@ Collo wat leuk!!!! Een meissie @ Gimena wat kan je lichaam je lekker in de war maken he!!! Hier ook nog steeds niet ongi, is me nog nooit overkomen....tja aaaah Maud snel weer beter worden hoor!!! Zo ga Morris ook ff eten geven en dan op naar de 20 procent uitverkoop!!! van Starwoods ze hebben heel veel noppies en dat vind ik zo leuk!!! Ze bestaan nu 1 jaar vandaar die korting!
collo: leuk een meid! wij zijn thuis met 4-en 4 meiden Roeltje: joepie! fijn dat het een hit was gimena: he bah balen hoor suus: beterschap met maud!
jeps alles goed, 2 dagen gewerkt, nog 2 volgende week en dan vakantie!!!!!!!! zo'n zin in heerlijk!!!
Ohw heerlijk meid, jij hebt je vakantie dus ook nog tegoed Ik ook, moet alleen zondagavond nog een dienst draaien en dan 2 weken vakantie! Gaan jullie nog weg?
Gimena Jammer meid, maar toch juist goed dat je getest hebt? Heb je daar in ieder geval wat zekerheid over. Hoop mensen komen hier uit gezinnen met allemaal meiden, wat leuk. De moeder van mijn man heeft ooit eens gezegd dat wij drie meiden gaan krijgen... We zijn goed op weg in ieder geval. Mijn man vond het natuurlijk wel weer een beetje jammer. Mannen willen op een of andere manier toch meestal een jongen, da's iets oers... Maar dat is ook alweer over inmiddels. Kleertjes kopen Prima redenatie. Geen speld tussen te krijgen... Kan hier in het winkelcentrum eigenlijk alleen mijn geld maar uitgeven bij de Zeeman, dus dan gaat dat duurder/merk niet op. Had van de week namelijk zulke schattige rompertjes gezien. Verder ben ik natuurlijk naarstig op zoek naar het eerste pakje. Maar kon vandaag niet echt iets heel speciaals vinden.
hoooooooooooi! @Collo: joehoe! Een meid wat leuk!!!! Ik wist, ik wist!!! gefeliciteerd en fijn dat alles wat zichtbaar was er goed uitzag! @gimena: jammer joh... toch ongie dus..? Of blijft het een raadsel? De tijd zal het ons leren!!! @manoe: voor jou dus alsnog een kansje op een posi test? spannend! @zieke maud: thanks allen... Ze eet nu diksap vanaf een lepeltje wel... ongeveer 50 cc op. Maar alles weigert ze in een fles en ook pap vind ze vreselijk, avondeten wil ze niet... ze eet nu een toetje en ik heb ze maar een boterham met jam gegeven... die ging er wel in... ik wil alleen dat ze MEER drinkt!! Ben blij dat ik haar vanavond in ieder geval de borst nog kan geven, die pakt ze wel... fijn dat het nog niet helemaal is afgebouwd...
Suus Gelukkig dat ze nog wel iets wil. Wat kun je je daar toch zorgen over maken he? Nog steeds geen idee waar het vandaan komt?
Suus als ze maar vocht binnen krijgt.. eten op zich is niet zo'n drama als ze niet wil.. Collo Zeeman heeft ook heeeeele leuke kleertjes Bij de V&D hebben ze trouwens leuke rompers.. I love (met een hartje) papa of mama of oma o.i.d. Heb met mama (uiteraard) gehaald.. papa was niet meer in de juiste maat helaas.. Pff, badderen is weer een drama.. Hij is bekaf.. straks laatste flesje en naar bed..
De beloofde buikfoto. Hij is een beetje wazig (en let niet op de tassen op de bank) maar wel duidelijk.
Roeltje Heb van de V&D wel die pyama van I love mama voor Amy. Ook nog even kijken of ze bij Z8 bij de opruiming iets leuks hebben nog in de kleine maatjes.
wauw Collo, mooi buikje hoor! Ik wil ook! En over dat druk maken... ik kan goed janken... ze is zo niet zichzelf...en ik ben er ook gewoon van uit mijn doen...maar ja: komt goed!
@ courgette; Ik kook het niet in water, verhit het op laag vuur met evt. een minischeutje water als het te droog is, dat kan wat schelen qua zompzooitje. Ga er met een mes doorheen dan wordt het grof maar zonder draden. Wij eten ook meestal later. Doe enorm mijn best om samen met Maura te eten maar dat is meestal geen doen, die moet echt om 18 u en meestal zijn we dan nog niet compleet. @ Gimena; he balen, dat is het ook met testen negatief is zo rottig om te zien . @ Roeltje; Hema heeft ze, mag geen kokend water in wel warm, scheelt behoorlijk! OPh zie dat Dees ze ook gevonden heeft. Heb me rotgezocht keek er bij de Hema blijkbaar steeds overheen . @ Suus; wat fijn dat ze de borst wel pakt! Is ook nog eens supergezond en voedzaam ook. Wat sneu zeg, en drinken is wel belangrijk nu. Beterschap voor de kleine Maud!
Jeetje alweer deel 5!!! Wat wordt er hier toch veel getypt. Ben er vanmiddag nog geweest en nu zitten we alweer op pagina 10!!!!!!!! Hallo! Ga niet de hele avond teruglezen hoor. Collo: zag je buikfoto, mooi buikje!! Alles goed gegaan bij de pretecho?
@ Collo; móoi buikje! @ Maud; ben ook altijd helemaal van de leg als Maura ziek is. Hoop dat ze snel weer wat opknapt!
Riti haha ja heb m inmiddels besteld. heb hier geen Hema in de buurt dus wist ook niet dat ze die bordjes hadden.. Suus och arm meiske gelukkig wil ze de borst nog wel.. krijgt ze toch wat binnen.. hij ligt gewoon al te slapen !