De titel zegt het al, maar: Iemand ervaring met prednison stress schema tijdens bevalling ? Volgende week moet ik naar de gynaecoloog en die zal wel het één en ander uitleggen, maar wil graag goed voorbereid er naar toe. Dus ervaring, tips e.d. van harte welkom !!
Ik heb 1,5 jaar geleden toen ik 23 weken was van me jongste zoontje in het ziekenhuis gelegen omdat ik aan de prednison moest. Ik had het zo benauwd en het was niet onder controle te krijgen. Alles is wel goed gekomen en de kleine heeft geen last gehad van het feit dat ik aan de prednison zat. Het enige verschil met gewoon tabletjes krijgen is dat ik het nu gecontroleerd via infuus kreeg toe gediend.
Ik gebruik prednison voor mijn colitis. En paar weken terug was het ook even spannend of ik zou moeten worden opgenomen, omdat ik ondanks de prednison toch nog een opvlamming kreeg. En dan had ik ook aan een infuus met prednison gemoeten. Maar is dat dan tijdens de bevalling dan ook het geval ? (dat je infuus met prednison krijgt ??)