@Collo; Roeltje is niet aanwezig maar is niet geblokkeerd. Noddie is trouwens nu ook geblokkeerd....rare mensen hier op ZP zeg!
Nou ik snap wel dat ze Noddie geblokkeerd hebben, als je zoveel berichtjes gaat verspreiden. Ach, we horen het vast wel weer.
@Collo; Nou precies, of we horen er niks van natuurlijk. Maakt me ook niet uit, ik houdt niet zo van die onrust verspreiders.
Bedankt voor de tips qua autostoel. We hebben de Pebbles en die is volgens mij een stuk groter dan de oudere maxi-cosi's. Heb echt nog wel een paar cm over. Qua gewicht zou het wel mogen haha! Van de week 9,2 kilo onze beer! Slaapt trouwens nog steeds....nu al vanaf half 11. Roeltje geblokt; waarom dan?? Pyama's gisteren 2 bij de trekpleister gehaald voor 4 euro per stuk. Waren wel schattig. Andere allemaal gehad in de kraamperiode. Zit ook al in maat 74-80 ongelofelijk he!
@ Chicken; *zwaai* en wat een leuke banner ! @ Suus; Maura heeft flink last van haar doorkomende voortanden, al gaat het wel de goede kant op . Hoe is het met Maud nu? @ Dretjuh; lekker een pyama-dagje . @ Joyce; hakkubar versie van klap'ns in je handje hihihi @ Roeltje; wat een nacht weer, fijn dat hij uiteindelijk wel lekker ging slapen. @ mroos; duim-duim-duim...goed zeg van je, je bent gewoon bijna afgestudeerd! @ Collo; ik ben heel benieuwd naar het stoeltje! (zat al te kijken maar weet niet of ik de goede zie?) @ hier; Maura heeft moeite met slapen snachts, wordt huilend wakker, echt zo verdrietig is ze dan . Hoor het wel meer ook bij jullie dus is een beetje de fase waar ze in zit? Heb niet meer het idee dat ze veel pijn in haar mond heeft, niet zo erg dat pcm nodig is in ieder geval.
Net een uurtje wakker geweest en 170cc gedronken, niet slecht dus. Ligt alweer uitgeteld in bed. Tjonge het is wat ziek zijn voor zo'n kleintje.
@collo: ohw ik ga die stoeltjes eens ff googlen, zoek idd ook iets van een stoeltje voor bij de tv/ salon tafel @happy: beterschap voor tijs! @dees: heb pas 2 leuke pyama's gkregen bij de wibra vandaan! @maat: hier alle 68 ook alweer opgeruimt, ze zit nu echt in 74. Alleen zijn broekjes vaak nog te wijd bij dr taille, dus heb nu veel hemabroeken daar zit van dat verstelbare elastiek in de band. Ff vraagje: ik heb straks een verjaardag. Het is in de tuin maar met grote tenten en van die terraskachels. Er komen veel mensen dus dat is ook al snel warmer. Nou zit ik steeds te verzinnen wat ik emma aan moet doen. Lange mouw of korte mouw?? Het is hier momenteel 15 graden en bewolkt/regenachtig. In de avond word het wel snel frisser maar in die tenten misschien niet?
@Psje, merk hier dat een dun shirtje met lange mouw prima gaat op zulke dagen, doe altijd een vestje erover. Die laat ik open staan, als t te koud wordt doe ik hem dicht. Veel plezier!
@PSje; Ik zou gaan voor shirtje met lange mouwen, of een shirt met korte mouw met een vestje bij de hand...? @all; Ben bij de trekpleister geslaag voor 2 pyjama's en bij de zeeman heb ik ook nog 1 leuke gescoord met teigertje erop Erg leuk en voor nog 12,- bij elkaar!! Ideaal die uitverkoop
Hoi hoi, Heb ik iets gemist met Roeltje n Noddie? Psje inderdaad wat pooh zeg een longsleeve met een vestje of vestje meenemen? Mili, gaaf he dat stappen aan de hand, wel erg vermoeiend zo krom lopen met ze haha. Dees, pyama's heb ik ook weg bij h&m , hema en kruidvat. Weet nit meer wie het zei maar die vn de barbapapa collectie zijn geweldig! Heb ook zo'n truitje voor Beau met Barbabob erop, echt geweldig. Beterschap voor de zieke kindjes. Gimena, misschien toch zwanger?
@pooh en dees: bedankt! Word idd iets met een vestje denk ik. Pff waarom is het ook niet gewoon lekker zomerweer, grrrrrrr!!
Hmmm nou heb ik voor emma dr outfit klaar maar nu nog die van mezelf.......wil zo graag gewoon lekker mn zomerjurkje aan maar helaas
@PSje; Ik denk dat je je zomerjurkje wel in de kast kan laten hangen. De zon schijnt hier nu wel maar dat het aangenaam warm is....nee totaal niet! Er staat veel wind, dat maakt het frisjes.
Haha pooh, ik zie mezelf al lopen Het is idd geen weer voor mn zomerse outfit. Ga maar weer eens even in mn kast turen wat het gaat worden.
@ Happy beterschap voor Tijs, gelukkig wil hij wel lekker drinken!!! @Dees shop ze! @ Psje zou ook lekker lange mauwen doen! En daaroverheen een vestje die kan je altijd uit doen, veel plezier! @ Maat hier ook maat 74 hoor! Heb al lopen shoppen voor maat 80 super gave broek kreeg 20 procent gister dus betaalde ik nog 26 euro. van Little feet zo stoer broekje @ Hier nog niet ongesteld maar vind het wel heel raar worden had altijd zo regelmatig, zit nu op dag 38 en heb op dag 21 tm 27 ligt roze verlies gehad met wat rood....hmm iemand wel eens mee gemaakt hier, begin me uiteraard weer zorgen te maken.... Man lief slaat door!! Hij is fan van pieter post voor Morris! Krijg nu net weer een dvd binnen haha
@Manoe; Testen?? haha Pieter post is leuk!! @all; Net dus even boodschappen wezen doen in het winkelcentrum, ben gelijk wezen kijken naar pyjama's dus. Nu kwam ik aangereden en zag dat het al erg druk was, paar keer rond in de parkeergarage gereden maar helaas net alle lege plekken opgevuld.....dan maar een etage hoger en zal ik met de lift moeten. Het is niet anders.... Dus ik netjes de auto geparkeerd, beau (ondertussen in slaap gevallen) in de kinderwagen overgezet en ik loop naar de lift toe. Tja en toen zag ik een mooi wit A4'tje op de deuren van de lift hangen dat de lift niet in gebruik was wegens een storing......tja handig dacht ik.....hoe kom ik nu beneden?? Kan wel helemaal om gaan lopen en via de heuvel waar je dus met de auto overheen gaat langs gaan lopen maar dat is nogal een pokke-eind!! Kwam er een jonge man aanlopen die aanbood om de kinderwagen op te tillen van de trappen af.......WAUW!!! Ze bestaan nog echt Heb de jonge man vriendelijk bedankt en liep blij richting het winkelcentrum
Hmmmz als de testjes negatief blijven zal je ongi wel onderweg zijn denk ik. Wat is het trouwens rustig hier