met enige spoed opzoek naar woonkamer meubels, kookplaat enz. Dus je dacht dat je roeltje krabbelde? Nu snap ik t nie meer, want we hadden daarvoor ook gekrabbelt haha...

Dees
    veel succes morgen, komt vast goed:D

Psje
    idd eerste keer dat ze echt dagen kwijt was. Daarvoor 1 keer heftig hysterisch geweest, maar weet ze nog wel. Verder af en toe stemmen enz.

Wat gaaf!!! Lijkt me super!! Had t toevallig gisteren nog over voor mezelf beginnen;) super joh!!!

Chicken
    flauw hoor!!! :p

All
    truste

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heel verhaal getyped, druk op verkeerde knopje: Alles weg..
    overnieuw..

Durf nu wel te zeggen dat Lenn weer normaal doorslaapt.. vanmorgen half 7 :) 3e nacht op rij.. hij ligt r wel behoorljik vroeg in, maar hij zal het wel nodig zijn..

Chicken
    nouhou Flauw hoor :(:p:p:p

Psje/Dees
    jeetje, zoveel in zo'n korte tijd? lijkt me haast niet te doen joh!

boxkleed wordt hier gesloopt geloof ik;)

anyway, wij gaan lekker ontbijten, douchen en aankleden.. even boodschappen doen enzo.. later!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    trotse mama moment:D
    Hij stond weer in de box. nu mag ik wel zeggen dat ie kan staan he;) wilde foto maken, maar accu was leeg :( had m gister maar klein beetje opgeladen;)

mijn man heeft trouwens een legerbodywarmer gekocht voor Lenn haha.. hij was nog iets te groot, maar straks even proberen of het past.. voor een jasje is het hier steeds te warm, maar zonder eigenlijk te koud.. inclusief capuchon:D

nu hopen dat de camera snel opgeladen is haha

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, stoer man staan in de box!
    Ik heb een stoer vest van Replay, draagt ze elke dag momenteel. Te koud zonder jas en te warm met...dit is ideaal. Camouflage vind ik ook altijd erg stoer!

@Collo, alles op 1 dag vieren zal vast goed komen...maar 2 van de 4 kids van mijn zusje zijn MEGA druk hahah dus ben benieuwd naar de puinhoop als haar verjaardag begint ;).
    Het is ook meer lastig omdat mensen sinterklaas meestal op 5 dec vieren en dus al vroeg plannen maken met opa's en oma's.

@Chicken...wat ben jij flauw hahaha...ben benieuwd!

@Dees, suc6 in t zh vandaag!

@Psje, gaaf man je eigen zaak! Veel suc6! Als je nog eens een website nodig hebt............hihi

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!!!!!!!!!

Sorry meiden, maar er kwam iets tussen gisteravond en het leek me toch beter om even vanochtend te testen.

Helaas NIET zwanger....maagdelijk wit teststripje. Nu op naar de 1e ronde!!!!!!!!!!!!!! Oh ja, moet ik wel eerst ongesteld worden, want dat laat nog steeds op zich wachten.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ziet er lekker uit Dees die koffietafels!!!!!! Gezellig zeg!!!!!!!!! Maakt mij niet uit welk arrangement we nemen, ik pas me aan!

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    He Chicken, dat is jammer! Nou maar snel ongi worden en van start met ronde 1!!!!! Succes!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    heb geen leuk vest kunnen vinden helaas.. maar wil vanmiddag even naar de stad om te kijken bij de V&D ofzo.. als het weer wat beter wordt tenminste;)
    mm, lastig met de verjaardag.. misschien op tijd uitnodigingen sturen? lijkt me dat mensen toch wel een uurtje vrij kunnen maken op Sinterklaasdag.. 's morgens verjaardag en 's middags Sinterklaas?

Chicken
    he wat jammer :( had het zo gehoopt voor jullie.. hopelijk word je nu snel ongesteld;)

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    jammer! Op naar de eerste echte ronde zonder de kerk uit te vluchten:p

roeltje
    jippie lenn nu ook zelf staan!

