De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, stoere foto van Lenn, echt cool!

@Winter, heb voor Lotus een winterjas van Noppies...mouwen en capuchon kunnen eraf..dus ook meteen een bodywarmer...erg handy...

@Riti, ach goss...keukenloos op de verjaardag...je mag t ook hier vieren hoor! Niet echt handig denk ik, maar wel een keuken...

2. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    OJA, vergeet nog...wilde nog maar eens een keertje spammen...is al heel lang geleden denk ik (ja veranda, maar van Lotus dan)...komt ie..

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hier nog een voor-foto, ff klimmen om t te pakken te krijgen

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    joehoe! Goed hoor v maura! Milan doet t vergelijkbaar met lenn. Alleen laat ie zich niet vallen maar gaat rustig zitten. Als hij weer wil liggen dan steunt ie op z'n handen en loopt met z'n handen naar voren. Dan laat ie z'n benen onder zich vandaan gaan. Euh best lastig uitleggen haha. Het gaat erg soepel iig.

Mamahilda
    hoe was t bij de KA?
    Ik weet nu zelf ook nie meer precies wat ik vroeg hahaha, maar iig ben ik benieuwd wanneer je wil dat ik je sponsor word:p
    en hoeveel klanten heb je deze week voor nageltjes? Kan me nie voorstellen dat ik t na 2mnd al zo netjes zou kunnen!!

Spam
    leuke lenn en Lotus spam!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Pooh
    Wat is Lotus aan het veranderen in haar gezicht! Echt een hele andere dame aan het worden. Of komt het door al dat roze? (niet gewend van Lotus)

Hier net iemand geweest die bij ons een nieuwe schutting gaat zetten. Zijn de hele tuin aan het veranderen. Wordt volgend jaar heel mooi! Komen jullie dan BBQ-en?:D

Dees
    Zou nog maar even over de vakantie nadenken. Het weer wordt vanaf dinsdag echt een stuk minder 23 graden en regen.... Zul je zien. Zit ik daar met mijn prive zwembad in de regen....

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zijn er hier die de diaperchamp hebben?
    zit sterk te overwegn die nu aan te schaffen aangezien we nu vaak boven de luier gaan verschonen enzo.. en anders dan steeds daar met een luier zitten die je eigenlijk meteen weg wilt gooien

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    En? Kaartje al besteld?

Pooh
    mooie spam! Wat colloo al zegt: Wat een dametje alweer:) mooie meid;)

Collo
    getver, wat een pokkeweer dus volgende week :( had zo gehoopt op een beetje nazomer :(:(

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pooh; oeh mooie Lotus-spam! Het gaat me eigenlijk vooral om de taart :), al het andere wat uit een keuken komt zal met worst wezen.
    Hihi, lief dat je het aanbiedt, we regelen wel wat (iets met een losse oven dus ;)).

@ Joyce; nope geen diaperchamp, goed sluitende afvalbak die we vaak legen.

@ Collo; He bah nee hoor, niet in de regen bij je prive bad gewoon mooi weer hoor!

@ Lotte; zou het een jongens/meisjes manier zijn?

@ Dretjuh; jaah barbapappa is leuk!

@ hier; wat een 'rellutjuh' , kan zo met dr vader mee naar de Bunniksite. Gillen en alles doen wat niet mag of link is en een lol dat ze heeft :D

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    nee heb geen geld dus even wachten tot de 15e, maar heb iig de site opgeslagen:D en software heb jij hè?!

Riti
    zou kunnen hihi:p

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    We zijn weer terug uit het ZH, controle ECG is gemaakt en alles was oké!
    Vervolgafspraak is niet meer nodig dus dit geheel kunnen we nu ook min of meer afsluiten.
    Yippie!
    Beau was trouwens wel weer ff goed gegroeid, precies 8500gram en 71cm!

@Collo; Ohw het weerbericht had ik idd nog niet gecheckt, regen is niet geheel wat we willen.....dat hebben we hier ook wel.

