De emoties lopen hoog op bij hem zo te horen. Het ene moment wil hij zeggenschap en het andere moment wil hij niks. Met andere woorden hij zegt niks waar je wat aan heb of waar je vanuit kunt gaan. Overigens kan hij wel zeggen dat hij er niks mee te maken wil hebben. Maar zolang de erkenning niet vernietigt is heeft hij wel oa alimentatieplicht. Heb je nu je spullen terug?
Ik vind het echt heel erg voor je..Ik denk dat zijn nieuwe vriendin ook hier ook iets mee te maken heeft..mischien zegt ze idd dingen tegen hem waardoor hij nu zegt ik hoef niks met het kindje te maken te hebben ik hoef het nooit te zien..Echt heel erg om dat te lezen hij steekt toch ook zijn ding bij je er in en wist toch dat je zwanger wilde worden en dan nu de laatste 2.5 week ff zeggen er uit oprotten en klaar woow wat een goeie vent joh..jeetje En dan het kleine kindje wat hier nie om gevraagd heeft zal dus opgroeien zonder papa..nou zeg ik nie dat je kindje werkelijk een vader nodig heeft hoor een goeie moeder is al meer als genoeg..Ik heb nooit een vader in me leven gehad ma wel een moeder die er altijd voor me was en nog is..Dus een vader hoeft nie iets spiciaals te zijn in het leven van een kind..en hij kiest nu zelf voor dit leven.. laat hem lekker gelukkig zijn met die 16 jarige net of dat stand houd?en dan trug komen zeker..en vragen of je hem trug wilt Ik wens je heel veel sterkte en een mooie bevalling
Indd annaCF je weet maar nooit hoe die meisjes kunnen zijn tegenwoordig.. Maar hij heeft erkend en hij heeft ook zijn verplichting om zijn kind te onderhouden stuur m een geboorte kaartje ook manne hebben gevoelens ķan me niet voorstellen dat het je niks zou doen wetende dat je kind geboren is tijd is indd alles nu
Misschien mankeert hij wel iets ... een persoonlijkheid stoornis.... die voelen echt niet veel voor een ander hoor... Lijkt zo te lezen of hij echt iets mist qua gevoel...
Jeetje wat een idioot. Hij klinkt idd alsof hij niet helemaal klopt in zn hoofd, en nog heel erg onvolwassen is. wat moet sowieso een jongen van 24 met een meid van 16? Dan zit je toch in hele andere fases van je leven. Later trekt dat weer bij vind ik. Het is ook makkelijk te zeggen wat ze hem influisterd, hijzelf is nogsteeds verantwoordelijk voor zn daden. Wat heb je aan een vader die zo laat beïnvloeden door een ander? Meid ga proberen te genieten van de laatste loodjes het is verschrikkelijk zwaar op deze manier, maar jij en je kindje verdienen echt beter. Normaal ben ik helemaal voor contact met vader, maar deze flapdrol maakt contact wel heel moeilijk op deze manier. Ik en mn ex zijn ook op niet zn leuke manier uit elkaar gegaan op het einde van mn eerste zwangerschap, hij kon dit niet echt accepteren en bleef me lastig vallen ene moment veel andere momenten als hij bijv een vriendin had hoorde ik maanden niks. Ik heb hem op een gegeven moment moeten weghouden uit mn leven omdat hij me bedreigde. Door deze stress heeft mn dochter een moeilijke start gehad en heeft ze ook een hechtingsstoornis gekregen. Heb ik me altijd heel schuldig over gevoeld, maar door de stress en problemen die hij veroorzaakte kon ik niet voor 100% een goede moeder zijn. Nu zijn we bijna 9 jaar verder en na heel veel werk en hulp gaat alles goed en is ze erover heen. Maar waak hiervoor. Ook heeft ze sinds kort weleens contact met dr vader, ik heb altijd eerlijk aan haar verteld hoe het zat, maar deze is nog niet echt veel verandert en is geen persoon waar ze op kan bouwen. Soms belt hij 4x pw en dan hoor je weer een dikke maand niks. Dus wat dat betreft herken ik wel stukjes in je verhaal. Ik denk echt dat je er wel komt en vergeet niet je mag verdrietig zijn, het is niet niks wat je op het moment meemaakt.
