Tas gevonden

Discussie in 'De lounge' gestart door Indiana, 16 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn vriend heeft net voor ons huis een tas gevonden met portemonnee en iPhone.. Ik heb gekeken of er iets van een adres oid te vinden was, dat is niet zo. Zit wel een rijbewijs in dus heb een naam en ziekenfondspasje, maar op internet niet te vinden. Bij de IPhone zie ik geen nummer staan wat ik zou kunnen bellen...

Wat zouden jullie hier mee doen? Inleveren bij de politie? Ziekenfonds bellen en verhaal uitleggen? Andere opties?

2. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Ja! Ik heb dat ook een keer gehad (met een portemonnee). Heb toen de bank gebeld. Zij hebben die persoon gebeld en die belde mij.
    Ik zou dus de zorgverzekeraar bellen.

Indiana vindt dit leuk.
  3. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Aaah top, ga ik dat zo proberen... Zit nu alleen zelf op een telefoontje van mn arts te wachten en vriend is met dochter weg dus kan helaas niet direct :|

Mommy83 vindt dit leuk.
  4. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Sowieso top dat je het gaat proberen. Mijn iPhone is een keer gestolen, je wil niet weten wat voor ellende dat heeft gebracht.
    Dus karma punten voor jou! :thumup:
    Oh de zorgverzekeraar kan hem/ haar natuurlijk niet bereiken op mobiel. Hopelijk zijn andere contactgegevens bekend (van partner misschien) of e-mail. En misschien heeft de iPhone wel zoek mijn iPhone en komt hij/zij zelf bij jullie uit.

Indiana vindt dit leuk.
  5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.277
    113
    Eerste de beste nummer bellen. Als je er tenminste in kan komen.

Ik denk dat ik de politie zou bellen als het niet lukt om in de telefoon te komen.

Ook alle vakjes afgezocht naar een nummer? In mij portemonnee heb ik in een klein vakje telefoonnummers staan.

Je zou ook de bank kunnen bellen.

Indiana vindt dit leuk.
  6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.882
    8.045
    113
    0,01 ct overmaken naar de rekening en dan je nummer in de beschrijving achter laten.
    En anders richting gemeente, politie doet niks meer met gevonden spullen volgens mij.

Maar kost meer moeite dan zorgverzekeraar bellen of even geld overmaken/bank bellen. Fijn dat je zo eerlijk bent!

Nellie4, Zonnestralen, Dubbelgeluk en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ooh whaha ja das ook wel scherp natuurlijk, hopelijk staat er een tweede nummer nog bij de verzekering genoteerd.. Ja, ik vind het (gelukkig) niet meer dan normaal om mijn best te doen om het weer aan de eigenaar terug te krijgen!!)
    Telefoon ligt op tafel mogen ze zelf bellen...

Ik kom er helaas niet in, voelde nogal ongemakkelijk maar heb zo goed als mogelijk in de tas/ portemonnee gekeken... helaas verder niks kunnen vinden :(
    Bank kan evt ook nog idd :thumup:

owly vindt dit leuk.
  8. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Opgelost, eigenaresse heeft gebeld naar dr telefoon :D:thumup:

9. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.882
    8.045
    113
    100 punten voor jou vandaag!!

Indiana vindt dit leuk.
  10. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ah wat fijn dat het opgelost is :) ik laat als ik zwanger ben óveral mijn telefoon, tas en portemonnee liggen, het is echt verschrikkelijk, wat een stress haha!

Indiana vindt dit leuk.
  11. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik heb op mijn vergrendelsxherm staan dat als ze mijn gsm vinden dat ze dan een nummer moeten bellen (van mijn man). En heb zo een sosnummer erin staan voor als er iets gebeurt (kun je ook zonder code zien). Heb je nu niks meer aan maar is een tip voor jezelf :D

Dubbelgeluk en Indiana vinden dit leuk.
  12. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.412
    113
    Handig!! :D

Indiana vindt dit leuk.
  13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.286
    17.171
    113
    Even gelijk weer gecheckt. Als ik bij vergrendelde telefoon naar noodoproep ga kan er ook gekozen worden uit pa, ma en man :thumup:
    Vanavond bij zoon controleren

Nellie4 en Indiana vinden dit leuk.
  14. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Fijn dat het al opgelost is!

Anders had ik inderdaad ook bijvoorbeeld 1 cent overgemaakt naar het rekeningnummer op het pasje met telefoonnummer erbij :)

Indiana vindt dit leuk.
  15. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.654
    2.102
    113

Politie doet hier niks mee.
    Ik had ook zoetige, dacht breng het keurig naar het bureau..
    Moest ik naar het gemeentehuis.

Indiana en owly vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina