de deksel is eraf en nu?

Discussie in 'Prematuur' gestart door mamanenya, 14 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamanenya

    mamanenya Lid

    14 feb 2007
    44
    0
    0
    begeleidster gehandicapten
    bergschenhoek
    vakantie nederland ook lekker maar ik verlang zo naar de zon, en daar heb je niet altijd kans op in nederland.

    Misschien dan een huisje met zonnebank hahaha
     
  2. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi ik durf niet te vliegen.. zal er toch ooit is aan moeten geloven.. maar dit jaar mooi nog in nederland. :oops:
     
  3. luuus

    luuus Niet meer actief

    ik snap de gevoelens heel goed ik heb niks mee gekregen met de bevalling en de 1ste week daarna. fergie is met 30 weken geboren. eig ga ik dr best makkelijk mee om verder en heb ik niet het idee dat ik nog veel te verwerken heb MAAR als ik een bevalling zie op tv vind ik het wel moeilijk om hiernaar te kijken en komen dr wel misschien weggestopte gevoelens naar bove maar lijkt me wel logisch het is toch iets heel moois wat je zelf niet mee heb kunnen maken had graag me meissie op de wereld willen zien komen! iedereen verwerkt het op zijn eigen manier.. als iemand vraagt naar de geboorte hou ik het meestal kort ik heb niet de behoefte om hier over te praten voor mij is het gebeurd en alles is gelukkig goed afgelopen daar ben ik zooo dankbaar voor en bij een tweede zien we wel wat dat dan met zich meebrengt maar die komt er voolopig toch nog niet
     

Deel Deze Pagina