De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Pooh: jaha veranderd erg veel vind ik ook :)

@Eten: Hier eet Dani ook wat wij eten, let alleen wel op met kruiden enzow en vlees.. Maar verder echt alles!
    Deze week eens kikkererwten en linzen proberen, eten wij ook nooit whaha

@Roeltje: ik ken t wel hoor, ik krijg t de laatste dagen ook niet warm

@Hier: ohh Dani is zooooooow lastig geweest, ben helemaal gaar!
    Meneertje heeft bijna de hele dag gehuild, wilde niet slapen (alleen in de auto geslapen), ligt nu nog te gillen.
    Heeft maar de helft op van wat hij normal at... Ohh zielig menneke, hij wil ook echt alleen maar bij mij zitten.
    Is wel erg lief hoor, maar hij trekt zo veel aan mn haren.. :p

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pooh; ja kan zeker goed, taart invriezen. Gaat alleen met verhuizen niet lukken, diepvries wordt ontdooid, taartspullen zijn al ingepakt en ingrediënten moeten weer besteld. Máar iets in die hoek gaat het wel worden, even puzzelen :).

@ Roeltje; zie net je filmpje, stoer zeg! en nog een keer hahaha, hij heeft er echt schik in :D.

@ koud; ben dus niet de enige: brrrrrr

@ Dretjuh; auw, vervelend het dat haren trekken. Arme Dani, wat en rotdag, morgen wordt vast een betere dag!

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Balen Dretjuh van Dani's baal dagje, wel lekker dat hij wel bij zijn mama wil zijn! Hopelijk na een goed nacht weer vrolijk!

Hier een goede dag gehad bij papa; alle flessen gedronken (nog wel vaak los en afgeleid, maar niet na de helft niet meer willen). Ben dus blij. Naar bed gaan ging ook heel vlot...mmm zullen zien wat de nacht ons brengt!

Morgen lekker op stap met die kleine man. Heb een date met 2 collega's die ook twee kleine mannen hebben haast even oud als Tijs. Zaten vaak na elkaar te kolven in de kolfruimte en waren wel eens benieuwd naar elkaars kids, wel gezellig.

Pooh; inderdaad een dametje aan het worden. Wat knap dat ze zo staat zeg!

Hier ook het bordje van de blue band binnengekregen.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    happy
    wat goed dat het zo lekker ging vandaag:) Ik duim voor een goede nacht :) bij ons is het uiteindelijk ook goed gekomen dus moet lukken;)

Jaa vanavond ook het bordje binnen gekregen :)
    pff net de overbuurvrouw aan de deur.. of ik mijn auto wil verplaatsen.. "Hij staat voor onze garage"...
    uh, nee die verplaats ik niet.. dat is mijn auto NIET!!
    en dat weet ze o zo goed.. maf mens..

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Denk het ook wel Roeltje; komt goed!

Ga de beestjes hier allemaal even eten geven (konijnen, cavia) en brood voor mijn lief smeren (die is even bij zijn zus) en dan bed in; ben gaar!

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ohh mensen, ik kruip mn bedje weer in.
    was een slopend dagje zo.

Dani werd net gillend wakker, moest ff een knuffel hebben en ging weer slapen :) liefie toch he!

7. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    @dees
    schattig filmpje hoe beau speelt :) gek op de koek trommel, hihi maakt mooi geluid naturlijk

@roeltje,
    wat goed van lenn dat hij ging staan :D:D hihi toppie!

@pooh
    leuke foto van je meisje, mooi rokje.

@lotte,
    ging goed, we hoeven niet meer terug te komen, maar moeten wel naar de huidarts, jaydan heeft al een half jaar 3 ronde vlekjes (eczeem??) op zijn rug, eczeem zalf voor gekregen, schimmel zalf maar gaat niet weg, kinderarts stuurde me naar de huis arts moet via huisarts nu naar de dermatoloog doe om te laten zien wat het kan zijn, kan een voedselallergie zijn, maar ja welk voedsel? wie weet komen we er snel achter, want door de zalfjes gaat het niet weg, en meneertje gaat nu krabben tot het bloed :(

@roeltjes, benieuwd hoe de nacht gaat vanacht daar, duimen maar!

@jaydans nieuwe leed vermaak :)
    hij vind het ding geweldig, kan net met de tenen op de grond weet precies hoe hij bewegen moet en komt gewoon een beetje vooruit, hihi cute :D hij is helemaal weg van het ding, zit meestal achterste voren, die winnie de pooh erop vind hij zo leuk :p op de foto zie je het gele plankje onder zijn voeten zo kan ik met hem gaan rijden, slepen zijn voetjes niet over de vloer, hij is zo gek op dat ding :D

Bekijk bijlage 99047

8. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
  9. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    jaydan slaapt sinds een week op de rug als ik hem op zijn buik in bed leg gaat hij krijsen en op de rug draaien, en nu slaapt ie op de rug maar word soms snachts dus wakker van zijn armpjes...
    hopen hier ook op een goeie nacht :D:D

tusten meiden ik duik ook het bed in. xx

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dretjuh
    trusten meid!! schattig he als ze mama even nodig zijn;)

mamahilda
    aaah wat lief!!!! mooi hoor..
    haha verbaasd me niks dat ie het leuk vind na wat ik woensdag heb gezien haha

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames ik kruip ook zo mijn bedje in, ben gaar van het ziekenhuis bezoekje.
    Beau heeft naderhand ook nog weer ruim 2,5 uur geslapen toen we thuis kwamen, die heeft weer veel indrukken opgedaan.
    Rond 19.15 werd meneer weer wakker en heeft gezellig gespeeld in de huiskamer, rond 20.45 was het feest weer voorbij en ging meneer naar bed met een volle buik. Heeft nog zo'n 3min. liggen babbelen en sindsdien geen kick meer gegeven.

