De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Vind knipjes ook zo leuk! durf ik ook nog niet :).

Ben er wel steeds bij maar kijk ook wel eens de andere kant op :D.

2. gimena

gimena Niet meer actief

wel geprobeerd trok ze er meteen uit.
    en dat speeltje vast krijgen is ook geen succes,
    stiekje draai ik al op me vinger hoef ik niet moeilijk te doen,
    en die vindt ze niet vervellend.
    maar laat haar ook niet de helle dag rond lopen is even voor de show en dat was het.
    want ik krijg elke keer te horen of wat een leuk jongentje.hmm hmmm meisje.
    terwijl ze een knal roze jas aan heeft

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau werd gisteren nog gewogen en gemeten, 8500gram en 71 cm.
    Mitchell is dus wel een stukje langer :D....qua gewicht schelen ze maar weinig.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; Als ze nou niet zien dat het een meisje is mankeren ze iets aan hun ogen hoor!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    lang leve blaffende honden van de buren :( Na een half uurtje is ie wakker geblaft.. even gespeeld en toen gegeten, toetje erin en ligt nu in de box te spelen zodat het even kan zakken;) straks even badderen rond 18.00 uur kan ie daarna zo met flesje en al zijn bedje in. ben bekaf joh:(

manlief heeft al gebeld, zijn al bezig in de haven.moesten nog wat doen aan boord en komen dan naar huis.. uh huh.. ja zal wel vannacht worden haha.. op tijd naar bedje dus..

jeumig, ruik hier een poepluier :(

6. gimena

gimena Niet meer actief

haha vindt ik ook.en voor al met een knal roze jas aan

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    gimena
    haha sommige mensen;)

pff gelijk maar in bad gedaan en Oh wat een feest :D zo in een laagje water met wat badeendjes gezet en wassen maar.. geloof dat ik gelijk ook gedouched ben :D straks flesje geven en de badkamer maar dweilen:D wat een zooitje haha..

8. gimena

gimena Niet meer actief

hahaha :p dan zijn 3 dingen nu schoon. mama en de vloer. en natuurlijk de kleine boef

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja die ligt schoongewassen in bedje te praten;) is wel hartstikke moe maar ja, we zullen zien:)

10. gimena

gimena Niet meer actief

iemand iets leuk vanff doen??

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jups, avondje tv :D
    heeft ie snel gedaan;) Volgens mij slaapt ie haha.. tenminste het is stil :D

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Niet echt, ben alleen vanavond. Zo even puin ruimen, moet nog iets eten en dan hang ik op de bank denk ik.
    En jij?

13. gimena

gimena Niet meer actief

hier ook tv kijken luc zit maar weer eens in de fitnis school

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zucht, daar gaat mijn tv avondje :( moet manlief zo ophalen.. gaat mijn holland's got talent momentje...;)

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier wordt het een relaxed avondje op de bank, mannetje wil HGT kijken dus tja ik kijk maar een beetje mee.
    Verder ben ik zo nu en dan hier wel op het forum te vinden denk ik...

Niet veel bijzonders dus :D

16. gimena

gimena Niet meer actief

nog niets boeiend gezien op de tv dus ben maar me teen nagels aan het doen haha :D

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    gimena
    haha ja dat kun je ook doen :)

half 9 ga ik lekker mn mannetje op halen :) stiekem best balend omdat ik best moe ben haha.. ach rond half 10 hopelijk weer thuis en lekker met kruikje op de bank :)

18. gimena

gimena Niet meer actief

ik haat dat zo.allen thuis zitten :( en sophie is vandaag lekker aan het mopperen.

19. gimena

gimena Niet meer actief

heb je ergens last van omdat kruikje lees. jammer dat je een aflevering mist.
    rijvoorzichtig.

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Leuke filmpjes Roeltje! Wat knap van Lenn zeg. Neem je trouwens Lenn mee als je je man moet ophalen of komt er dan snel iemand oppassen? Lijkt me niet heel handig, maar je bent er vast aan gewend.

Lekker dat je hebt kunnen uitslapen vanmorgen Dees! Ik zit hier voetbal te kijken; liever HGT moet ik zeggen...:(

Leuke armbandjes Gimena.

Middagje uit was goed gegaan. Tijs was super zoet geweest. Drinken gaat opeens weer super, denk dat hij woensdag stiekum toch honger had en zich dat niet nog een keer aan wil doen haha. Naar bed was even lastig maar ligt er al weer vanaf half 9 in en heb m niet meer gehoord... Afgelopen nacht om de anderhalf (!) uur eruit gemoeten, pfff, hoe lang gaat dit duren!

Morgen een thuis-tijs dagje. Hopelijk een beetje lekker weer. Zondag is papa er ook lekker. Gaan we iets leuks doen; zwemmen of naar de kinderboerderij ofzo. Leuk!

Deel Deze Pagina