Even een stomme vraag, maar meer om de zorgen; je staat min of meer op het punt te bevallen en je hebt een hersenschudding. Kan dat allemaal geen kwaad? Het lijkt me nogal link, hadden ze je niet beter in het ziekenhuis kunnen houden op basis van het hele verhaal?
Lieve safraantje! Wat een verhaal, het enige wat ik kan zeggen dat ik hoop dat je samen met je kindje een mooie toekomst samen van kan gaan maken als het straks geboren is. Ik ben ook erg benieuwd wat je wilt bevallen, zet hem in ieder geval op maar ik weet dat je het kan! Sterke vrouw! Xxx
Safraantje.. wat een verhaal. Ik heb niet alles gelezen.. alleen steeds jouw stukjes.. dus veel van wat ik zeg zal misschien al door anderen gezegd zijn.. maar ik herhaal het toch. Die ex van je is niet goed bij zijn hoofd. Door jou nog eens aan te vallen heeft hij al helemaal al zijn glazen ingegooid. Ik denk niet dat die voorlopig ook maar enig voet heeft om op te staan in een rechtzaak. Hij is geweldadig en geen goede omgeving voor een kind. Wees maar gerust wat dat betreft. Wat de aangifte betreft. Is het niet mogelijk in te vullen 'vader onbekend'? Voorlopig lijkt me dat een optie aangezien hij ook al rondbazuind dat jullie een jaar uit mekaar zijn. Verder wens ik veel rust en sterkte de komende week. Je gaat een prachtige tijd tegemoed. Je eerste echte kennismaking met je kindje. De meest bijzondere tijd van je leven meid. Probeer je daar op te richten. Hij/zij heeft een mama die alles voor hem over heeft. Jullie komen er echt wel! Knuf.
ze is wel nog online geweest maar dat zegt natuurlijk niks. Hoop dat alles goed gaat met je safraantje.
Safraantje, ik heb alles gelezen. Heb er geen woorden voor. Wat een gemene, slechte vent. Probeer te genieten van je kindje voor zover dat mogelijk is en vooral die l*l uit je leven bannen!
Nog niet bevallen hoor Ik twijfel nog zo over hoe alles nu moet... Mijn hele leven staat op zijn kop Dat straat verbod hoeft niet zo lang te duren hoor, als je maar een goede reden hebt.
Op de genoemde termijn is het idd niet mogelijk dat er een straatvebod geregeld is. Een tijdelijk huisverbod is mogelijk, maar daar is hier geen sprake van.
Een straatverbod kan niet nee, aangezien dit door een rechter moet worden bepaald en op zijn snelst toch een week of 3 duurt. Veelgestelde vragen straatverbod en contactverbod - Straatverbod-contactverbod
Zo'n vent had oorlog met mij. Die was nog niet van mij af! Wat een zak. Ik hoop zo voor jou dat er een oplossing komt! Pfff wat een rot situatie.
Gezien de situatie mag ik gewoon 112 bellen als ik hem tegen kom en ik me niet veilig voel, of bij mij in de straat/ voor de deur komt. Dat werkt ook zo bij een straat verbod, alleen is het nog niet officieel vastgelegd. Dit kan alsnog als ik daar behoefte aan heb tegen die tijd
De politie kan in overleg met OvJ als maatregel een tijdelijk contact- en straatverbod opleggen in afwachting van de strafzitting/vervolgingsbeslissing. Dus het kan wel, het is alleen geen officieel verbod. Als ik je een tip mag geven, mocht er een strafzaak van gaan komen, neem dan contact op met Slachtofferhulp. Zij kunnen je gratis juridisch advies verstrekken en kunnen helpen bij het aanvragen van een definitief straat en contactverbod indien er inderdaad een strafzaak volgt. Heeft de politie je wel in contact gebracht met stichting veilig thuis? Is het voormalig steunpunt huiselijk geweld, voor praktische tips. Ik wens je heel veel sterkte!
Poeh saffraantje, wat een heftig verhaal zeg! Er zijn al heeeeel veel reacties (heb net het hele topic zitten lezen) gegeven met goede tips, dus die ga ik niet herhalen. Ik wil je alleen even een hele dikke knuffel geven en veel succes wensen voor de bevalling en de komende tijd. Veel sterkte!!
Hier is geen geregeld vervoer voor volgens mij. Denk dat je hier gewoon een taxi voor moet bellen als je geen vrienden/kennissen of familie hebt die de beschikbaarheid hebben over een auto.
Taxi? Je moet wel vantevoren even overleggen. Ga je alleen bevallen? Kan een van je ouders je niet brengen?