Op 14 juni zal het zover zijn en krijgen we een echo (bij 6 weken). Als ik eraan denk overheerst de angst van dat het weer een leeg vruchtzakje is, maar stiekem denk ik er ook wel aan dat het allemaal goed is. Ik denk dat als we het verlossende woord krijgen dat het goed is, ik de hele kamer van de gyneacoloog bij elkaar huil, alleen niet van verdriet zoals de vorige keer, maar dan van blijdschap...! Wat verlang ik ernaar dat het nu wel goed gaat! Jeetje, kon ik de tijd maar vooruit draaien. Groetjes een ongeduldige Marie
Heel heel heel veel geluk meid! ALs je eigen gevoel goed is...is ook wel wat waard toch. Ik duim voor je!
hey Elmo, dank je! mijn gevoel is goed moet ik zeggen, ik heb ook meer zwangerschapsklachten dan de vorige keer, dus ik hoop dat dat een goed teken is. jij alweer 17 weken zwanger, gaat snel of niet? groetjes!
Ik herken een klein beetje van je angst. Heb zelf geen MK oid gehad hiervoor maar ben gewoon zo bang dat er niets zit Bang om op het scherm te kijken met de echo en dat er gewoon niets zit. Als ik de tijd voor je kon vooruit duwen dan deed ik het! Heel veel succes!
Zoek vele afleiding, veel sterkte met de tijd doorkomen hihi ik heb maandag mn eerste afspraak en hoop dan ook snel op me (eerste) 12weken echo ik maak me zo druk dat er iets aan de hand is of het hartje niet klopt, maar voel me wle een zwangere kip Maar die afleiding zoeken lukt me zelf helaas ook niet ik ben er 24 uur per dag mee bezig Zelfs in mn dromen !
ik kreeg met 5 weken een echo en daar konden ze niks op zien was zeker schrikken maar de testen waren positief moest na 2 weken terug komen en jawel hoor daar lag ze... met hartactie en alles erop en eraan tenminste voor dat termijn hih succes meis en vertrouw op je eigen gevoel
Ik heb er ook heel erg last van. Ik ben zo bang dat het niet goed is! En ik heb (godzijdank) niet eerder een miskraam gehad maar herken je angst heel goed. Wij mogen 12 juni maar kan ook echt niet meer wachten! Ik wens je veel succes met wachten en hopelijk is alles goed met onze beebjes
ik herken het ook heel erg de angst dat er iets mis is ik moet ook 14 juni voor de eerst echo ben ook de hele dag bang dat het mis gaat ik hoop dat alles goed blijft gaan bij ons heel veel suc6 liefs diane
Ik mag 13 juni op 1e controle met echo.... Ik vind het ook spannend. Maar ja ik heb echt de zwangerschaps kwaaltjes dus ik vertrouw erop dat het wel goed zit! Nog 1,5e week en dan weet je het zeker! Sux6!
Ik had jouw stukje ook kunnen schrijven.... Vorige zwangerschap bleek missed abortion bij de echo... Terwijl ik me wel gewoon zwanger voelde. Nu ben ik dus als de dood dat het weer niet goed is; mijn lichaam heeft me de vorige keer ook voor de gek gehouden! Ik heb dinsdag de echo en hoop en bid echt zo dat alles goed is! Nou ja, we kunnen allemaal niets anders doen dan afwachten... En gezond leven. Sterkte!
hoi meiden, Bedankt voor jullie reacties. Het doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben die me ontzettend druk maakt. Al had ik natuurlijk liever gewild dat jullie dat ook niet zo zouden doen. Ik besef na de miskraam mar al te goed dat het krijgen van een kindje echt een wonder is, ook al lopen er miljarden kinderen op deze aardbol! Net voor de zekerheid maar weer een test gedaan, terwijl ik het dondersgoed weet en aan mijn hele lijf voel dat ik zwanger ben, maar ik zoek ergens toch nog de bevestiging denk ik. Nou, nog voor de minuut een megadik kruis. Ik heb ook meer klachten dan de vorige keer, dus misschien is dat een goed teken, probeer ik mezelf maar voor te houden... Nou meiden, gaan we samen aftellen naar de echo en allemaal duimen dan? liefs Marie
Marie, ook ik herken je gevoel heel goed. Weet zelf ook pas sinds 2 dagen dat ik weer zwanger ben. Dec 06 heb ik een mk gehad. Ben nu dus ook een stuk banger of alles dit keer wel goed gaat en denk dat ik pas een beetje kan genieten van zwangerschap als ik een goede echo heb gehad. Helaas moet ik daarvoor nog wachten tot 28 juni. Groetjes, Baby4me
Ooh meid.. Ik ga ook met jou aftellen. Op 14 juni heb ik namelijk de 20weken echo.. en ben ook erg benieuwd of alles ok is. In ieder geval heel veel succes met wachten.. En waarschijnlijk als het 1maal 14 juni is, is de tijd omgevlogen! Liefs kiss
baby4me: gefeliciteerd met je zwangerschap! ik kan ook pas genieten als ik weet dat de echo de 14e goed is. Nu heb ik er nog totaal geen vertrouwen in helaas, wat natuurlijk door mijn vorige zwangerschp komt. Jij moet dus ook nog even geduld hebben zie ik. Moeilijk is dat he?! nou meid ik hoop dat het allemaal goed zal gaan de 28e! Hey kissflower: nog allebei anderhalve week wachten en dat weten we meer. Wel fijn dat je al voor de 20 weken echo gaat. Al is dat denk ik ook nog spannend, of niet? aftellen geblazen... Liefs Marie
Hey marie hier ook zo iemand die met je mee doet aftellen maandag heb ik mn eerste afspraak bij vk (beetje laat want is 2 weken uitgesteld ivm examens) maar krijg dan dus te horen wanneer echo dus ben benieuwd sterkte ivm met je voorgaande situatie en probeer een beetje van je zwangerschap te genieten Groetjes dreams
Hey Marie Bedankt! Kan ook echt niet meer wachten maar ben vandaag weer zo misselijk van smorgens tot nu al ga even titanic kijken misschien zakt het dalijk een beetje hihi alleen dat bloedprikken vind ik zo eng ! en heb ik ook nog gehoord dat ze meerdere buisjes bloed nodig hebben Maar ben benieuwd, ben wel een beetje zenuwachtig Groetjes
ben ook tegelijkertijd zo ongerust terwijl ik me écht wel zwanger voel heb zelf gelukkig gene miskraam meegemaakt ben voor het eerst zwanger maar mn moeder en mn oma wel en denk ik van waarom ik dan niet ? maar dan probeer ik dat meteen weer aan de kant te schuiven en geniet de meeste van de tijd wel hoor maar als ik morgen het hartje mag horen ben ik pas echt gerustgesteld (soory voor mn hartluchting) groetjes