@roeltje: wat een genot!!! En nu is ie dan eindelijk wakker! haha! @dretjuh: genietze van jullie pyamadagje! @Mroos: wat lief van je mannetje!!! @hier: maud was om 8.50 wakker.. nog wel koorts, maar ik heb haar niet getempt want dat vind ze NIET leuk! Dus ik geloof het zo ook wel... ze lijkt wel weer iets vrolijker te zijn...maar ja, dat kan nog veranderen... we wachten af...
Zo hallo, ik ben terug aan het lezen in deel 4 en klik daarna door naar deel 5 stan er alweer 11 pagina's!!!! Kan merken dat het slacht weer is. Ik heb vandaag en relaxdagje thuis, Dennis is werken dus ik zit lekker in mijn huispak bij de kindjes. Gisteren bij de Ikea zo'n keuken voor ze gehaald dus ze zijn superlief. Straks dus wel weer speelgoed uitzoeken en de kamer herindelen. Ik heb de box uit elkaar gehaald dus heb weer meer ruimte. Gisteren al heel wat echt "babyspeelgoed" aan het kdv gegeven, langzaamaan ruimt het lekker op. Wat ik nog onthouden heb van deel 4 Roeltje, ik heb ook altijd alles op tafel staan, heel normaal. En mooie spam. Gimena, balen dat je ongesteld bent geworden, waterpokken kunnen ze al krijgen alleen als ze het in het eerste levensjaar krijgen heb je kans dat ze het later nog eens krijgen maar dan in de variant gordelroos. Caruli, hopen op nog een wonder!! Ik ga nu eerst wat doen,probeer later terug te lezen..
@suus, ehmm, sinds wanneer heb jij eigenlijk je forumnaam aangepast? het valt me nu pas op, maar het is al een tijdje of niet..? haha
@mroos: klopt, heb ik gedaan toen ik mijn zwangerschapsbanner heb uitgezocht.. Er zijn namelijk 2 mensen die weten dat ik hier klets onder suuskebab en ik wilde het nog niet vertellen... Maar mijn buuf is er per ongeluk toch tegenaan gelopen en ja, ik heb er heel dom gewoon onder staan dat maud grote zus wordt enzo... dus niet echt tactisch, maar wel grappig! Ach, uiteindelijk mag iedereen het weten, wilde alleen ff de echo afwachten, maarja...
zo, hij is vrolijk!! nu merk ik dat hij zelf ook wel last had van slaapgebrek de laatste tijd kletst aan één stuk door.. zijn kleed in de box moet het ontgelden.. die ligt ook niet echt meer recht Elmo heerlijk hoor, relaxdagje Suus balen dat ze nog koorts heeft, maar wel fijn dat ze vrolijker is.. nu snel beter worden.. vloer even gezogen en gedweild.. straks zijn kamertje nog even snel doen.. en vanmiddag bij mijn ouders eten met de familie.. Tante is jarig.. zouden eerst bbq-en maar ja dat word m niet haha..
Hoi hoi. Even tijd tussendoor gehad om bij te lezen. Hier dus ook met een ziek mannetje. Nu twee dagen koorts, vanochtend 39. Echt een hangerig ventje zo sneu. De ene keer drinkt hij wel, dan weer niet. Soms komt alles er weer uit. Ook diarree. Zijn gisteren wel even naar de dokter geweest want ook 1 oor stonk, dachten misschien oorontsteking. Dat was het niet. Gewoon een virusinfectie dacht zij. Als de koorts maandag niet over is even terug naar de dokter. Jammer Gimena, op naar ronde twee dan maar. Spannend Chicken; jij zit ook al aan het einde van deze cyclus; zou het kunnen deze maand? Suus; Beterschap met Maud!Vindt ze tempen zo erg; vervelend he. Nou je voelt het vast he; Tijs is nu ook een kacheltje! Lief van je man mRoos. Hier een beetje hetzelfde. Ik ben er zelf nog niet aan toe.... Had het op Hyves gezien Collo; een meid! Gaaf hoor. Lijkt me toch ook wel moeilijk Elmo om alles op te ruimen, maar jij hebt je gezin compleet! Drie kids; gaaf hoor! Ga nog eens kijken of hij nog slaapt; het is echt een uurtje wakker en weer anderhalf slapen...ben wel blij dat het slapen zo goed gaat. Vannacht ook van 21.00-9.00.
Hebben andere van jullie ook al een volgende kinderstoel voor in de auto? Wanneer moet je ze uit de maxi cosi halen?
Even snel; @Happy, hier de tekst die ik vond: Wanneer moet mijn kindje vanuit zijn eerste Maxi-Cosi baby-autozitje naar het opvolgende autozitje? Wij adviseren u, uw kindje zolang mogelijk in het eerste autozitje; Groep 0 of 0+ dus achterstevoren te blijven vervoeren en wel omdat dit het veiligst is en bovendien meestal het meest comfortabel. Pas als het kindje met het kruintje van het hoofd net aan de rand van de kuip komt, is het tijd over te stappen naar het volgende autozitje. De lengte van de beentjes speelt daarbij geen enkele rol. Het is zeer onverstandig een kind te vroeg in een groter, voorwaarts gericht, autozitje te plaatsen. Daarnaast zegt t cb, minimaal 9 mnd en 9 kg...als ze goed kunnen zitten. @Mroos, duim voor je, veel succes met de laatste loodjes!
