Leuk die echo's hè! En spannenddd... Ik moet morgen voor mijn 1e echo ! Vandaag moest ik bloedprikken.. Pfff.. 5 á 6 buisjes :S Wish me Luck ! -xxx-
De echo was helemaal gewelig! Het hartje gezien en gehoord en het vruchtje ligt mooi op schema! Ik mag 5 juli om 10.10 uur voor de tweede echo! Liefs een supergelukkige BD
he bigdream, super geweldig voor je! ik ben helemaal blij voor je, je hebt het verdiend meid! ga er maar lekker van genieten! Groetjes Marie
Dank je wel meis, jij ook he! Liefs, gaan we aftellen naar de volgende echo! Wanneer mag jij weer? Liefs
hoi hoi net als jou mag ik ook op donderdag 5 juli, om 9:35. Wel toevallig he?! Nog twee en een halve week.... Groetjes!
@ bigdream; wat geweldig voor je zeg ! nu maar lekker genieten van dat gelukkige gevoel Groetjes dreams
@ Kissflower; VAN HARTE met je ZOON ! wat leuk zeg, ik ben ook zo benieuwd.. maar moet nog 2maandjes wachten 14 augustus heb ik de 20 weken echo maar fijn dat alles in orde was zeg , geniet er maar van ! Groetjes dreams
Leuk hoor Bigdream ! Ik hoop dat ik ook het hartje al mag horen Zie je al veel bij de echo.. bijv. dat het al een heel kindje is ? Ik ben morgen als het goed is 9 wkn ! (dan heb ik m'n echo en gaan ze kijken hoe ver ik werkelijk ben ! -x-
Mijn kindje was nog klein en is nog niet geheel af! Ik verwacht dat jij morgen al meer een kindje zult herkennen!
Hoi dames, Ik word wel een beetje jaloers als ik al deze goede berichten hoor! Ik moet wachten tot 10 weken met mijn eerste echo! Met 8 weken heb ik het eerste intake-gesprek bij de VK, maar ik krijg dan nog geen echo... Ik hoop dat alles goed is, ik vind het zo spannend.... Als ik eenmaal een hartje heb gehoord of het kindje heb gezien is het allemaal veel "echter"! Geduld is een schone zaak? Kus Krista
dank je ... Jij ook nog gefeliciteerd met je goede echo! En ach weet je.. voor je het weet ben je 2 maand verder en lig je daar weer voor de 2e echo! Echt geloof me,... de tijd vliegt.. Liefs kiss
Ik ben vorige week voor het eerst naar de vk geweest voor intake. En donderdag heb ik me eerste echo. Ben dr wel een beetje bang voor. Dalijk zegt ie dat er iets niet goed is. Of dat er gewoon helemaal niks zit. Maar ja donderdag weet ik meer! Dan weet ik ook precies hoever ik ben, aangezien mijn vorige menstruatie heel erg licht was. T zou dus zomaar kunnen dat ik verder ben. Spannend!