Zijn er mama's die 3 jonge kinderen hebben en geen duowagen hadden? Beviel dit? Ik heb nu twee kindjes van 2,5 en 14 maanden. Hierbij heb ik steeds een kinderwagen/buggy + draagdoek gebruikt. Eigenlijk wilde ik dit na de komst van onze derde ook zo gaan doen. De oudste loopt goed en graag, maar is een peuterpubertje die je soms bij zijn kladden moet grijpen om mee te nemen. Met twee was dit prima te doen, maar ik twijfel of dat bij 3 ook gaat lukken. Het lijkt me alleen ook zo'n onzin om zo'n groot ding te hebben voor die ene keer dat hij geen zin heeft om mee te komen. Kortom, ik hoor graag ervaringen!
wij hebben straks 3 kindjes waarvan de oudste dan 3,5 jaar is maar gisteren een duowagen aangeschaft. Vooral vanwege gemak. Oudste loopt prima maar ik zag het niet zitten om een kind van bijna 2 in de wagen te hebben, de 3,5 jarige aan de hand en de baby op de buik in doek. Ik ben dan zo bepakt, dus wel gekozen voor duowagen nu. Overigens bij de eerste 2 niet gehad, toen ging oudste in wagen en jongste in doek heel goed. Maar ik heb de wagen echt op boodschappen te doen en alleen met ze weg te kunnen, dus echt voor mn vrijheid! Luxe maar heerlijk hoop ik!