17 dagen na pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ikbenhet, Dec 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

Aug 5, 2011
    271
    1
    18
    Hallo meiden,

Zoals de titel al zegt zit ik vandaag 17 dagen na pregnyl. Ik heb het afgelopen tijd volgehouden om niet te testen, maar vandaag begon het toch te kriebelen. De vorige keer was ik na pregnyl tenslotte na 15 dagen ongesteld.
    Maar helaas...de test was negatief.

Zijn er meer meiden die pas 'laat' na pregnyl hun menstruatie krijgen, of toch zwanger waren???

2. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Jammer, dat je test negatief was. Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje hoop had gekregen.
    Heb je iui of ivf/icsi gehad of gewoon hormonen om je cycus te reguleren? 17 dagen na de pregnyl is meestal 15 dagen na de eisprong (in geval van een eisprong), dus dat is wel aan de late kant, maar ook weer niet belachelijk laat. Ik ben zelf helaas vaak genoeg 16dpo alsnog ongesteld geworden. Gebruik je nog progesteron (bijv, utrogestan)?, want dat kan je menstruatie ook uitstellen.
    Ik duim voor je dat je alsnog een positieve test krijgt!

3. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

Aug 5, 2011
    271
    1
    18
    Hoi Nana,

Bedankt voor je reactie.
    Ik heb clomid gebruikt en toen m'n follikel 21 mm was mocht ik pregnyl zetten. Gebruik verder geen andere medicatie.
    Ik kreeg inderdaad hoop, aangezien ik de vorige 2 keer op dag 15 en 16 (na pregnyl) m'n menstruatie kreeg.
    Echter heb ik sinds vanmorgen wat bruinverlies, dus denk dat het zo wel door gaat zetten... Op naar ronde 20 ;-( hoop dat 2013 een mooi jaar mag worden...

Share This Page