@mamahilda; Wat een leuke wagen zeg, en hij kijkt en zit er heel stoer op.
    Gaat hij vast veel plezier mee beleven!

@Roeltje; Dus toch het bordje ook mogen ontvangen...leuk!

@Happy; Ik duim voor een goede nacht.
    Veel plezier morgen met het uitje, gaat vast gezellig worden.

@Dretjuh; Dani was dus niet geheel in zijn hum, sprongetje?
    Hopelijk gaat morgen de zon weer schijnen :)

@RiTi; Mocht je een plekje zoeken in de vriezer...wie weet kan ik hier nog wat betekenen voor je!
    Just ask, wonen niet zo heel ver hier vandaan :)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    ach hij was wel moe dan zeg..
    Trusten meid..

ik duik ook mijn mandje in.. nouja lig er eigenlijk al in;)
    trusten!!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Dat idee had ik dus ook, hij was vandaag dan ook wel in uber vrolijke stemming :D
    Hopelijk morgen weer zo'n dag!
    Truste meid, tot morgen...

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

weer heerlijk geslapen :) rond kw voor 6 was ie wakker.. heel vrolijk en druk aan het kletsen.. om 6 uur vond ie het genoeg en flesje gemaakt.. daarna geslapen tot ong. half 8.. heerlijk :)

ligt nu even in de box te spelen.. straks even snel douchen en aankleden en dan he-le-maal niks doen vandaag! :D heerlijk..

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Ohh ook lekker, ff helemaal niks doen :)

Hier werd Dani om half 8 wakker met een poepluier, tja dan ben ik ook klaarwakker, maar een mooie tijd om eruit te gaan.

Vandaag nog wat kleine dingetjes doen in huis, vanavond richting Utrecht naar een woonwinkel om te kijken voor meubeltjes die ze z.s.m. kunnen bezorgen, ben deze nu echt beu en wil voor Layla's verjaardag een nieuw interieur *hebbuhhh !!* whaha

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haai

lig nog in m'n bedje en Milan slaapt nog. Ik werd wakker van lawaai buiten, ze waren een boom aan t omhalen en verslepen, Milan slaapt gewoon door!! Hihi

mamahilda
    super dat de ka ook alles goed vond gaan! Leuke spam!

Filmpjes
    ga vanmiddag op de pc kijken als ik t niet vergeet;)

Dees
    ik had op je www gereageerd over de zh toch? Zo niet, super dat t allemaal goed is met Beau!

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier een rustige nacht gehad. Luuk was gisteren bekaf dus lag er lekker om 20.00 al in. Vanochtend wel om 6 uur wakker maar een fles gegeven en heeft verder geslapen tot 07.45 heerlijk.

En nu is hij gewoon lief aan het spelen op de grond. Zou het laten we het maar sprongetje noemen voorbij zijn? Laten we het hopen. Anders ga ik echt een duivelpakje voor hem kopen hahahaha

@roeltje
    Lekker hoor niks doen. :D

@dretjuh
    Zo meubels shopen toe maar. Wel dan even je nieuwe huiskamer showen he? :)

@all
    Zo dadelijk naar nog een kdv kijken. Is eigenlijk niet nodig. Die andere was geweldig. Maar goed de afspraak stond al en we worden er nooit dommer van.

En zometeen weer proberen om te gaan fietsen. :) Het komt er telkens niet van.

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goedemorgen meiden!

@ Roeltje heerlijk niks doen! Volgens mij wordt het wel mooi weer :D

@ Dretjuh haha en ik wil het nu :p Leuk zeg lekker shoppen dus!

Zo hier gaat alles goed! Hij werd om 7.15 wakker en wilde er gelijk uit! hahah

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; allemaal moe, voldaan en tevreden naar bed gegaan dus, fijn!
    Dank je voor het vries-aanbod, lief hoor al die support :), wie weet ga ik er nog gebruik van maken ook. Eind november lijkt zo ver weg, maar dat is het eigenlijk helemaal niet ;).

@ Roeltje; heerlijk een niets-doen-dag! Geniet er van!

@ Dretjuh; hahaha jij laat er ook geen gras over groeien he, heerlijk! go for it! Ben benieuwd wat voor moois jullie gaan uitzoeken.
    Zwaai even als je langs rijdt :D.

@ Sanka; Luuk in een duivelpakje, past goed bij zijn superman outfit :D.
    Hoop dat jullie een stukje kunnen gaan fietsen, leuk!

@ Hier; goede nacht gehad, beetje jammer dat de wekker al om 5:30 ging (man voor werktijd nog langs nieuwe huis met de aannemer, gáap). Wel altijd genieten van een vrolijk uitgeslapen meisje zo s ochtends, nog een beetje verkreukeld en heel blij *smelt* :).

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Meubelsshoppen: jah... tis nu echt donker, en wit doorelkaar ,ik wil dat het 1 geheel is..
    Niet TE duur want de kids slopen t toch ;)
    Kan alles 100x per dag poetsen omdat er zoveel geknoeid word, en zo nu en dan een stift erover :S

Gewoon 1 geheel is prima :) En ja, maak foto dus wordt geshowd, als het binnen is dan he

Deel Deze Pagina