Wel of niet zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Linnluv, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnluv

Linnluv Nieuw lid

3 apr 2008
    3
    0
    0
    Hallo,

Ik heb anderhalf week geleden een aantal keren onveilig gevreeen met mijn vriend, nou weten we dus allebei dat de kans erin zit dat ik zwanger ben.

Er is toch te kort tijd om een zwangerschapstest te doen, omdat we aan het einde van mijn laatste dagen in mijn menstruatie sex hebben gehad.

Nou had ik gister toch een klein beetje last van bloedverlies, gewoon lichtroze was het, en vandaag is het wel rood, het lijkt op menstruatie.
    maar het stroomt er niet echt uit.

Nou vroeg ik mij af hoe groot de kans is dat ik zwanger was, en zoja hoe groot de kans is dat ik dat nu nog ben i.v.m. de bloeding.
    Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes Linda.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats deze naar: Eerste symptomen.
    Bij miskraam vind ik hem niet echt op zijn plaats.
    Elmo (moderator)

3. anderhalve week geleden seks (aan het einde van de menstruatie) en gisteren (zeg 9 dagen later een lichte bloeding)?
    lijkt mij dat je eerst eens moet wachten tot je volgende verwachte menstruatiedag 1, en dan testen.

heel misschien was het een innestelingsbloeding, dat lijkt me meer reeeler als een 'miskraam'

4. Linnluv

Linnluv Nieuw lid

3 apr 2008
    3
    0
    0
    Komt dat vaak voor een innestelingsbloeding?
    En heeft dat verder dan ook gevolgen?
    Sorry heb geen ervaring met zwangerschap en alles wat erbij komt kijken, dit is de eerste keer voor mij dat ik er mee te maken krijg.
    Heb ook informatie op internet gezocht maar dat word allemaal zo algemeen beschreven.

5. Linnluv

Linnluv Nieuw lid

3 apr 2008
    3
    0
    0
    Okee, Sorry.
    Bij een bloeding denk je al gauw aan een miskraam, (als er al iets is) vandaar.

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Volgens mij ben je gemiddeld 5 dagen ongesteld en dan anderhalve week verder, dan zit je rond dag 15 van je cyclus. Ik denk eerder dat het lichtroze van je eisprong is.

7. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    Vraag verwijderd. Je stelt je vraag in andermans topic!

Kwebbel
    Moderator

8. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Een innestelingbloeding komt wel vaker voor hoor. Dat is niks ernstigs, eerder normaal.

Vanaf de dag dat je normaal je menstruatie moet krijgen, kun je al testen.
    Als je zekerheid wilt, misschien toch even een test ertegenaan gooien.

Deel Deze Pagina