De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Happy; HGT is het hier helaas niet geworden, mannetje zag reclame voorbij komen van een film met steven seagall en tja die is schijnbaar toch wat belangrijker....zit hem half mee te kijken maar ondertussen vind ik er geen bal aan....

Jeetje dat is dan idd wel een zure nacht geweest zeg, ik duim voor je dat hij vannacht wat langer zal slapen.
    Voorheen sliep Tijs de nachten door?

Morgen gaan wij er lekker op uit, dagje strand of naar de dierentuin....wat het precies gaat worden weten we nog niet...zitten nog te dubben :)
    Het belooft iig lekker weer te worden!

2. mroos

mroos Niet meer actief

Ik schrijf niet zo veel maar lees elke dag heel trouw mee;)

En aaaah, ik ben zo zenuwachtig, schoonzusje was gister uitgerekend en smst net dat ze lichte krampen heeft, ik wil zo graag een nichtje! haha.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; ahhh dat is zeker spannend!! Nu maar hopen dat de krampen overgaan in weeën ;)

4. gimena

gimena Niet meer actief

@mroos spanned.wie weet zet het allemaal door bij haar,
    ben me bedje in trusten

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dames
    Ga nog even mijn bedje in en dan om 02.00 uur weer op voor de grote reis naar Z-Frankrijk.

Dees
    Heb geen reactie gehad nog van de verhuurder. Zal ik hem morgen vragen als hij bij het huisje is? Of hebben jullie inmiddels al andere plannen? In ieder geval veel plezier morgen op het strand of in de dierentuin!

Mroos
    Spannend!

Deel Deze Pagina