@Lotte; Je had net zo goed gelijk met gimena naar de wc kunnen gaan. Ben jij inmiddels al ongesteld geworden eigenlijk?
Wat zijn jullie allemaal vlot met eten koken zeg...mijn mannetje is pas rond 19.30 thuis dus we eten weer eens laat....
Dees Whahaha, ja daar heb je gelijk in...maar ik moest dus al en toen las ik hier dat ze ging testen. Ja, ik ben eergisteren ochtend ongesteld geworden. Had ik al getypt
haha als ik het niet rond 17.00 uur op tafel heb, heb ik een heeeeele boze baby hij trekt het niet tot na 19.00 uur.. dus avondeten, toetje, bad en fles moet in 2 uur gebeuren
Dees Hier ook nog niet begonnen aan het koken hihi, wilde steeds beginnen...dus dat "verder" met koken, is eigenlijk "verder met beginnen" met koken hihi. Mijn vent is ook nog niet thuis.
Roeltje: ik doe courgette in stukjes en dan evt prakken en gaat hartstikke goed evt zonder schil nu ga ik ff alles bijlezen hoor.. pffffffffffffff... ff niet hier en alweer nieuw topic! ben ook druk met bedenken hoe ik salaris ga onderhandelen... imand tips?
negatief haha.sorry dat het langer duurde me broer belde welke bus lijn hij moet nemen om hier te kunnen komen.
@Lotte; Sorry, heb er dan waarschijnlijk overheen gelezen! @Gimena; Hmmz geen bloed geeft moed nietwaar
haa bapsie.. je hebt ons gevonden hier was het eten een grote hit wel de tomaten vergeten maar goed.. gooi ik morgen wel ergens doorheen hij zat met smaak te eten haha.. Weet iemand waar je van die warmhoud bordjes kan kopen? Heb al bij de kruidvat gekeken maar hebben ze niet ;(.. voor hij zijn bordje leeg heeft is het al zo goed als koud..