pijn in me liezen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessica84, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    Hoi dames,

hoe gaat het hier?

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    ik heb zo onwijs last van me liezen dat ik er wel van kan gaan janken kan het misschien komen omdat de beeb al erg ver ingedaald ligt of gewoon dat ik naar het eind toe ga.

alvast bedankt

liefs jessica

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hihihi ja meis dat denk ik wel het kindje ligt nu echt in je ja hoe noem je dat in je bekken dus kan wel kloppen dat je dat voelt.

nog even doorbijten....

3. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Weet precies wat je bedoelt, ik heb hetzelfde. Toevallig ben ik gisteren naar de verloskundige geweest en die vertelde mij dat het inderdaad met het indalen te maken heeft.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik ken het! Had het 2 a 3 weken geleden steeds. Kon amper lopen. De verloskundige had ook het idee dat de baby daar met zijn hoofd lag.

5. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    hoi hoi

ja dames jullie hadden gelijk, ben vanmorgen in het zieknhuis geweest en de gyn kon op de echo nog en eens zijn hoofdje meer zien zover ligt ie al in me bekken erg pijnlijk allemaal maar ja je weet in elk geval waar het vandaan komt

en het is idd geen fabeltje dat de laaste loodjes het zwaarst zijn begin het best een beetje zat te worden nu ben ook al een dag opgenomen geweest voor een te hoge bloeddruk en die was vanmorgen nog hoog dus het is ook op en af naar het ziekenhuis maar ja het is voor een goed doel toch je krijgt er iets moois voor terug

bedankt voor jullie antwoorden

liefs jessica

Deel Deze Pagina