De deur uit

Discussion in 'Zwangerschap' started by Suzie83, Jul 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Wahahaha nee ik bedoel het idd niet zo kwaad als dat het er staat.
    Mijn hoofd is wel eens sneller dan mijn handen en dan staat het er soms erg cru.
    Maar ik moet hier af en toe wel mijn grenzen verdedigen hoor anders word ik overlopen.
    Moet heel duidelijk aangeven wat ik wel en niet wil anders worden er dingen besloten die ik niet wil of onzin vind.

2. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik vind dat jij gelijk hebt,zo denk ik er ook over, hij mag best gaan maar dan wel op cola en tja dan heeft hij zoiets van dan ga ik liever niet...wil het hem niet verbieden...maar goed

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    lelystad
    dat is dan zijn keus als hij dan niet wil.
    Ik vraag me dan af he..... is het dan alleen leuk met alcohol op terwijl je vrouw hoogzwanger thuis zit.
    Denkt hij daar dan niet over na?
    Heb je hem al eens gevraagt hoe hij het voor zich zag als hij stom dronken daar zou zitten en jou bevalling begint?
    Jij heb steun nodig van je vent en die kan niet komen omdat hij zijn roes moet uitslapen hahahahaha.

4. basbousa

basbousa Bekend lid

Jul 6, 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was even bang dat je mijn reactie te hard zou vinden, maar gelukkig niet dus, want zo was hij inderdaad ook niet bedoeld.
    En ik ben thuis degene die dingen besluit, niet omdat ik geen rekening met mijn man wil houden, maar ik ben gewoon eigenwijs en beslis dan. *schaam*

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    lelystad
    Oh nee joh zo had ik ze reactie niet eens gelezen.

Vanuit hier beslissen we in principe alles samen maar hij wil nog wel erg vaak zijn beslissing er door krijgen zeg maar.
    Eerst 4 keer hengelen en opmerkingen maken en dan de 5de kker zeggen dat hij iets zo en zo wil terwijl ik hem de 4 keer daarvoor al heb verteld dat ik dat niet nodig vind.
    Ga ik er niet tegenin dan leef ik straks in zijn huis ipv ons huis

6. basbousa

basbousa Bekend lid

Jul 6, 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha, ik vis dus maar twee keer en zeg dan niets meer, maar doe gewoon. Maar het stomme is dat ik het niet eens wil, maar achteraf merk ik: weer gedaan!
    Mijn man kan er pislink om worden, maar hij legt zich er uiteindelijk ook maar vaak bij neer.

Share This Page