goeie middag dames ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad en de baby "doet het" ik ben echt heel erg blij Ik zat er toch erg overin, maar gelukkig doet de baby het goed hij beweegde al goed ben nu 9 weken en 1 dag zwanger! ik duim voor jullie!
Een goede middag. ik ben ook erg blij en opgelucht heb net het hartje mogen luisteren bij de vk ze wist niet of je het al hoorde maar voelde wel de baarmoeder al goed en waagde dus een kansje en ja hoor maar moet dadelijk bellen voor de echo helaas pas over 2 weken, want vk zei dan zie je alles goed en meeste kans enz dus ook ik moet weer gaan aftellen Groetjes
@ marie 26 Nog 10 nachtjes slapen! Ja 20 weken echo is wel spannend.. Alleen zal het voor jou spannender zijn, want je voelt je kindje nog niet. Ik voel me kindje dagelijks trappelen.. Maar toch is zo een screeningsecho wel spannend of alles wel ok is. En natuurlijk ben ik best zenuwachtig om me kindje eindelijk weer te mogen bewonderen! was zoooo geweldig de eerste x! En mijn vriend en ik willen graag weten of we een zoon of dochter verwachten. Dus hopen dat ook te mogen zien. Nog ff vol houden he.. Tis zo 14 juni heb je trouwens de echo een beetje in de ochtend? Anders moet je de 14e ook nog de hele dag wachten Ik heb het gelukkig om 12 uur. Dus dan gaat het wel snel. Liefs kiss
@ dreams, geweldig he dat geluid! toen ik het voor het eerst hoorde rolden de tranen over mijn wangen! Je hebt dus de eerste echo in de 12e week? Heb ik ook gehad.. En het was in 1 woord SUPER! Je kan alles super goed zien! Het heeft dan al echt helemaal een babyvorm.. Echt schattig! Mijn kindje zwaaide nog met de armpjes.. Staan wel foto's van in mijn album Liefs kiss
Hey dreams en fokje: wat geweldig dat het allemaal goed is, zeker een opluchting of niet? super voor jullie! kissflower: ik heb de echo in de middag, maar dat houd ik wel uit (hoop ik Wel spannend dat jullie binnenkort te weten zullen komen of het een zoon of dochter wordt. Heb je een voorgevoel? Nou meid, we blijven aftellen! Liefs MArie
@ Kissflower: Heey, ja het was zon geweldig moment ik heb geluk ik mag precies over een week al van de echo genieten maar van de ene kant maak ik me een beetje druk dat je een week later meer ziet ben wel gerustgesteld nu, zo mooi was het
@ Marie: Het was zeker wle een opluchting zeg hoop dat jij binnenkort hetzelfde kan zeggen ! ik zei al van pas als ik het hartje hoor geniet ik volop me vk zei dat ze het normaal niet doet bij 1e afspraak maar omdat ik al wat langer zwanger was en ze mijn baarmoeder al goed voelde nu nog één week wachten tot de echo Groetjes
Hoi Marie, Ik herken je onzekerheid. Ook ik had een paar maanden geleden een missed abortion, ontdekt bij de eerste (en enige) echo. Nu ben ik dus weer zwanger, bij mij zijn de symptomen nu sterker dan de vorige keer (grotere borsten, misselijkheid die enkel overgaat als ik kan eten, eten, eten..., terwijl het de vorige keer meer zenuwen-misselijkheid was). En de eerste echo was goed! We hebben het hartje zien kloppen. En het vruchtje was zelfs voor in de groei. Maar ik blijf nu wel bang voor de 2de echo hoor. Ik zal eerst al eens een heel eind moeten zijn, voor ik niet meer zo onzeker ben. Veel succes, ik zal hard duimen! liefs juni
hoi Juni Wat geweldig dat je een goede echo hebt. Ik kan momenteel niet echt van mijn zwangershap genieten, door de angst dat het weer mis gaat en omdat ik net als jij vaak misselijk ben wat ook bij mij alleen overgaat als ik wat eet. Ik hoop dat de klachten die ik nu heb (die heviger zijn dan bij mijn vorige zwangerschap) een goed teken zijn. Als ik jouw verhaal zo lees, krijg ik weer een klein beetje hoop voor mezelf. Nou ,meid, het is toch allemaal wat he? wanneer krijg je nu weer een echo? groetjes Marie
Oh arme marie ik vind het echt zielig voor je hoe je dat zo verteld probeer toch maar een beetje te genieten sterkte en veel succes in ieder geval ik duim voor je mee dat alles goed gaat ! Groetjes dreams
hoi meid heel herkenbaar hoor ik duim echt voor je dat het goed zit en je over 10 dagen een mooie echo hebt succes met wachten nog
hoi dreams en caruli: lief dat jullie zo met me meeleven, dat doet me goed. Jullie duimen zal vast helpen. Ik houd jullie op de hoogte, liefs Marie
dank je meid. er is al weer één dag om zullen we maar denken. Nog 9 dagen te gaan. Maar als ik naar mijn misselijkheids en moeklachten kijk, moet het volgens mij wel goed zitten (ook al zegt dat ook niet altijd alles) groetjes!
zeg dat wel ! maar eigenlijk zijn wij er te veel mee bezig hihi maar vanwege je mk is dat zeer begrijpelijk maar doordat we die dagen zo aftellen gaat het NOG langzamer pfff! één dag duurt tegenwoordig wel ERG lang -x-
Meiden als ik nu terug kijkvanaf de dag dat ik positief testte tot aan nu, dan nk ik...Waar is in hemelsnaam de tijd gebleven! Het vliegt echt voorbij!
Ik ben bang dat de tijd pas begint te vliegen vanaf het moment dat ik weet dat alles goed is (een goede echo hebben). Nu duren de dagen lang als je aan het wachten bent op de echo.
ja zeg dat wel, ik hoef nog maar 5 dagen te wachten en het lijkt nu wel een eeuwigheid ! maar van de ene kant is de echo ook zo voorbij en dan heb ik even niks om op te verheugen de 20weken echo duurt dan nog 2 maanden maar dan heb ik wel het levende bewijs en kan ik volop gaan genieten in de zomer succes met wachten marie Groetjes dreams -x-