@Citroentje: Rare vestiging is dat hoor! Onze bieb hoort natuurlijk bij dezelfde organisatie maar hier staan de peuter/kleuterboekjes op onderwerp bij elkaar. Heel wat boekjes over broertje/zusje krijgen staan erbij. Zelf hebben wij het boek van Lisselotje krijgt een zusje ook, is wel leuk geschreven, Bobbi is ook erg leuk, Zara krijgt ook een zusje dacht ik, hebben wij al weleens geleend. Kortom keus genoeg hier.
He Yolanthe..alles goed? Ja idd rare vestiging hier hoor. Maar we zijn vandaag in het centrum geweest en daar ook volop keus, we hebben er nu 2 Kaatje en mama's buik De buitelende baby in mama's buik Toevallig 2 titels die hier genoemd zijn! Maar nog genoeg titels om straks nog een keer wat boekjes te halen... Dus dames nogmaals bedankt voor de reactie's en tips! @ Wilma ik schat haar rond de 40 ofzo maar dan nog al zou ze het zelf niet hebben meegemaakt dan kun je je toch nog wel indenken dat je een kind van 2 1/2 gaan verhaaltje gaat voorlezen uit een boek wat voor oudere kinderen bedoelt is..... @ Maia ik denk dat ik toevallig een medewerker heb getroffen die gewoon niet snapte wat de bedoeling was dus de titel zegt alleen iets over die ene medewerker.. En voor de dames die een carriere in de bieb overwegen, SUCCES!!! hahaha