hey marie, ja het gaat ons wel lukken we moeten weer afleiding zoeken haha maar is zo moeilijk. Ik ga nu even rusten want krijg toch erge hoofdpijn! ik duim voor je echo en aftellen geblazen Groetjes dreams
nou meiden nog even volhouden idd en dan weten we allemaal meer en hebben we hopelijk allemaal goed nieuws. ik moet zeggen dat ik aardig nerveus begin te worden naarmate de echo dichterbij komt. Dit is puur uit angst dat het weer mis is. Ik wil er wel vertrouwen in hebben, maar vind het aardig lastig. Heb zoiets van; eerst zien, dan geloven! groetjes Marie
Kan ik me helemaal voorstellen ! Boh dat is niet niks maar ik weet zeker dat deze keer alles goed komt ik duim voor je maak me zelf ook al ongerust terwijl ik voor het eerst zwanger ben mja over een aantal dagen krijgen we allemaal een mooie echo Groetjes dreams
hey caruli, Ik hoop dat je duimen helpt. Nog een weekje en dan weten we meer. ik houd het wel vol, alleen wordt het inderdaad met de dag spannender! groetjes Marie
Spannend meis, ik tel met je mee af! Ik herken je zenuwen, ik kijk ook uit naar de echo en zie er gelijkertijd tegen op! Ik hoop zo dat we allebei een mooi beebje zullen zien! Liefs bd
Ik ga hard voor jullie duimen! Ikzelf zat enorm in de stress en wat een opluchting als je de kleine ziet. Het gevoel is niet te beschrijven maar ik gun het jullie 2 onwijs om dat ook mee te maken
hier de echo over 3 daagjes iedereen succes met de echo en hopen maar op het beste waar ik wel van uitga ik begin nu wel zenuwachtig te worden @ Marie nog een paar daagjes volhouden sterkte & je zult een mooi beebje te zien krijgen Groetjes dreams
hey meid, kben zeker dat alles goed zal zijn het is tenslotten mijn verjaardag die dag Ik zal aan je denken die dag! Groetjes Stephanie
ik heb met 5,5 weken al een echo gehad omdat ik een bloeding had. dat was zooooo spannend. eerst kon de ha niks zien, toen bleek dat mn baarmoeder gekanteld is en kreeg ik een inwendige, daar zag de ha gelukkig wat ie moest zien. nu moet ik maandag voor de 2de echo. ik ben nu al best zenuwachtig, ik droom er ook over, alleen wordt ik net wakker op het moment dat de ha iets wil zeggen. (weet ik nog niks, mn dromen kloppen vaak wel) succes ik begrijp hoe je je voelt. liefs doris
hey doris, Ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt als je een bloeding hebt. Gelukkig was je echo goed joh! Succes morgen met je 2e echo! ik zal voor je duimen.
Nog drie nachtjes busybusy. Ik mag donderdag voor de echo. Hoe meer ik eraan denk, hoe benauwder ik het krijg...! Wat moeilijk he, geduld hebben?!
Hier ook erg benauwd. Heb zo weinig zwangerschapssymptomen dat ik me afvraag of wel alles goed gaat zijn. Gelukkig gaat mijn mannetje mee. Kan ie me steunen mocht er toch iets niet goed zijn. Ben ook bang dat ik geen oog dichtdoe dinsdagnacht. Zou blij zijn als het voorbij is en je wat meer zekerheid hebt. Volgens mij kan ik er dan pas echt van genieten! Veel succes donderdag!