All
    goedemorgen

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hey Chicken, jammer dat je test negatief was. Maar goed, nu voor het echie dan!

Hier, gisteren echt een drama dag qua drinken. Echt telkens na 100 tot 120cc echt niet meer willen! Ook is hij aan het boeven niet normaal (wel vet om te zien eigenlijk, moet telkens mijn lach inhouden). Het opvoeden gaat beginnen geloof ik! Als we iets afpakken is het huilen, geef je het terug meteen stil, net of er niets gebeurd is. We maken onze borst maar nat!

Vanmorgen een grote fles op, wel een aantal x losgelaten maar toch op! Fijn, hij had ook wel echt dorst na gisteren geloof ik. Vannacht een keer of 4-5 eruit geweest om even te troosten (begin er al weer aan te wennen). Gelukkig elke keer weer wel zoet gaan slapen daarna. Hoop op een sprong (wat zou kloppen met de leeftijd nu) en dat het maar snel overgaat!

Ziet er lekker uit Dees; baal dat ik weer niet meekan....Collegadag die dag :( Minimeeting in de Efteling klinkt goed!

Hier gebruiken we de wipper nog wel voor het eten. Zit nog niet stabiel genoeg, proberen wel het af te wisselen met de kinderstoel, gaat steeds beter!

1e verjaardag (1e kerstdag....) moeten nog even gaan bedenken hoe we dat gaan aanpakken....

Fijn Roeltje dat Lenn weer doorslaapt; denk je zelf ook dat het de sprong geweest is?

Heb gisteren nog wat online shopping gedaan! Nu maar wachten tot het binnen is; leuk! Moest echt nog een "tussen" jasje hebben. Zijn zomerjasjes (mt 68 )zitten wat krap dus straks met een vestje ofzo eronder gaat echt niet meer passen. Gewoon nog maar een zomerjas gekocht in maat 80, kan dan straks met vest of bodywarmer ofzo totdat zijn echte dikke winterjas aan kan (van de H&M echt een stoere!)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zag van de week dat ik amper shirtjes met lange mouwen heb en hij moet nog een jas, dus moet echt gaan kijken voor de leuke jassen weg zijn. Vind de maat alleen zo moeilijk..

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Heb de winterjas maat 86 gekocht...Kan er ook nog iets onder als het echt koud is en hopelijk mee tot maart volgend jaar..

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; Succes vandaag, hopelijk is alles helemaal goed!

@ PSje; wauw, knap zeg gefeliciteerd met je eigen toko!

@ Gimena; superquite, Sophie met een staartje :D.

@ Joyce; gefeliciteerd met je baan! Goed joh, heb je er zin in?

@ Pooh; Goed om zo op tijd over na te denken en te plannen, 5 december wordt een superdag!!

@ Chicken; jammer :(. Inderdaad op naar de volgende ronde!

@ jasjes/vestjes; soms zie ik alleen maar leuke dingen en dan weer een hele periode helemaal niets. Heb gelukkig heel tijdig een jas en een vest uit de nieuwe H&M collectie gevist, is hier altijd zo weg.

@ Ego; We hebben geen keuken in ons nieuwe huis op Maura dr verjaardag :(. Dat wordt een erg afgeslankte 1e verjaardagstaartcompromis :(.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    happy
    jee weer zo'n rotnacht :( fijn dat hij nu wel wil drinken..

Lotte
    viel mij gisteren ook op.. heb er welgeteld nog één:) verder wel veel rompers met lange mouwen dus dat scheelt.. kan altijd een shirt zonder mouwen over.. maar vanmiddag toch maar even winkelen:D

straks mango voor 'm maken..
    ------------vist Lenn ondertussen bij de tvmeubel weg------------
    leuk hoor dat staan haha, maar wel jammer dat hij nu ontdekt heeft dat hij dus ook kan optrekken met steun van de dvdspeler.. moeten we maar niet doen haha.. tafel is inmiddels leeggemaakt;) meneer had alweer van alles te pakken haha.,. nu alleen nog twee kaarsen op tafel en de afstandsbediening.. wel zo dat hij er niet bij kan haha.. druppie:D

Deel Deze Pagina