De eerste 100 dagen - gaat door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poolvos, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Er wordt nu gezegd dat t n fabel is.. Maar ik merk wel degelijk dat er gereageerd wordt op wat ik eet. Dus ja ik ben overtuigd dat het verband heeft.

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

ik had dat inderdaad ook gelezen. Maar het valt mij ook op dat ze op bepaalde dingen reageert.
    Ik eet het voorlopig maar niet meer en probeer het over een tijdje weer.

3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Yup. En na 2-3 d naar 6mL, enz. Tot 10 is echt geen probleem. Maar je hoopt natuurlijk wel al sneller effect. Als 6-7 niet helpt zou ik andere voeding overwegen :o:

active82 vindt dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik; Nieuwe jurk aan (thanks H&M!), want ik ga zo naar de kapper en dan voel ik me altijd als herboren!

V; Begint aan zijn ik-wil-graag-in-slaap-vallen-in-de-draagdoek gemopper en gehuil en valt na een rondje lopen bijna in slaap.

Ik sta in de gang, meneer laat een enorme boer waar een bouwvakker verlegen van wordt en spuugt VOL in m'n decolleté en IN/OVER m'n nieuwe jurk :eek:

Dus. Hoe is jullie ochtend? :roflmao:

ButterflyPassion, Kirzy, Kolibrie2 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

Vanaf zijn flesje van 2:30 was hij ontzettend onrustig en niet in slaap te krijgen. We hebben op een gegeven moment de aankleedkussen tussen ons ingelegd met hem erbij want opstaan en naar zijn kamertje toe lopen continue was ook geen succes. Maar meneer bleef maar onrustig tot 6:00.. toen meldde die zich duidelijk voor een flesje.

nu ligt hij al vanaf 7:00 op mijn buik want hij bleef onrustig. Nu zit die in een diepe slaap. Man slaapt nu gelukkig ook een beetje. Alleen vind ik het nu echt sneu voor onze hond. Die moet eruit.. maar ik durf kleine B niet terug te leggen. Zometeen word die weer klaarwakker. :oops: Ik blijf nog eventjes zo liggen en dan moet hij echt terug.

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Hier sinds gisteren ook een onrustig ventje. Kan mn vinger er niet op leggen waar het mee tr maken heeft. Wel zijn we allemaal verkouden en heb ik flinke keelpijn. Misschien hij ook? In elk geval is zijn neusje neit verstopt, bij mij ook niet maar ik weet natuurlijk niet wat hij van binnen vielt. Maar hij is zoo moe en doet alleen slaapjes van 30-40 minuten en is dan minstens 2 uur wakker terwijl hij daar eigenlijk te moe voor is. Maar eerder slapen of langer slapen lukt niet. Normaal is hij zoveel makkelijker. En de ontlasting is nu natuurlijk al dagen niet opgekomen.

@adviezen omtrent eten, allemaal bedankt.
    @Magnolia29 ik ben altijd als de dood dat hij op mij of zichzelf spuugt als we jn het nieuw gestoken zijn en op het punt van weggaan staan. Dus altijd een flinke hydrofiel om hem heen en als het even kan geef ik hem aan mn man haha totdat ik veilig de deur uit ben.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    Oh en wat betreft eten en bv.. Ik eet en drjnk alles gewoon (behalve wat niet mag natuurlijk). Maar ik houd van gekruid eten en eet niet op de agv manier dus vaak is er een mix van van alles op mn bordje en dan weet ik toch niet waar hij eventueel op reageert..

8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Magnolia29 hahaha Ooo wat een pech ! Ik ben ook al zo vaak nu ergens aangekomen en dan zag ik vervolgens een grote witten vlek op mijn schouders. Oeps. Check nu voor het weg gaan nog een keer in de spiegel.

