Wie heeft het gezien!??! (dinsdag 15 maart 19.25) Ik ben het nu op uitzending gemist aan het kijken en het is gewoon in 'ons' ziekenhuis!!!!!!!!!!!! En het leuke is dat er eentje op gynaecologie coschappen loopt en ik zag net dr. Schierbeek (hij komt ook op tv, dus z'n naam mag vast hier ook wel genoemd worden), dat is mijn gynaecoloog! Hoe grappig is dat! Kan de keren niet meer tellen dat ik daar voor een echo/folikelmeting/punctie/gesprekken enz enz ben geweest en nu zie je het op tv...echt interessant! Moest het ff kwijt!
Heb dat gedeelte van echo maken gezien. Vond het wel apart dat aan het begin van de dag de co nog niet wist hoe ze een echo moest maken en aan het eind van de dag mocht ze alleen echo's maken Mag toch hopen dat de gyn bij elke echo aanwezig was. Ts..grappig om zo je eigen arts te zien.
Hebben het ook gezien, m'n man kent de meeste co-assistenten dus dan is het wel leuk om even te kijken. Een goede vriend van ons hebben ze ook gevolgd
Ja best leuk.. in het eggie! En leuk om te zien dat ze er zo goed van leren. Ja ik heb respect voor alle mensen die op medisch gebied werken. Ik moet er namelijk niks van hebben. Daarom vind ik het extra knap en goed dat ze zulke programma's maken.. wellicht zijn er nu ook meer jongeren die denken: 'ohh zit dat zo' of 'dat is niet zo saai als dat het lijkt'