Ik ben het hiermee eens en als hij een goede vader was gooit hij zijn vriendin niet hoogzwanger op straat, maar gaat hij zelf (tijdelijk) ergens anders heen. Dat vind ik hem echt wel aan te rekenen! Daarnaast ben ik wel van mening dat een kind het verdient om een betrokken vader en moeder te hebben, dus in de toekomst lijkt het me toch goed om hiernaar te kijken... Wellicht kan afgesproken worden dat hij op de gang mag wachten tijdens de bevalling en het kindje wel als tweede ziet (zonder zijn vriendin natuurlijk!)
Jeetje wat een verhaal... Ik zou me de komende weken zo MIN mogelijk met die gast bemoeien en me focussen op je kindje en jullie eigen toekomst. Je kan hem een paar dagen NA de bevalling een berichtje sturen dat zijn kind is geboren. Of en hoe hij zijn rol als vader gaat invullen zie je wel na de bevalling. Zorg nu eerst voor rust. Heel veel sterkte meid, het lijkt me verschrikkelijk! Fijn dat je ouders er voor je zijn.
hopelijk heb je ondertussen al je spullen al zien op te halen. zo man zou ik echter niet meer in me leven willen
Jeej wat een verhaal zeg. Hopelijk heb je dalijk je rust en kun je je volledig focussen op je kleintje dalijk. Veel sterkte
Fijn dat je bijna al je spullen hebt nu. Hopelijk kun je nog wat rust vinden voor de bevalling en toch nog even van je zwangerschap genieten. Als je kindje er is, zou ik hem wel wat laten weten en is de keuze aan hem of hij er echt niets mee te maken wil hebben.
Jeetje heel veel sterkte meid en hoop dat je straks kan genieten van je kleintje! Gelukkig heb je je spullen nu bijna allemaal weer terug.
Wat een waardeloze vent en geen greintje medeleven dat hij heeft. Bahhh zo'n vader verdient je kind niet eens. Die zijn eigen vrouw/vriendin notabene hoogzwanger de deur uitzet en dan nog niet een een klein beetje respect heeft. Als ik in jouw situatie zat. Had ik op elk mogelijke manier van contact vebroken. Ik hoop dat je de erkenning onnietig kan verklaren en anders bij het aangeven niet zijn naam geven. Bij zo'n man wil je toch niet onder 1 dak wonen.
Die "man" is zo te lezen een narcist. In dat geval is het beter dat je weg bent. Of hij had die griet al toen jullie nog samen waren en had nu een smoes om je eruit te gooien. Sorry, sorry dat ik dit zo hardop zeg. Het is een vreselijke situatie. Hoe was hij voorheen in jullie relatie? Wilde hij toen ook altijd zijn zin hebben? Is jullie/zijn familie al op de hoogte? Ik zou voor nu hem volledig negeren en je richten op je kleine.
Fijn dat je al je spullen hebt meid! En dat je ouders je zo steunen. Laat die gozer maar lekker en ga jij je nu maar richten op die kleine en de bevalling
Tja.... niet de situatie zoals je deze gewild hebt en dat is uiteraard heel verdrietig. Maar hij heeft erkend! Dus betalen moet ie en dat zou k hem absoluut aan houden. Het was jullie keuze een kindje te krijgen! Wat een idioot! De rechtswinkel kan je dat straks bij helpen. Maar eerst bevallen. Meid wat ga jij van dit kindje houden en er van genieten! Dat komt wel goed! Dat heb jij hem niet voor nodig! En natuurlijk gaat het ook zwaar zijn maar het wordt steeds leuker en makkelijker!
Ik heb niet alles gelezen maar wat een verhaal zeg, jammer dat je kindje zo'n vader heeft.. wat een waardeloze zak zeg.
Hoe is het nu met je? De spulletjes allemaal een plekje kunnen geven bij je ouders? Neem nog zo veel mogelijk rust. Een kraamtijd en de eerste maanden met een baby zijn al zwaar met een goedlopende relatie, laat staan met de sores die jij hebt... Sterkte!
Ts, ik heb alleen even jouw reacties gelezen. Wat een zak!! Als hij alleen het kindje erkend heeft dan heeft hij nog geen ouderlijk gezag en dus niks te zeggen over de kleine. Jij kan wel alimentatie krijgen voor de kleine. of je achternaam nog kan veranderen weet ik niet. Daar zou je de gemeente voor moeten bellen. Heel veel sterkte voor de aankomende tijd. Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling en veel steun van je naasten.