Ik ging net douche en zat urine/donkerkleurig in mijn onderbroek..?! ( sorry voor detail maar rook er aan en rook echt naar urine ) Geen rood en zuiverbloed.. Nee hè!?
Kan vanalles zijn, maar zolang het niet veel vers bloed is hoef je je niet druk te maken hoor. Misschien wat urine, beetje oud bloed of beetje gedroogd vers bloed (de doorbloeding neemt in het begin al flink toe daar beneden en dan kan er heel makkelijk iets beschadigen en een beetje bloeden, maar dat kan helemaal geen kwaad, gebeurt ver bij je beebje vandaan).
Wat een rare reactie van je huisarts. Ik had een waarde van 141 op 13 dpo en daar was Gent meer dan tevreden mee. Jouw waarde is in verhouding veel hoger!
Ik hou jullie op de hoogte! Bedankt voor de positieve berichtje allemaal.. Doen me goed! Op zijn vroegste heb ik morgen rond 9:00/9:30 te uitslag.. Ik hoop eens goed te slapen.. Ik slaap ontzettend slecht en kom maar niet in slaap.. Denk van alle angsten
UITSLAG BINNEN! kreeg het binnen uurtje! Eergisteren was mijn hcg 138 en nu net 372 😁😁
Wat goed, wat heerlijk voor je! gefeliciteerd. ik heb nu een heerlijk wondertje op mijn buik liggen vorig jaar rond deze tijd gaf mijn bloedtest op 14 dagen na de terugplaatsing, al na nod dus een hcg van 47 aan, dat kon eigenlijk niet een goede zwangerschap zijn werd gezegd. wat kun je dan blij en dankbaar zijn he! geniet ervan
Ohh dankjewel! 😊 Moet je zien, wauw! Soms zeggen ze van alles en blijkt toch alles goed te wezen ( en gelukkig maar ) ik ben wel erg bang bij mezelf of alles wel goed komt en de baby blijft groeien..