@dees zo even een oplaad slaapje gehad.en zo ik lees heeft de huis een goede poetsbeurt gehad (nestel drang?? ) haha heerlijke hobby ben er idd zoet mee.
@ Gimena; leuke bling! @ Dees; Uitgerust én lekker productief dus! Wat doe je met Beau als je zo lekker bezig bent? Ik Maura nou niet bepaald even alleen laten die gaat 'uit slopen' . @ hier; Maura is lekker vrolijk, maar helemaal uitgekeken op melk, ze heeft er gewoon geen zin meer in . Vitamine D maar eens gaan opsnorren dus. Druk geweest een akelig virus van mijn pc te krijgen, bah, hardnekkig geval :x. Was nog mijn eigen schuld dat hij er op zat ook .
Riti ach jee, virus.. rotdingen zijn dat.. Dees haha idd nesteldrang? heerlijk ook even uitslapen. was je duidelijk aan toe.. gimena mooie armbanden zeg! ben net als klimpaal gebruikt door Lenn.. lag languit op de grond, hij achter de touwtjes aan van mijn vest leuk joh.. en oh wat is ie slim.. Hond lag lekker te slapen in het zonnetje, hij schuift er op af en gaat er naast zitten..Kijkt me dan zo heerlijk aan van: Mag niet he mama.. Nee, niet aan de hond komen, doet au.. haha gaat ie lachen wij gaan koekje eten met kopje thee
oja heb weer filmpje je ziet dat ie wil kruipen halverwege maar geen grip krijgt.. dan stapt ie 2 passen op handen voeten.. Riti je kan ook zien hoe hij gaat zitten YouTube - poging doen tot kruipen 03-09-2010
Gimena Leuk zeg! Heb het ook een tijdje gedaan, maar kon de kralen niet meer betalen haha. Dus ben nu even gestopt tot het weer kan. Leuk om te doen ook he!? Roeltje Denk niet dat het heeeel lang gaat duren voor Lenn los gaat staan!!
Dees: das even lekker he bijslapen, en je bent alweer flink bezig geweest Past Beau nog in 68?, hier zit Mitchell in 74 maar sommige dingen worden al weer te klein Ben nu de 80 aan het wassen zodat het straks de kast in kan.
@ Roeltje; Mama is superspeelgoed (speeltuin eigenlijk)! leuk filmpje, Lekker soepel is Lenn zeg. Nu hebben wij geen gladde vloer, soms een nadeel, soms een voordeel .
@RiTi; Momenteel hebben manlief en ik vakantie...Beau was beneden aan het spelen terwijl papa in de kamer aanwezig is. Wanneer ik alleen ben en boven aan de poets ga o.i.d dan zet ik Beau vaak in zijn bedje met wat speelgoed....daar vermaakt hij zich wel ff. @Gimena; Lijkt idd wat op nesteldrang, soms is het ook gewoon ff lekker om zo bezig te zijn. @Roeltje; Wow, Lenn beweegt zich zo te zien heel anders voort dan wat beau doet....haha zo leuk om te zien dat ieder kind zo verschillend is. Maar dat op handen en voeten staan, wat grappig.....nog ff en hij doet je de handstand
@Caruli; Beau past alleen nog in maatje 68 waarvan ik weet dat de kleding wat ruimer valt....ik had ook een hele lading kleding gekregen van een kennis (die deed alles was in de droger en veel van die shirtjes vallen nu echt te klein uit). Hij draagt nu veel shirtjes van de H&M, Name-it en Hema.....die zitten nog net goed. Maatje 74, 80 en 86 liggen al klaar in de kast Beau is aardig slank, ik denk dat Mitchell wat groter en breder is...
Dees: ik doe hier wel alles in de droger.. je merkt wel dat het dan sneller te klein word. Mitchell weegt nu 8750gr en is 74.5cm, hoe groot is Beau? ps fijn dat alles goed was in het zh
Caruli staan in de box kan ie al wel.. alleen aan tafels en banken nog niet omdat het nét iets te hoog is en nog te weinig kracht in zijn beentjes heeft op zich wel makkelijk haha.. Lenn past ook nog in 68 hoor.. het meeste heeft hij nu wel 74 aan omdat dat wat makkelijker is met aankleden haha.. Broekjes zit hij net in 68.. hij is smal en vrij kort beentjes dus duurt ook nog wel even voor hij die in maat 74 heeft haha.. Dees lekker hoor, samen vakantie.. Tot nu toe gaan Beau en Lenn aardig gelijk op dus ben benieuwd hoeveel hij weegt.. 20 sept. weer naar CB.. net even compleet slaapdrama gehad.. hartstikke moe maar niet willen slapen in bed.. na een half uur wiegen en troosten eindelijk op de arm in slaap gevallen en in bed kunnen leggen.. Filmpje zo gaat dat dus de hele dag haha.. Zit geen moment stil haha.. box is helemaal een drama maar na 5 minuten jengelen gaat hij toch vrolijk spelen.. ik duik op de bank.. vanavond eten uit een potje.. geen zin om te koken haha..
Hier is 68 al even verdwenen, 74 zit top, 80 en 86 zijn we aan het verzamelen . Wat zijn jullie filmpjes mooi scherp, die van mij zijn baggerkwaliteit. Leuk voor ons dat wel, maar verder niet zo .
bij xseno hebben ze wel goedkopen. en doe het zelf winkel hallen is behoorlijk duur :S 5 krallen 4,99 die zijn gek,haha het is zeker leuk om te doen
haha leuk die haartjes! Wat lijkt ze trouwens veel op jou zeg! Ik ging altijd veel naar speciale kralenwinkels, kon wel 25 cent per kraal betalen! Of online he Altijd handig @Maat: hier nog in alles 74, maar heb wel 80 en 86 op voorraad voor de winter.
@ Gimena; leuk de haartjes van Sophie! Zou met Maura dr haar misschien ook wel kunnen maar ik durf het niet, ben bang dat ze het er uit trekt en doorslikt .
@Dretjuh vindt je.vindt haar 100% op haar vader lijken ze heeft aleen me eigen haar kleur en dat was het. hier heb je aleen zo duren zaakje en hier verkopen het per paar :S
Maat hier ook 68 en heel soms 74. Maar Milan is zo'n beetje t lichtst geloof ik. Broekjes 62. Als ik 68 aan doe ziet er niet uit en daar zwemt ie in gimena leuke staartjes haha riti idd wel slim nog geen stiekjes in! Ze eten alles wat ze pakken hihi. Maar kan wel als je er de hele tijd bij bent.