Ik drug het bijna niet te zeggen, maar hier een heerlijke nacht. 05uur wat gemopper van L, speen erin. Om 06uur kwam ze duidelijk voor een fles. Ik vind het wel heel fijn dat ik nu goed kan herkennen wat mopperen is en wat ‘IK WIL NU DRINKEN’ is :roflmao:

Kind van haar vader denk, altijd relaxed. Alleen wanneer er iets is bedacht dan moet het gebeuren ook :cool:

active82, Poolvos en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Neilia

Neilia Niet meer actief

:|:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Kolibrie2, Magnolia29 en active82 vinden dit leuk.
  10. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    R begint de krijsen zodra ik m oppak. Hij wil zelf zitten in de relax en alleen mn man mag m pakken voor boertjes laten - de fles wil meneer ook alleen in de relax.
    Ik denk dat hij volgende week uit huis/op kamers denkt te gaan.

Kolibrie2, wolkje1994, Raggy81 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Hier opzich een relaxte ochtend T meldde zich pas om 615. Alleen er ging iets mis hoor iedereen beneden daarna maar wie lag er nog heerlijk in z’n bedje te slapen.....
    Nu ligt hij heerlijk in de box te spelen. Echt zo’n ander kind nu hij zich kan vermaken!
    Wat alleen wel opvalt hij gaat z’n zus na doen, hazenslaapjes van 30-45min overdag. Maar ja snachts slaapt hij goed dus dat is prima.

@Magnolia29 ik moet echt heel erg lachen om je, maar wel jammer van de jurk!
    Als ik ons kotsgevaarte in de draagzak doe stop ik dus altijd een Spuugdoek op mij en bij hem...

Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    hazeslaapjes doet hij hier echt al maanden.. en dan is hij net 3 maanden he haha. Zo jammer. Na de voeding van 06.10 drinkt hij nu pas weer..

Siepie85 vindt dit leuk.
  13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    grappig wij hier om 615 en nu ook weer om 1005

Boordevol vindt dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dat laatste ga ik hier dus ook maar doen vanaf nu :roflmao:

Siepie85 vindt dit leuk.
  15. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Sinds een paar dagen doet de kleine na haar ochtendslaap overdag alleen maar hazenslaapjes van 45 min. Snachts slaapt ze wel langer door dus dat is fijn.

Ze is nu 11 weken dus is volgens mij normaal als ik het zo lees.

Siepie85 vindt dit leuk.
  16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    alleen doet die van mij de nachten steeds slechter.. Pff. Volgens mij een van de weinigen hier waar hij nog elke 2/3 uur drinkt in de nacht.

17. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Doet ze bij mij soms ook nog. Ik denk alleen dat ze dit dan doen omdat ze bij me wilt zijn of uit gewoonte. Misschien dje van jou ook?

18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Wat ik doe is L in de wagenbak leggen, speen er in doen en vasthouden tot ze zuigt. Soms blijf Ik er bij z
    Hier ook nog, al is mijn dochter natuurlijk wel jonger.
    Vannacht sliep ze 01.15, pas, 2 nachtvoedingen, om 8 uur klaarwakker en sindsdien niet meer geslapen. Erg onhandig met een zieke man en een kraamfeest vanmiddag waar ik een hoop voor klaar moet maken. Ik mik L straks maar bij mijn man in bed, hopen dat ze daar in slaap valt zodat ik door kan. Gelukkig komt een nichtje zo om haar in bad te stoppen voor de visite komt :thumup:

19. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

@Boordevol hier slaapt ze ook niet goed hoor. Deze nacht alle 2u30 was ze er. Maar ben daar al tevreden mee want weet ook dat we vannacht waarschijnlijk niet gaan slapen.

20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    ik weet het niet. Hij heeft goede nachten gekend maar vnl in het begin. En ook nu weer. Zoals @Siepie85 gevoed om 06.15 en 10.15 en nu weer. Nog net geen twee uur maar niks werkte om hem stil te krijgen. Speen niet, lopen niet wat normaal wel helpt. En als hij vol zit accepteert hij de blrst echt niet en nu dus weer wel. Nu zit hij goed te drinken dus blijkbaar wel echt honger.

Siepie85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina