De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Vanaf as zaterdag zitten we een week in het plaatsje Ceps bij Roquebrun. Ts wel een eindje kachelen, maar je bent welkom hoor!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Onhandig hoor dat hollandse weer, altijd alle soorten, maten en diktes in huis ;).
    Vind het wel jammer, heb nog zulke leuke dingen voor echt warme dagen, helaas pindakaas denk ik :(.

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@psje en Joyce: allebei gefeliciteerd met jullie nieuwe baan! heel veel succes ermee!

@happy: hier is het opvoeden ook begonnen hoor! haha! Wat een lang weekend ziek zijn al niet kan doen!

@winterspullen: afgelopen week jas maat 80 gekocht en een muts, sjaal en wantjes van de prenatal uit de folder, met de streepjes, zo lief!

@all: sorry hoor, heb alles teruggelezen, maar ben de helft weer vergeten..........

owja chicken, wat jammer!!! Maargoed, op naar ronde 1 dan maar! Heel veel succes!! En dan krijgen jullie misschien wel een echt zomerbeebje!!!

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @RiTi: wat balen trouwens dat je nog geen keuken hebt met Maura's verjaardag....

@Collo en Dees: misschien samen op vakantie? wat leuk! :D

5. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    @psje succes met je zorgteam, gat vast goed komen, idd soms is er gewoont e weinig tijd om te nemen voroe clienten daar eger ik me ook dood aan.... ze zijn een nummertje en op naar de volgende. mensen vinden dat echt niet altijd fijn... succes!!

@dees dacht vanacht nog aan je dat je met beau heen moest, kon niet slapen haha, veel succes.

@kidnerarts vanmiddag voor cotrole, benieuwd hoeveel hij gegroeid is en wat de arts er van vind dat ik gestopt ben met de medicijnen..

rroeltje, haha hij heeft het nu du echt door :D go lenn go lenn go lenn haha goed man TOppie

@chicken, jammer van de nagetieve test, maar nog niet ongi, wie weet iets later nog een test, misschien is henu nog te vroeg??

@marktplaats, heb gereageerd op een loopauto voor jayda hier in de buurt ziet er super goed uit van winnie de pooh,nieuw 65 euro nu ik voor tientje, nou die kon ik niet laten lope voor dat geld, eind van de middag ophalen, met beugel om zijn middel zodat hij niet er af kan vallen, voetenplankjes voor de onderkant en een duw stang voor mij :D hihi benieuwd wat ie er van vind :D:D zal er ff foto van maken :D

6. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    @ opzoek naar nieuwe uitdagingen:

gister een schilpad gekocht met blokjes op zijn rug en een hamer erbij als je die blokjes raakt dan gaat er licht en muziek aan, sla je ze alle 4 naar binnen komt de kop naarbuiten, jaydan heeft heel goed door dat hij moet slaan, maar slaat nog iets te zacht, wel vind hij het helemaal geweldig :D haha dus doet het liever met zijn had naar beneden drukken, gat immers veel sneller en beter :p slimpie, haha

7. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    @blueband kreeg net van blue band ene bordje door de deur, geen idee hoe dat kan, jullie ook
    misschien gelinkt aan de WIJ??

wel raar stond je kindje is nu gewend aan fruit en warme hapjes tijd voor brood, maar dat was 3 maanden geleden al :p haha

nou ja in ieder geval handig weer een plastic bordje erbij. :)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Happy
    Maat 86 is sowieso geen optie hier haha, dan moet ik er 3 truien onder doen en dan zie je Milan niet meer:p. Denk dat het hier 74 moet worden.

Milan
    Hij wil de hele tijd de waterbakjes van de katten omtrekken, de boef! Is hem nu al 3 keer gelukt in een paar dagen! Hij is zooooo snel!!!

Roeltje
    Kheb ook maar 3 rompers met lange mouwen zag ik, dus moet echt winkelen. Heb denk ik teveel thirts gehaald. Denk dat ik er maar rompers met lange mouwen bij haal, want dan kan ik de shirtjes nog gebruiken! anders ook zo zonde;). Moet alleen wachten tot de 15e, nu geen geld:(.

Mamahilda
    Succes vanmiddag! Hopelijk vindt de arts dat Jaydan het goed doet!
    Had je mn berichtje hier nog gelezen over collega's worden:p?
    Lijkt me leuk dat schildpad geval!!
    Er wordt steeds meer aangeraden pas met 8 maanden met brood te beginnen, vandaar dat het erbij staat waarschijnlijk;)

9. gimena

gimena Niet meer actief

@collo jah ze is idd ietsje aan de kleine kant 71 cm. en rond 8 en half kilo. idd ze is tijdje ziek geweest.wie weet schiet ze straks weer in de lengte.

@caruli thnx :D alles goed?

