de eemhof

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal02, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    hoi dames,

Wij hebben een weekendje centerparcs (mystery park) geboekt en komen nu terecht bij de Eemhof. Nu vraag ik me af of je daar binnen wel gezellig kan zitten, want volgens mij zitten alle winkeltjes etc buiten daar? hebben ze dan wel een overdekt gedeelte zoals bij de meeste centerparcs parken?

ook ben ik wel benieuwd naar verdere ervaringen of dat jullie nog leuke dingen weten te doen in de buurt

alvast bedankt;)

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    De Eemhof heeft op zich alle restaurantjes en andere voorzieningen die de andere CP-parken ook hebben, alleen is er inderdaad geen overdekt gedeelte. Dus waar je bij andere parken in het Market Dome kan zitten, moet je hier nu IN het restaurant gaan zitten.
    Eemhof heeft wel een heel mooi zwembad met veel dingen voor wat grotere kinderen,maar ook een kinder-doe-bad.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Er is wel een overdekt gedeelte?

4. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Klopt idd dat het daar allemaal buiten is. Maar er is daar ook een overdekte hal, een stuk van de Market Dome af waar je nog gezellig binnen kan zitten zoals dat in ander CP's in de Market Dome is. Of het helemaal te vergelijken is weet ik niet, wij zaten daar iig in de avond dan was er een show (iig in hoog seizoen) en kon je gezellig wat drinken.

Persoonlijk vind ik het een erg mooi park.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, er is wel een overdekt gedeelte. Daar kan je bowlen, restaurant, een groot kinder klimparadijs, kinderactiviteiten, automatenhal enz. Alleen iets anders dan bij de meeste centerparcs parken. Maar het is er zeker wel leuk.

Het zwembad vinden er daar ook geweldig. Wij gaan er graag naartoe!:) Veel plezier!

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik vond eemhof vorig jaar erg leuk!
    Zelf voor gekozen...

7. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    bedankt voor de reacties! ik baalde al een beetje, omdat ik bij de andere parken de market dome´s altijd erg gezellig vind. Ik ben wel een keertje wezen zwemmen daar, maar toen heb ik niet op de rest gelet. Vond het zwembad toen in vergelijking met andere parken ook wel wat tegenvallen....

8. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    De eemhof is onze grote favoriet. Als je savonds nog gezellig wat wilt drinken kan dat goed in de 'action factory'. Hier ku. Je ook voelen en meestal is er wel een act.

Deel Deze Pagina