bigdream, dankje ! en marie nog 2 daagjes wachten zo voorbij ik had net al gebeld voor de 20weken echo moest ik meteen doen zei de echoscopiste in het ziekenhuis 14 augustus mag ik dat weer meemaken dus ik moet ook weer gaan aftellen hihi trouwens kissflower.. jij ook succes donderdag en veel plezier Groetjes dreams
nou meiden, het is zover, nog 1 nachtje slapen (ik hoop dat dat ervan komt door de spanning) en dan krijgen we de echo morgen. Ik ben zo bang dat het weer niet goed is, niet meer leuk gewoon. Ik houd jullie op de hoogte...! Groetjes een gespannen Marie
Hoi Marie, Ik wil je heel veel succes wensen morgen... Wij hebben de eerste echo gisteren gehad dus weet precies wat je door maakt (geen nagels meer over)! Liefs, Moonie
hoi bigdream. dank je! jij nog tot maandag geduld hebben helaas he?! nu moet het toch gewoon goed gaan, of niet dan? ik tel nog met je mee af! liefs Marie
Zo is dat, het zal toch wel! Ik probeer zo optimistisch mogelijk te zijn! Lief van je dat je ook met mij mee wilt aftellen! Maar eerst jij morgen, ik zal aan je denken! Liefs
hey marie heel veel succes morgen! het is je gegund. morgen moet ik nog precies 2 maanden wachten voor de 20weken echo ik zal voor je duimen en laat je wat weten? Liefs dreams xx
Lieve meiden, Momenteel zijn mijn mannetje en ik de gelukkigste van de wereld want we hebben vanmiddag op de echo ons beebje gezien en zijn/haar hartje zien kloppen. Ik was zo gespannen van te voren, en had er geen vertrouwen in, maar het is ons toch blijkbaar gegund! de gyno zei dat de kans dat het nu nog mis gaat heel klein is. Oh, wat zijn we opgelucht zeg! Heel veel liefs Marie
Wat tof voor jullie zeg! Geniet er maar lekker van! Heb zelf ook met 6.5 wkn mijn kindje gezien (had bloedverlies daarom echo) en dat is geweldig! Nogmaals lekker genieten!
Gefeliciteerd en geniet er van! Fijn dat alles goed is! Ik geniet er ook nog steeds met volle teugen van! Mijn buikje is ook lekker aan het groeien.. Groetjes
Goed zo meis! Wat fijn en je bent ook nog verder dan je dacht! Ik ben helamaal blij voor je! Liefs bd
Hey marie ! ik heb mn laptop net pas terug eindelijk maar wat goed zeg! en nu wat meer genieten he zie je wel alles in orde. maar je hebt zo nog je twijfels he? nou hoop dat je er lekker van geniet het is je zoooo gegund! Groetjes dreams
@ Bigdream ; veel succes en plezier maandag tijdens je eerste echo spannend ik ga morgen naar center parcs & ben dinsdag terug dus lees het dan Groetjes dreams
Hallo allemaal..! Geweldig nieuws, allemaal goed echo´s! Ik had ff geen tijd om eerder wat te berichten hier.. maar heb gisteren dus ook de 20 weken echo gehad.. Alles was super! En we weten wat het word! We krijgen een ZOON! Foto´s staan in mijn album! Veel liefs, Kiss
he bigdream, nog 1 nachtje slapen en mag je eindelijk voor je echo. Hoe laat heb je 'm? Heel veel succes en ik duim voor je morgen (en vandaag) Liefs Marie