@Happy; HGT is het hier helaas niet geworden, mannetje zag reclame voorbij komen van een film met steven seagall en tja die is schijnbaar toch wat belangrijker....zit hem half mee te kijken maar ondertussen vind ik er geen bal aan.... Jeetje dat is dan idd wel een zure nacht geweest zeg, ik duim voor je dat hij vannacht wat langer zal slapen. Voorheen sliep Tijs de nachten door? Morgen gaan wij er lekker op uit, dagje strand of naar de dierentuin....wat het precies gaat worden weten we nog niet...zitten nog te dubben Het belooft iig lekker weer te worden!
Ik schrijf niet zo veel maar lees elke dag heel trouw mee En aaaah, ik ben zo zenuwachtig, schoonzusje was gister uitgerekend en smst net dat ze lichte krampen heeft, ik wil zo graag een nichtje! haha.
Dames Ga nog even mijn bedje in en dan om 02.00 uur weer op voor de grote reis naar Z-Frankrijk. Dees Heb geen reactie gehad nog van de verhuurder. Zal ik hem morgen vragen als hij bij het huisje is? Of hebben jullie inmiddels al andere plannen? In ieder geval veel plezier morgen op het strand of in de dierentuin! Mroos Spannend!