@roeltje ow zo,dacht dat ik goed de weg kwijt was.haha

@chicken jammer van de negatieve test. op naar ronde 1 dan maar.

@pooh hoe gaat het aan jullie kant??

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @mamahilda; ik heb het bordje van blue band ook gehad, alleen al een heeeeeeele tijd geleden! Dus misschien dat ze bij jou gewoon te laat zijn ofzo? ik kreeg het bordje al voordat maud brood at.

@loopauto: leuk joh! Ben benieuwd wat hij ervan vindt!

@Lotte: hier gaat Maud ook steeds naar de bakken van de hondjes... lekker met d'r vingers in het water kledderen haha!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Suus
    haha ben blij dat Lenn daar niet bij kan :D keuken is verboden terrein i.v.m. drempel van keuken naar kamer.. niet echt vertrouwd zolang hij nog niet kan lopen haha..

mamahilda
    haha wat een leuke schildpad :D

hier een compleet drama om naar bed te gaan zeg. helemaal overstuur.. ligt nu in de box half te spelen half te slapen.. hij wrijft al een uur lang in zijn oogjes en oortjes maar weiert om zijn oogjes dicht te doen.. volgens mij heeft hij het slaapdrama verplaatst van 's nachts naar overdag;)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus
    Haha, boefjes zijn het ook.

Roeltje
    Ik vroeg van de week of je die site nog een keertje kan sturen voor die kaartjes van de ds:D. Weet je die nog? En is het dan duidelijk welke ik moet bestellen en moet ik dan nog meer doen?

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal,

@gimena
    Wat een leuke spam met dat stiekie. :D

@dees
    Mij maakt niet zoveel uit welke koffietafel. Sluit me aan bij de rest. Hoe wil je het doen met betalen? Iedereen het gewoon overmaken naar jou?
    Heel veel succes vandaag met beau!

@joyce
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan. :D:D:D Heb je nu een baan in Nijmegen?

@roeltje
    Wat een mooie nagels. :D En wat een leuke spam van lenn

@meeting.
    Heb er ook zin in. Wat zijn we dan met veel. :) We moeten gewoon in het begin een foto maken van alle kids. Leuk hoor. Roeltje had het al voorgesteld haha

@psje
    Wauw een eigen toko. :) Word de zorg toch nog een stukje beter. ;)

@collo
    Ik bedoel kwark en yoghurt mocht Luuk hebben. Idd nog geen melk. Heel raar want dat zit ok in yoghurt en kwark. :(
    Maar die wipstoel is inderdaad geweldig. Die gebruik ik als er een volgende komt weer. :)

@chicken
    Wat jammer. Op naar ronde 1.

@happy
    Hier precies het zelfde iets afpakken is huilen. :):(:)

@mamahilda
    Hier geen bordje van de blue band.

@all
    Nou vandaag maar even langs de gastouder ze is jarig. Voor de rwst begint het opvoeden nu echt. Meneer krijgt een echt eigen willetje. Vooral de afstandbediening vind meneer leuk. Hij maakt op het bed bij ons er gewoon een snoek duik naar. :D

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Dank je! En dan hoef ik er verder niks bij te kopen? En de software kon jij doorsturen of mee helpen?

Blueband
    Ook niet gekregen

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    volgens mij heb ik het euvel gevonden bij Lenn. zijn shirts maat 68 passen haast niet meer.. vorige week zaten ze nog perfect.. nu ws het wat lastiger, maar past nog wel zeg maar..
    volgens mij zit ie in een groeispurt..

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Ik moet er dan een geheugenkaartje bij bestellen zie ik, maar welke heb jij en is dat een groot genoeg geheugen?

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Zou best kunnen, samen met een sprongetje waarschijnlijk;) Echt sprongen tijd nu!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha scheelt mij een ritje naar de stad vanmiddag.. buurvrouw kwam aan de deur.. haar schoondochter was op bezoek en had kleertjes van haar zoontje meegenomen. wil ze op internet zetten.. Buurvrouw belde aan om te vragen of ik nog belang had bij kleertjes.. uiteraard:D:D
    leuke jasjes en vesten zaten er bij haha.. rompers met lange mouwen.. zo'n gaaf vest zat er tussen.. Bruin met wit en op de achterkant tijgetje :D errug leuk.. maat 74 dus misschien nog iets te groot maar daar zit ie over paar weken wel helemaal in dus moet goed komen..

mm, hij heeft nog steeds niet geslapen. straks maar broodje eten en flesje drinken..

*gaat er weer gauw vandoor*

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik heb er 2GB in zitten.. is groot genoeg.. heb er onwijs veel op staan dus prima geheugen..
    volgens mij zit ie midden in het sprongetje.. heb nog geen mail gehad van oei ik groei dus geen idee wat dit sprongetje inhoud;)

Deel Deze Pagina