Gefeliciteerd saffraantje! Ondanks alle ellende lekker genieten nu, fijn dat de borstvoeding goed loopt.
Gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat de bv goed loopt en je dochter het zo goed doet. Geniet lekker van elkaar in jullie coconnetje, de 'boze buitenwereld' met werk, ex, etc komt later wel weer!
Ik volg je topic al vanaf het begin, maar je kreeg zoveel reacties, dat ik niet het idee had dat ik iets nuttigs toe kon voegen Maar ik wou je wel even feliciteren, wat een prachtige dochter! En ik zag je andere topic... Misschien kun je hier een lijst plaatsen van spulletjes die je hard nodig hebt? Misschien zijn er forummers die je topic volgen en kunnen/willen helpen namelijk! Is er een optie om via de politie je spullen terug te eisen bij die lapzwans?
Wat een mooi kindje <3 gefeliciteerd meid. Je bent sterk. Ik heb stilletjes meegelezen en wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd!
Bedankt voor alle felicitaties 😁 Spullen terug laten halen word hem niet, Hij zegt dat hij ze niet meer heeft, dat geloof ik ook want hij zal ze wel weggegeven hebben. Dat was hij met alles van plan maar gelukkig had ik al een gedeelte van mijn spulletjes terug. Alleen bleken de kasten van de babykamer leeg ipv gevuld en ik was ervanuit gegaan dat alles er nog in zat