miskraam voordat je overtijd bent?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Noonah, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noonah

Noonah Lid

18 jan 2008
    24
    0
    0
    commercieel medewerker
    amsterdam
    ik heb al 2 miskramen bij beiden keren was ik meteen zwanger, na die 2 miskramen wilde ik toch nog even pauze maar na 3 maanden begon het toch te kriebelen , zo heb ik dus afgelopen maand heel veel sex gehad tijdens mijn ovulatie

ik voelde mij de dagen daarna erg misselijk pijnlijke borsten toen zat ik nog in de derde week van mijn cyclus dus ik besloot een test te doen en had teveel op de test geplast maartoch zag ik een hele lichte streep ?
    en 2 dagen daarna kreeg ik ineens bruine afscheiding gevolgd door rood bloed terwijl ik helemaal nog niet ongesteld moest worden want ik zat pas op de 24ste dag van mijn cyclus en dat terwijl mijn cyclus 30 dagen duurt! daarna duurde het nog 3 dagen voordat ik hele zware bloedingen kreeg het kan best zijn dat dat gewoon mijn menstruatie was , maar het was veel heviger als normaal en ik bloed nog steeds na 10 dagen , heb ik nooit zo gehad tijdens mijn menstruatie?

zou dit een miskraam kunnen zijn? dat de bevruchting wel erg vroeg afgebroken is? dus ik ben eigenlijk niet eens overtijd geweest maar die lichte positieve test en zware bloedingen vind ik toch wel raar?

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Tja..het blijft toch speculeren, het zou idd kunnen..

Misschien kan je vragen om een echo?als je nog steeds vloeit.misschien er wel wat is achtergebleven,of je wel nog zwanger bent,ik zou contact opnemen met de huisarts..

Sterkte! I.i.g

Groetjes claudia..

3. Noonah

Noonah Lid

18 jan 2008
    24
    0
    0
    commercieel medewerker
    amsterdam
    ik had meteen met mijn gynacoloog gebeld maar die is helaas op vakantie en is pas de 29ste terug! dan heb ik een afspraak ik laat ook meteen mijn bloed testen maar weet niet of er dan nog kans is dat ze hcg erin terug kunnen vinden als het toch een miskraam was ,

ik maak me alleen zo n zorgen hoe het kan dat ik achter elkjaar een miskraam krijg , strax lukt het helemaal niet :(

ik heb al allerlei testen gehad en daar kwam niks uit geen stolling of andere rare dingen

maar goed even afwachten en we zien t wel

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja dat lijkt me echt heel erg dat je elk jaar een miskraam krijgt :cry:

Ik hoop snel dat het raak mag zijn voor je..

Heel veel succes bij de gyn!

Claudia.

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja hoor je kan een MK krijgen als je nog niet overtijd bent alleen word het in de medische wereld vaak geen miskraam genoemd (mijn vk en gyn beschoude het wel als miskramen overigens, want een posi test telt als een zwangerschap volgens hen).

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hallo

ik heb precies het zelfde gehad
    en week voordat mijn NOD was begon het bloeden.
    nu ruim 6 weken later bloed ik nog
    wordt er helemaal gek van.
    ben bij de gynocoloog geweest en het was inderdaad een vroege miskraam.
    alleen wil het niet loslaten en het is te weinig voor een curretage.
    dus nu testen ze mijn bloed elke keer om te kijken of het wel blijft dalen.

7. Noonah

Noonah Lid

18 jan 2008
    24
    0
    0
    commercieel medewerker
    amsterdam
    jeetje duurt wel erg lang bij jou ,bij mij is de bloeding inmiddels gestopt na anderhalf week ,

kunnen ze je geen pillen geven daarvoor?

wens je veel succes

Deel Deze Pagina