Lexy Oh ja, dat was jouw man...van die verjaardag en FC Groningen... Had idd ook iets vergelijkbaars met moederdag.... Maar goed. Beter dan een man zonder hobbies. Die kun je ook hebben, das nog veel erger. Mroos Ik ga zo hard voor je duimen... Suus Fijn dat ze weer wat vrolijker is. En tempen is ook overschat hoor. Vind dat je zelf als moeder feilloos voelt hoe het gesteld is met je kindje. Daar kan geen thermometer tegenop. Ik had nog niet eens gemerkt dat je naam verandert was Happy Volgens mij als ze met hun hoofdje boven de Maxi Cosi uitkomen, dan moeten ze er echt uit. Hier al een tijdje een volgende stoel omdat Amy al zo goed en lang kon zitten en echt niet meer in de Maxi Cosi wilde. Ga morgen trouwens naar BabyBaby, een babyzaak in Belgie om een leuk stoeltje te kopen. Zocht iets waar ik Amy in kon zetten nu ze te zwaar is voor haar wipstoel. Bij het KDV hebben ze echt de perfecte stoeltjes van babynow.es. Super om ze even voor de tv te stallen ofzo. Maarja, die hebben ze dus alleen helemaal daar...
@collo mooie buik foto. buikje in zicht @hier ben denk echt maar 1 dag ong geweest gebloed meer gezien. leuk joh ontpillen haha
@mroos; Ik ga hard voor je duimen @Roeltje; Wow wat een record ineens zeg, hij heeft heerlijk geslapen zeg! Op een prettige dag dan maar @Collo; Alvast veel plezier gewenst morgen bij het shoppen, altijd leuk! @Dretjuh; Geniet van je pyjamadagje!! Hier eind van de dag denk ik ook maar, straks alleen nog ff boodschappen doen en dan helemaal niks voor vandaag. @Suus; Hopelijk knapt maud in de loop van de dag weer wat op, als ze maar iets blijft drinken. Beterschap gewenst. @Happy; Jullie ook beterschap met Tijs! Beau zit nu alleen bij papa in de auto in de opvolgstoel (Tobi). De Maxi-cosi vind hij niet zo heel leuk meer en zit net aan het randje met zijn hoofd. Daarnaast kan Beau al prima zelfstandig blijven en gaan zitten. Dus wij hebben alvast een vervolgstoel aangeschaft. @Hier; Beau heeft vanmorgen tot 9u geslapen. Heerlijk zeg Zo straks maar op zoek naar 2 pyjama setjes....iemand een idee waar je ze kan halen? Zeeman, Hema etc??
@ all; Haai, Hier lekker vakantie. Maandag naar CP voor een weekje ff er tussenuit. Hier een boze Aaron die niet meer in de box wil, kruipen saai vindt worden en dus liefst aan de hand wil stappen. Hoop dat ie snel kan lopen haha dan is ie een stuk vrolijker. Nora slaapt goed, we laten haar deur open en hebben geen slaapproblemen meer. Knufff, Mili
wauw mili wat knap dat Aaron al zover is! Hopelijk loopt hij inderdaad snel zelf! Dan is ie ook wel heeeeeel vlot hoor! Hier is het tijgeren nu helemaal hip, maar lopen is nog ver weg hoor!
@dees: bij de H&M hebben ze van die kei schattige barbapappa pyama's, heeel gaaf vind ik die! Maar smaken verschillen natuurlijk! H&M Shop Online Verder heeft de hema ook meestal wel wat en ik heb er vorige keer 1 meegebracht van de kruidvat, van bambino, met strepen, ook heel leuk vond ik! Succes met shoppen!
@Suus; Thanx, Kruidvat/Trekpleister was ik ff vergeten. Ik zal vast wel slagen....schoot me te binnen dat we ook nog een Wibra en Ter stal hebben. Die hebben vaak ook nog wel leuke dingen liggen voor niet al te veel geld Beau groeit momenteel als kool....kleding maat 74 ligt nu klaar!!
@Mili; Geniet van je weekje CP! Ik weet precies wat je bedoelt met alleen maar willen lopen, als ik Beau op de grond neerzet om te spelen kruipt hij razend snel naar me toe en trekt zich aan me op....pakt dan mijn handen met de aanwijzing dat hij wil gaan lopen. In de box wil Beau gelukkig nog wel een beetje spelen
hmmm, misschien dat roeltje nu dus wel geblokt is? Wat is er weer allemaal aan de hand? Ik ga even speuren!
@Suus; Pfff er denkt er 1 leuk te zijn. Opent gewoon her en der zulke topics. Komt een beetje aandacht tekort volgens mij!
Als Roeltje zich nou even komt melden weten wedat het niet zo is... Maar de vorige keer was het ook al...