@Gimena; Je hoorde idd de val maar na echt maar ff kort gehuild te hebben was het weer over. Beau valt tegenwoordig wel vaker aangezien hij zich nu echt overal aan optrekt...tja dan raak je wel eens uit balans.
    Je leert met vallen met en opstaan :)

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Hier een diaperchamp...wat, twee zelfs! Heb er al een bijgehaald voor nummer 2, nu een grotere. Ideale dingen. Nauwelijks luchtjes. Alleen bij het verwisselen van de zakken val je bijna dood neer, maar dat is bij iedere luieremmer.

Dees
    Wat fijn te horen dat alles ok is met je manneke!

Roeltje
    Pokkeweer in Z-Frankrijk. Weet niet wat het hier gaat doen hoor.

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb een daiperchamp. Ben er super blij mee. We hebben een kleine appartement en vind het dan wel fijn om geen luiers te ruiken. :D. En ook een groot voordeel er passen allerlei verschillende plastic zakken in. Ideaal.

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @all
    Nou net gegeten. Tegenwoordig eet Luuk wat wij eten. Nou ja het vlees niet dan. Dus zijn portie gaat dan in de babycook met wat rundergehakt. Net heeft hij dus zuurkool gehad. En vies dat hij het vond. Hij spuugde het telkens uit. Dit is de 1e keer dat hij iets echt niet lust.
    Hij heeft vandaag weinig geslapen. Dus hopelijk ligt hij er vanavond lekker vroeg in.
    Strakjes komen de laatste afleveringen van "flash Forward". Dus die wil ik wel lekker op me gemakje kijken. :)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    fijn dat er niets aan de hand is:) geeft toch wel een rustig gevoel denk ik..

Collo
    Oh, Z-Frankrijk :) sorry had dat gemist haha

Lenn ligt nu 'pas' op bed.. is nog druk aan het praten tegen zijn speelgoed telefoon;)
    hij kruipt nu steeds vaker door de kamer, maar als de camera er bij komt houdt ie er mee op :( Hij heeft nog wat nieuws..
    als iets dichtbij ligt 'loopt' hij op handen en voeten erheen.. het schiet totaal niet op en na 4 passen heeft ie er genoeg van.. maar weet nu wel heel zeker dat ie in een sprongetje zit haha.. hij gaat ineens zooo snel..

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; Fijn zeg, lekker dicht dat boek!

@ Sanka; Even geen zuurkool meer dus ;). Wel grappig dat hij het echt niet lust. Oeh leuk flashforward, heb ze al gezien dus helaas heb ik geen afl meer tegoed, veel plezier!

@ Maura was gewoon vervelend van de honger, ben niet genoeg met dr meegegroeid geloof ik :). Net had ze aubergine met tomaat en polenta, nou dat was nog opschieten met lepelen, het was zo weg :).

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Ik dacht al dat ik over je filmpje heen had gekeken, maar wat leuk zeg dat Lenn nu ook kan gaan staan.
    Weer een fase verder :D

@RiTi; Klinkt allemaal zo lekker en leuk dat warme eten voor de kindjes....baal er wel een klein beetje van dat het hier nog steeds geen succes mag zijn.
    Ach ja, onze tijd komt ook wel.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; nog járen samen warm eten voor de boeg.
    Vind het juist goed dat jullie er geen drama van maken en het even los hebben gelaten, lijkt me makkelijker gezegd dan gedaan. Beau komt vanzelf, vroeger of later :).

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Lotus spam, thanks meiden. De babyface is weg aan t trekken, wordt een dreumesje in haar gezicht vind ik zelf ;)

@Riti, je kunt de taart toch ook maken en invriezen? Heb ik eerder ook gedaan en gaat prima!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    ach, Beau zal vast niet alleen melk drinken tot zijn 18e;) komt goed hoor meid..

Riti
    haha ja gebeurd hier ook regelmatig.. mama is te langzaam met eten, wordt ie boos :D

ongelofelijk maar zit gewoon met een kruik in mn rug aan tafel:$ kan het niet warm krijgen in huis :(

Deel Deze Pagina