Fotoshoot Jumbo?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mango26, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik zag gisteren bij onze Jumbo dat er daar vandaag een fotograaf is die kinderfotoshoots doet...
    1 foto (portret) krijg je dan gratis, voor de rest moet je (veel!) betalen... ;)
    Heeft iemand dat al eens laten doen en hoe waren de resultaten?

Ik ga zowiezo voor de gratis foto, maar misschien zit er ook wel iets leuks tussen voor vaderdag...

2. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Heb ik bij de C1000 laten doen.
    Foto waren wel leuk. Veeeeeeel te duur. Ze hebben zelf een canvas bijzich met de foto van jouw kind er op. Dus veel ouders ( moeders) vinden het dan zonde dat ze weg gegooid worden. En kopen ze dan toch.

Ik heb 2 foto`s gekocht. €32 euro verder. En kreeg ook een gratig fototje.... Lees vooral tje.

Ik heb ze trouwens laten bij maken bij de fotograaf hier in het dorp voor de rest van de fam. :D

3. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Wij hebben het ook laten doen. De hele set heb ik toen genomen, € 65 was ik geloof ik kwijt. In vergelijking met andere supermarkt fotoshoots vond ik dit heel erg meevallen. Ook was het fijn dat de fotografe erg leuk was met mijn dochter. Bij de AH hebben we ook een keer een shoot gedaan, binnen 3 minuten waren we klaar. Ik ben toen niet eens naar de ophaaldag geweest omdat ik toch al wist dat er geen leuke foto's bij zouden zitten.

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Bedankt meiden!
    Ik ga er zo heen, hopelijk is het een leuke fotografe en zitten er tzt wat mooie foto's tussen, zo niet, dan kost het me ook niks... ;)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee ik doe het niet, heb zelfs een keer bijna ruzie gehad met zo'n mens omdat ze me maar bleef achtervolgen in de supermarkt.

6. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik heb het ook gedaan, maar dan bij de AH. Ik vond de foto's verrassend leuk geworden en de canvasfoto's zagen er prachtig uit. Maar veeeel te duur inderdaad. De de achter de balie zei zelf dat je veel beter de foto kunt nabestellen en dan ergens op Canvas laten drukken! Uiteindelijk heb ik alleen de pasfoto's meegenomen voor € 9,00.

7. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Net geweest, was een leuke meid!
    Het was erg rustig, dus we hadden alle tijd om hem aan het lachen te krijgen... :)

En inderdaad, als er hele mooie foto's tussen zitten kan je er altijd 1 nabestellen en dan ergens anders op canvas laten zetten, goede tip!

Deel Deze Pagina