Bij onze dochter lukte dit nooit tot ze 1 was. Bij de kleine uk nu is het wisselent. Hij is 14 weken en het is denk 4 x zo gegaan. Verder wieg ik m in slaap.
Omdat ze geen 2 min kan stilzijn met momenten. Continu moet ik haar wiegen en als ik stop begint ze direct ontroostbaar te huilen. Daarbij zijn de nachten nog steeds afschuwelijk moeilijk en is er echt niet 1 ding waarbij ze rustig blijft.
hoe agat het buiten als je met de kinderwagen loopt? Ik zelf denk nog steeds dat je dochter ergens last van heeft. Baby’s doen dit echf neit expres. En ik zie nu zo een verschil tussen de onrustige baby’s die ik had en deze baby. Een tevreden baby waar niks mis mee is, is zoo anders. Ik had je al gewezen op het testen van lactose intolerantie. Heb je daar al naar gevraagd? Is echt een laagdrempelig onderzoek en kan heel wat leed veroorzaken als het onontdekt is.
Volg dan het advies op om anja eens te berichten en kindival te gaan gebruiken. Het is niet rot bedoelt.. Maar daar liggen echt nog 2 kansen. Ik snap namelijk heel goed hoe je je voelt daar ik hetzelfde heb mee gemaakt met onze dochter... Adhd wordt idd niet vastgesteld bij babys... Je hebt een kindje wat veel wakker is en veel huilt en je komt in een vicieuze cirkel terecht omdat jullie moe worden en spanning krijgen ook. Tevens de tip van @Boordevol is een goeie om mee te nemen qua onderzoek. De onrust en het huilen komt vaak ergens vandaan. Bij onskindje hebben we paar x de osteo bezocht zoals verteld. De homeopaat en de huisarts. Daar hebben ze eerst eea opgelost. Toen we daarna alsnog vast liepen bood kindival uiteindelijk de oplossing.
Hier uit ervaring weet ik wat het met een baby kan doen en we wisten het pas toen hij 3 was. Wou dat iemand mij er eerder op had gewezen. Had wel koemelkallergie laten uitsluiten maar niemand dacht aan lactose intolerantie. Jouw meisje heeft ergens last van en het is zaak dat uit te vinden. En anders kun je niks anders dan dit uitzitten en hopen dst het overgaat maar dat lijkt me ondoenlijk.
Oh ja sinds dexe week doet de baby het volgende: hij ligt met zijn rug tegen mujn buik aan terwijl ik zit. En hij gaat dan met zijn hoofdje en rug van me af en buigt zeg maar naar voren... dit doe thij elke keer ipv relax tegen me aanliggen. Weet niet of jullie snappen wat ik bedoel?
@Muisje458 wederom weer naar de kinderarts gaan en misschien ook hulp voor jezelf vragen. Aangezien jij er ook doorheen zit. Het lijkt namelijk ook alsof je niet echt adviezen opvolgt en wanneer je eenmaal in zo’n cirkel zit is daar moeilijk uitkomen. En kinderen hoe klein ze ook zijn voelen dat aan en raken daar ook onrustig van als de ouder onrustig is. Dus weer aankloppen bij de kinderarts lijkt en een goed plan. Verder even een paar uurtjes weg misschien alleen weg met een vriendin afspreken etc. Je man dan ook prima voor haar zorgen.
@Muisje458 Mee eens met alle vorige berichten. We hebben hier inmiddels zóveel advies gegeven en je doet er niks mee. Dat is ook een keuze en prima! Maar je bent nu dus nog steeds niks opgeschoten met de kleine en vooral zij heeft hier last van. Kom in actie!
@Boordevol hier sinds de kleine draait wilt ie zo ook niet meer zitten. Of echt goed rechtop. Had hem vaak op mijn bovenbenen liggen maar pikt ie ook niet meer. Wilt echt rechtop
Nee inderdaad heb niet voldoende gedaan. Ben enkel meerdere keren bij kinderarts geweest, getest tegen reflux, lactatiekundige, osteopaat, psycholoog. Het enige dat ik nog ga aanvragen is de test tegen lactose intolerantie nadien geef ik het op. Voor mij is het genoeg geweest, dit allemaal samen met mijn nierproblemen en behandeling voor postnatale depressie is echt meer dan voldoende.
Sterkte meid, maar wat je ook besluit: kom in actie! En als je het gevoel hebt het niet meer aan te kunnen; vráág om hulp. Je man kan prima een dag alleen de zorg overnemen
Wat voor behandeling krijg je dan voor de postnatale depressie? Wekelijks therapie?medicatie? Ondersteuning van een verpleegkundige? En behalve degene bezoeken die je beschrijft en te horen krijgt dat is het niet is het denk ik ook goed om te kijken om bijv de 3 ren te doen en dan vooral regelmaat en rust. en meid het is echt zwaar en daarom probeer ook even hulp voor jezelf te regelen en ondersteuning en ontlasting dat je af en toe ook even weg kan.
Hey Dames, Zo ik liep 4 pagina's achter! Even niet zoveel tijd gehad, maar ondertussen alles bijgelezen. Hier ging het tot afgelopen dinsdag een stuk beter met de krampjes en spugen, nadat we 50% omneo en 50% standaard voeding gaven. Helaas vanaf dinsdag is het weer raak. Behalve de ochtend, de hele dag door krampen, spugen en onrust. Vanaf vandaag zijn we langzaam de verhouding Omneo aan het ophogen, zodat we straks alleen Omneo geven. Hopelijk brengt dat ons vrolijke mannetje weer terug ♡
Dan echt even een tip geef bij haar aan dat het gewoon echt niet goed gaat want klaarblijkelijk gaat het gewoon niet goed genoeg. Ik merk echt aan al je posts dat je er compleet doorheen zit. Ik zou vragen om een gesprek met een psychiater en misschien ook een verpleegkundig die evt bij je thuis te komen om zo mee te kijken en jou gewoon ondersteuning te bieden! Echt kom voor jezelf op!
hij draait nog niet maar noemaal kon ik hem ook even bij zijn broers op schoot zetten maar nu niet meer want als ze hem niet goed vasthouden valt hij zo voorover.. normaal bewoog hij niet echt maar lag gewoon lekker tegen je aan.
@Muisje458, ik hoop echt dat jullie snel de oorzaak vinden van haar ongemak, ik kan me werkelijk waar niet voorstellen hoe het voor jullie is. Ik hoop dat je hier ook steun bij kan vinden, van familie of vrienden. Probeer idd eens een dagje weg te gaan zonder je meisje. Weet niet of je kv of bv geeft? Maar hoe gaat het drinken?