De eerste 100 dagen - gaat door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poolvos, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Nu ik hem half uur rechtop hou na de voeding blijft het meestal bij mondjes terug op de spuugdoek of mijn kleren zelf komt hij meestal goed uit de bus
    Maar vanochtend na half uur hele golf melk nog
     
    Nina Sanders en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  2. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Wat lief dat je zo meedenkt, mooi advies!
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  3. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Is dat trouwens al langer dat hij veel opgeeft? Omdat hij natuurlijk ook niet genoeg aankwam. Want anders dat ook nog bespreken op cb.
    Heb je hem nog gewogen en hoe gaat dat

    hier wel spugen namelijk besproken maar is niet erg omdat hij goed aankomt. Soms kan het namelijk wel een oorzaak zijn waarom ze niet goed aankomen en moet er wel naar het spugen gekeken worden.
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  4. Dikkiedikk

    Dikkiedikk Niet meer actief

    @Poolvos Beterschapjes!

    Slapen in het ledikantje ging echt super! Hij heeft zelfs 4,5 uur tussen de voedingen gelaten! :eek::eek::eek:

    Straks naar het CB toe. Word hij eindelijk weer eens gewogen. Ben zo ontzettend benieuwd wat ze nog allemaal gaan zeggen.

    Onze kleine B meldt zich heel af en toe ook al na 2 uur voor een flesje. Manlief vind dat we dan gewoon een flesje moeten geven. Ik wil dit ook even met het CB bespreken want ik weet zelf echt niet meer wat nu wel en niet verstandig is met het flesje en voeding .. o_O
     
    Nina Sanders, ButterflyPassion en Siepie85 vinden dit leuk.
  5. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Wat wordt er weer veel geschreven zeg :) Ook weer present in het nieuwe topic

    Ik heb de foto gemist van baby O :(

    @Muisje458 wat rot he dat goede nachten zich afwisselen met slechte. Dat is zo herkenbaar. Ik merk wel dat ik door die enkele goede nacht de positieve vibe wel vast kan houden. Ik stap er elke avond weer positief in, dat het dit keer vast goed komt. Als het niet zo is baal ik ook hoor, al is bij ons het record gelukkig 'maar' 2.15 uur i.p.v. 6 uur. Pff, echt pittig. Want huilt ze dan de hele tijd ofzo? Of helpt rondlopen met haar wel? Dat is het hier namelijk, ze heeft krampjes, en rondlopen helpt. Maar zelf heb ik steeds meer last van mijn bekken hierdoor (oke, en door te veel te doen overdag denk ik ;) ), en man moet gewoon werken, dus gaat het ook niet altijd uren doen elke avond. Maar ze is iig stil te krijgen, dat vind ik wel fijn. Als dat niet meer lukt...ppfffff....zwaar voor je!

    @ spugen, hier gebeurt het zo goed als nooit. Ik ken het van de andere kinderen eigenlijk ook niet. L nu heel af en toe een klein beetje, eens per 3 dagen ofzo. Ze slikt wel soms weg wat omhoog komt, maar heeft er geen last van. Andere dochter had verborgen reflux, maar dat zie ik bij L gelukkig niet.

    Zaterdag hebben we het kraamfeest. Roze hapjes zijn toch stukken makkelijker dan blauw als toen bij zoon :D Ik heb besloten het niet te ingewikkeld te maken, de hapjes kan ik allemaal zaterdag klaarmaken. Vanavond komen de boodschappen, scheelt ook weer gezoek in de winkel. Tjonge, wat ben ik makkelijk geworden zo bij een vierde, zeg :roflmao: bij de eerste en tweede moest alles perfect. Bij de derde liet ik het al meer los, en nu kan veel me niet schelen. Ik heb toch echt het idee dat ik op mijn roze wolk zweef met mijn mooie gezin, en het kan me niet schelen dat ik nog geen zin heb in veel afspraken. Ik geniet gewoon van deze mooie tijd :)
     
    Angelmom1, Katin87, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders ik heb de baby O foto's ook gemist :(. Jammer maar begrijpelijk!! Ik plaats om die rede ook allemaal stickers op mn foto's, zo saai maar mij iets te openbaar hier ;)
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Idd ja! Baby O is geboren met 38+5! Dat ie veel haar heeft zagen we al op de echo's. Erg leuk was dat om te zien.
    Ik ken ook iemand van donkere komaf met een flinke bos haar en zijn dochter is nagenoeg na een jaar nog steeds kaal! Zó apart want dat verwacht je dan niet. Haha! Baby O volgt ook zijn eigen lijntje maar doet het beter dan zijn broer. Die dronk veel slechter en zat echt op het onderste lijntje. Deze baby O zit precies tussen het gemiddelde en de onderste lijn in!
     
    Siepie85 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Magnolia29, Siepie85 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  9. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Agh zo lief!! ♡
    Slab ziet er inderdaad ook handig uit, ook maar eens bij de kv kijken
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Nah sjips, heb ik je mooie mannetje gemist! ❤

    Edit; stiekem gevonden :D
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Oooh wat een mooi mannetje!!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Siepie85 kijk. De bovenste foto is van broer O en de onderste van baby O.

    Screenshot_20191212-121254_Chrome.jpg
    Screenshot_20191212-121241_Chrome.jpg
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @ButterflyPassion Wat herkenbaar om te lezen, wij hebben in onze relatie ook het nodige meegemaakt en hebben ook enorm moeten investeren in de communicatie. En inderdaad; denegerende opmerkingen, steken onder water doen we niet meer. Zo komen we tot de kern van de ruzie / ergernis (wat vaak niks te maken heeft met waar we op dat moment over kibbelen) en zijn de 'ruzies' ook veel sneller klaar.
    @Raggy81 Het is gewoon niet makkelijk, er gieren zoveel hormonen door je lichaam. Maar als ik het me goed herinner, hebben jullie dit soort situaties vaker. Ik zou er, op een rustig moment, echt over gaan praten en dit proberen te veranderen. Hier gaan jullie beide aan kapot en ik kan me voorstellen dat jullie kinderen deze spanningen aanvoelen. Dikke knuffel ❤
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  14. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Wij zijn vanochtend bij mijn oma van 83 (de achterkleinkinderen noemen haar Omi) op visite geweest. V voor het eerst en hij was gezellig! Bij haar op schoot, lachen en kletsen. Zo zoet om te zien ❤ Straks gaan we naar het CB, kijken of V eindelijk weer wat gegroeid is in 9 dagen. Ik hoop het!
     
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    moet je dit zien zou eigenlijk niet moeten kunnen.

    4AA49353-F191-4BDB-9950-5F8483911C94.png

    Serieus hè lijnen lopen precies gelijk broer en zus....
     
    Poolvos, ButterflyPassion en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    :thumup:
     
  17. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    @Nina Sanders maar onze dochter zat altijd op de +1 qua gewicht en is nu net zo’n schrielkip als der moeder altijd was want lengte 0 lijn en gewicht -1.5
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Bijgevoegde bestanden:

    Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik baal zo vreselijk dat ik alweer bijna klaar ben met Virgin River. @Poolvos het is net zo'n knappe-stoffige (nee echt, als in een stoffige afgelegen stad met bos en zand enzo)-mannen-met-lichte-ogen-en-lang-haar-en-baardjes-in-the-middle-of-nowhere serie als hart of dixie. En elijah van the Originals heeft een bijrol. Maar Martin Henderson is toch veel veel knapper om naar te kijken dan Wade Kinsella hoor!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hahaha!
     

Deel Deze Pagina