De droom is over na 11 weken zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Aylin16, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Eng he... heel veel sterkte, ik denk aan je!

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hey meis,

Heel veel sterkte he...Ook voor dinsdag!
    Het is niet niks wat je mee moet maken.

Ik heb afgelopen vrijdag een miskraam meegemaakt voor de 2e keer. Ooit komt het goed dat weet ik zeker....

Als je wil praten mag je altijd een pb sturen hoor!

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk! Kan me niet voorstellen hoe ontzettend verdrietig jij je nu moet voelen...

Ik wens je heel veel sterkte toe en veel geluk in de toekomst!

Lieve groetjes!

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wat vreselijk meis, veel sterkte!

5. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Heel veel sterkte Aylin.....

6. Tiki

Tiki Actief lid

19 mei 2008
    110
    0
    0
    Wat naar voor jullie... weet goed wat je doormaakt, heb miskraam gehad van tweeling ook in de 11e week (in juni). Neem de tijd en probeer goed uit te rusten want het kost heel veel energie.. Hebben jullie de vruchtjes ook nog mee naar huis genomen na curettage?
    Bij mij gebeurde het spontaan, heb de 2 vruchtjes opgevangen en we hebben ze op een mooi plekje in een mooi doosje begraven, vaak helpt een ritueel als dat. Ook brandt er vaak een kaarsje voor de tweeling, is fijn om dat soort dingen te hebben.
    Nu spelen ze misschien wel met zn viertjes ergens op een mooie plek!

Heel veel sterkte en als je wilt kan je ook via persoonlijke berichtjes contact opnemen, erover praten helpt echt...

Liefs. Tiki

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Vandaag ben ik gecuretteerd het viel me hartstikke mee. Nu eenmaal weer thuis voel ik me nog wel een beetje down maar ben blij dat dit achter de rug is.

@Nikki nee ik heb de vruchtjes niet meegekregen heb er ook eigenlijk niet om gevraagd. Ik denk wel dat wij het nu echt achter ons kunnen laten.

Ga lekker van mijn gezin genieten en dit een plekje proberen te geven. Gelukkig heb ik een lieve kleine meid waar ik heel veel steun aan heb naast mijn man natuurlijk.

Ik hoop dit in ieder geval nooit meer te hoeven meemaken. De teleurstelling is zo groot na 11 weken zwangerschap. Vandaag had ik precies 12 weken zwanger geweest. De gynaecoloog die mijn dochter (vandaag precies 7 maanden) geleden gehaald heeft voerde nu mijn curettage uit. Hoe dubbel is dat?

8. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag lieve Aylin,

Fijn dat het achter de rug is meid! Probeer het nog maar even rustig aan te doen. Ik hoop samen met jou dat je dit nooit meer hoeft mee te maken. Geniet van je kleine meid en van je lief.

Lieve groet, Lola2

9. sanray

sanray Lid

15 sep 2008
    23
    0
    0
    Lieve Aylin,

Heel veel sterkte!

Liefs sandra

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Heel veel sterkte met het verwerken van het grote verlies, ik heb ook een curretage gehad op 11 weken, het komt hard aan hoor zeker als op de eerste echo (8 wk) alles nog prima in orde was en een goed sterk kloppend hartje was te zien en op de tweede echo (11wk) het hartje net een paar dagen was gestopt....
    Ik heb het er ook erg moeilijk mee gehad, dit was in februari en ik ben er nu net weer aan toe om het nogmaals te gaan proberen, ik zit nu in mijn eerste echte ronde..en nu maar duimen dat het goed blijft gaan mocht ik al zwanger zijn...

11. Heel veel sterkte!

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Jeetje meid, wat erg....heel veel sterkte en ik hoop dat je snel de kracht zal vinden dit te dragen...ik denk aan je!

13. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Sterkte met dit verlies!

Deel Deze Pagina