pff ja echt wel alleen overdag gaat het wat minder.. vandaag maar één slaapje gehad van 12.15 tot 13.30.. maarja hij was er ook pas rond kw voor 8 uit natuurlijk vanmorgen.. maar hij is alweer paar keer huilend wakker geworden.. eerste keer was het al over voor ik boven was, tweede keer even troosttijd.. volgens mij heeft hij dromen.. als ik hem op de arm neem kruipt ie zowat in me via mijn oksels
Hier Milan heeft voor het eerst andijviestampot gegeten en was ook een groot succes Dees Geeft niet! Roeltje Bij de hema en bij de prenatal Die van de prenatal is heel fijn! Jongensgezin Nee, juist allemaal jongens! Heb 2 broers en bij vader had 6 broers. Heb zelf veel neefjes... Collo Mooi buikie al hoor! Riti Das een goeie! Zal er wel teveel water bij hebben gedaan whaha
Goedenavond allemaal!! Kom even snel buurten...maar ga nu weer tv kijken. Hoop dat ik het weekend even tijd heb om bij te lezen! x
@roeltje: Die Lenn lekker vroeg in bed.... lekker lange avond voor mama dan! @RiTi: hoe is het met Maura eigenlijk? Die had toch ook zo'n enorme last van haar tandjes? @Chicken: wat zie ik nu? En nieuwe banner! Tellen jullie deze maand als een 'kans voor een brusje'?? Gaan jullie toch eerder beginnen? Ik ben benieuwd!!! Nu snel ff HGT kijken
Wow wat kunnen jullie weer schrijven zeg...! Sorry ben moe, kom een andere keer weer even meer mee schrijven. Fijn weekend in ieder geval voor allemaal! Doei *zwaait*
jeetje, zit net hgt te kijken.. kreeg gewoon kippenvel bij dat kleine stel aan het stijldansen.. super zeg.. *duikt weer weg voor de tv*
Zo ben ik ook ff tussendoor! (die pokke-reclame ook altijd ) Ik zit nu midden in popstars en HGT staat in opname, dus die komt er zo meteen achteraan! Topavond tv kijken dus! Ben ook weer weg!!!
Chicken Hee inderdaad! Een echte brusjes-in-de-maak-banner!!! HGT Oeps vergeten, was post aan het uitzoeken blegh
Heb net een stuk Popstars gekeken, maar nu maar voetbal aan laten zetten. Is ook niet gezellig als je man altijd dreigt boven tv te gaan kijken. Deed ie dit keer niet, dus ik was in een aardige bui... Voel de kleine frummel wel regelmatig bewegen maar vandaag bleek dat de placenta tegen de buikwand ligt waardoor ik de bewegingen wat minder goed voel. Is wel jammer. Verder wel al de hele dag verder en beetje pijn in mijn buik van de echo. Ze duwen echt best wel hard waardoor je naderhand echt een beetje beurs aanvoelt. Normaal?
@Collo: Mooi buikje al hoor!!!! @Pyjama's: hier een hoop dora en lief pyjama's, Dani heeft er nu 3 van de Albert Heijn *jaaa echt* was een tijdje geleden daar en heel erg leuk, maar hij heeft nieuwe nodig in maatje 80 @Chicken: ohh spannende banner!! Nog 2 dagen, en ga je meteen testen of eerder/later??? @Hier: Dani goed aan de spuiterij, 4 tot 5 luiers geloof ik... helemaal doorweeks, 2x om moeten kleden. Maar vanavond ff rustig geweest, ben met mn moeder en Layla naar eindhoven geweest naar mn tante (ziekenbezoek) Strakkies lekker naar bedje toe, morgenochtend/middag is pyjamadagje... daarna bij mn ouders eten
pfff.. jullie gaan hard zeg en nu ben ik nog wel vrij!! word nog wat als ik weer een baan heb hier ook 1 midden in een sprong of aan het afkicken van 2 nachten en 3 dagen VEEL aandacht (lees: in huisje met zijn 9-en...)... iig al 2 avonden niet willen slapen 's avonds... huilen/krijsen/etc vandaag beter geslapen iig.. tot 's avonds en nu ging ze ook weer lief slapen toen ze in bed lag.. niet leuk maar goed en deed net de hakkubar versie van klap'ns in je handje, nou een HIT!! ze lag in een deuk!! alleen vind ze het dan minder grappig als ik ook niet meer bij kom
@Collo; Dus jij voelt de kleine al goed bewegen zo nu en dan? Nou ik heb dat idee dus ook sinds gisteravond...ik twijfel nog een klein beetje of het niet mijn darmen zijn maar ik weet voor 85% zeker dat het ons frummeltje is. Voelt weer zoooo bijzonder! Pijnlijke buik na de echo is voor mij ook herkenbaar...vervelend is het zeker. @Dretjuh; Ik zat me ook net te bedenken dat ik morgen maar op stap moet gaan voor een een pyjama voor Beau. Hij slaapt nu nog in alleen romper (zonder mouw) maar merk dat het nu toch wel wat frisser begint te worden en tja hij ligt toch echt niet onder zijn lakentje.....hij kruipt er telkens weer onderuit.
Collo: ik had dat ook altijd na een bezoek aan de vk. Maakte niet uit of het een echo was of dat er alleen naar het hartje geluisterd werd. Heb er dus ook ervaring mee. Jouw mannetje dus ook helemaal voetbal verslaafd. Hier nog 1 hoor! Gelukkig hebben wij nog geen boven en dus ook geen tv boven. Weet niet of hij dan ook zou zeggen dat hij wel boven gaat kijken, ben bang van wel. Tot nu toe doet hij niet moeilijk als ik iets wil kijken, hij mag ook vaak genoeg voetbal kijken. Alleen tijdens fc groningen moet ik het niet doen HGT: vond het ook weer helemaal geweldig gisteren. Heb weer lekker genoten. Vond het wel jammer dat dat jonge stijldanstel eruit moest. Maar ja de 2 die nu door zijn, zijn ook goed. Dees: kan me dat nog heel goed herinneren dat je denkt, is het de kleine of wat anders Genietse! Nou Lieke vond vandaag dat het om half 6 al wel tijd was :S Zit nu al een tijdje met haar op. Ze drinkt haar flessen ook niet goed sinds gisteren. Ze laat echt veel staan, meer dan de helft! Vandaag de laatste boodschappen doen voor de vakantie!!
Mag ik even blij zijn Gisteravond tot kw over 12 bezig geweest.. overstuur.. na een half uur meegenomen naar mijn kamer, was zelf echt zo moe.. elke keer viel ie op bed wel weer in slaap, maar als ik hem oppakte begon het weer van voor af aan.. uiteindelijk ging hij dan toch slapen.. 6 uur wakker van een poepbroek.. gelijk flesje gemaakt en weer gaan slapen.. En hij slaapt nog steeds!!!! stond net al helemaal geschrokken naast zijn bed, maar hij slaapt gewoon nog steeds.. nu maar hopen dat mn man niet belt om hem op te halen, zodat hij even al zijn slaap kan pakken.. Ik duik heeeeeerlijk met een bak thee voor de tv
@Pyjama: hier in een rompertje met korte mouw, wel in slaapzak. Maar het word dalijk wat kouder dus een pyjama die past is wel oke ja Layla heeft er 10 geloof ik en Dani 3 die net iets te klein aan t worden zijn.. Scheelt nogal he @Lexy: pfff da's wel vroeg he.. Maar laatste boodschappen voor de vakantie is wel leuk daar knap je weer van op leuk vooruit zicht! @Roeltje: Jij ook bezig geweest in de vroege uurtjes.. tis wat met die kids van ons allemaal... Geniet van je bakkie thee, lekker ga ik ook zo doen... Hmmm heb heerlijke appel-kaneel thee @Hier: Dani vond het om half 8 tijd om eruit te komen, hij is vannacht tussen 1 en 2 nog wel lastig geweest, flink huilen en moeilijk in slaap komen. Hij zit nu in de box naar BabyTV te kijken.. jaha goed pedagogisch bezig whaha Vandaag hebben we een pyjamadagje *tot 4 uur whaha*, lekker gordijntjes dicht, pyjama's aan, spelletjes spelen, muziekje luisteren met de kids... niks moet alles mag, heerlijk! Daarna bij mn ouders eten, is altijd gezellig
Dretjuh oh wat heerlijk zo'n pyama dagje1!! Ik wil ook!!! maar moet mn man nog ophalen en weet niet hoe laat.. Een aangezien hij pas op het allerlaatste moment belt ook weinig tijd om om te kleden.. Pyama Hier ook weer in slaan.. Broekjes passen nog wel maar de jasjes worden te klein.. straks maar eens even de stad in .. Hij slaapt nog steeds.. en het stomme is: Ik verveel me
Als ik bij jullie lees dat er weer zo'n slechtslapengolf bezig is, dan weet ik wat ik kan verwachten, en ja hoor, vanochtend om 5 uur wakker, even bij ons genomen, om 6 uur de fles genomen en daarna gelukkig tot 8 geslapen. Maar dit vind ik eerlijk gezegd al vermoeiend.. Oh enneh, ik ga vandaag en morgen heel hard aan school, dat wordt dan maandag nagekeken, als het voldoende is heb ik dinsdag mijn eindgesprek, en ben ik afgestudeerd!! Duimen jullie mee @roeltje, en, slaapt ie nog steeds? @suus, dees, en collo; ik vind het zo leuk dat jullie zwanger zijn en dat wij mee kunnen genieten haha. Mijn man zei dit weekend dat wanneer ik een baan heb, het hem toch wel erg leuk lijkt om voor een 2e te gaan(na het lezen van de ouders van nu haha), ik hoef voorlopig even niet, maar vond het in ieder geval erg schattig. Jullie snappen dat ik na dinsdag(hopelijk), naast sollicitaties schrijven, hier natuurlijk weer veel meer te vinden ben
mroos wat goed zeg!! Mijn duimen draaien zeker!! haha ja hij slaapt nog steeds.. durf ook niet te gaan douchen, daar wordt ie wakker van en is dan niet te genieten.. ga de vaatwasser maar leegruimen denk ik..
hij is eindelijk wakker.. vaatwasser is uitgepakt.. hij zit te spelen in bed haha.. hoor zijn autootje (zitten blokjes in) haha en hijzelf eh eh eh zo lief toch maar even naar boven