Oh wat zielig de zieke kindjes, beterschap! Ik weet niet wat me overkomt, L wilde half 7 en half 9 een fles, maar daarna sliep ze en dat doet ze nog steeds De kinderen zijn vandaag vrij. Ik wilde gaan zwemmen met alle vier, maar ik vermoed dat zoon ringworm heeft. Zo de huisarts maar bellen, en als het dat is iets anders verzinnen. Ontbijten bij de Hema ofzo. En naar de markt voor een visje.
heerlijk zeg! Ben jaloers Ik val zowat om van de slaap en moet vandaag eigenlijk werken. Ga zo even kijken hoe L zich voelt en of ze nog koorts heeft. Als dat zo is bel ik mijn werk op dat ik niet kom want dan kan ze niet naar het kdv.
Hier weer een goede nacht. Heb de fles van 23.00 achterwege gelaten. Hij kwam zelf om half 1 en daarna niet meer gehoord. Moest hem echt wakker maken om 7 uur. Zijn grote broer ook trouwens. Moest wel. Ze moeten naar de gastouder want ik moet werken
Jesse knapt iets op drinkt vanochtend beter vannacht was nog wel drama 0.30 2.15 4.30 drinken 3-3.30 huilen Na 4 van die nachten nu wel gesloopt gelukkig vandaag vrij ga ff mee slapen met hem als het kan
Morning ladies! hier cursusdagje vandaag; ik moest er een uurtje voor rijden. Stiekem echt heel lekker Over een kwartiertje beginnen we (en er is echt nog niemand ) Dus nu lekker met een kop koffie aan t wachten. R gaat gelukkig ook beter!! Gisteren wilde hij niks drinken. Uiteindelijk met spuitje ORS gegeven. Daarop een klein plasje gedaan savonds. Pfieuw. Vanacht goed geslapen en nu opeens 220cc weggedronken
@Lotion jeetje dat is schrikken! Goed dat je zo snel kan handelen! Slim dat je thuis blijft, misschien kan je zelf ook nog even je bed in @Angelmom1 dat is fijn! Hopelijk snel weer helemaal opgeknapt! Hier weer een prima nacht. Half vijf even de speen erin moeten doen en 05.15 is ze wakker gemaakt door mijn vriend voor de fles. 08.00 werd ze weer wakker. Ik ga haar er nu maar uithalen, brabbelen gaat over in jengelen
Hier een redelijke nacht gehad. L begint verkouden te worden volgens mij. Neus kus flink verstopt. Wilde daar door veel mijn pink hebben. Nu ligt hij gelukkig al een half uurtje naast mij te spartelen Strakjes naar het cb toe, ben benieuwd hoe hard hij is gegroeid
normaal moest ik werken maar ik blijf thuis. Moet vanmiddag alleen C uit de bso halen en N van het kdv. Dus we kneuteren lekker thuis vandaag.
Hier trouwens een ventje die zijn speen niet meer moet. Heeft liever zijn handjes. Wel fijn. Hoef er snachts dus ook niet uit voor een speen. Mijn mibk wil hij de laatste dagen ook niet meer.
Beterschap voor alle zieke kindjes !! Hopelijk knappen ze allemaal snel op. Vandaag bezoek van mijn beste vriendin en haar moeder, en mijn moeder komt dan ook langs. Zin in! Heb mijn zwangerschapskleding klaargelegd want mijn vriendin is ook zwanger gek hoor, daar heb ik echt een half jaar in geleefd zo ongeveer. Ik weet niet eens meer wat ik daarvoor allemaal droeg. Toch maar eens mijn pre-zwangerschapskleding uitzoeken haha.
Gisteren hebben mijn schoonouders me opgepikt omdat ik het gewoon echt even niet meer trok met B. Niks maar dan ook niks was goed bij hem. Hij bleef maar huilen. Gelukkig zijn de nachten wel goed. B net proberen in de wagen te doen met onze hond uitlaten, en ja hoor.. daar gingen de sirenes weer af. Mijn moeder heeft het van me overgenomen en ik lig nu even op de bank. ik bekroon B nu echt tot huilbaby en het feit dat manlief niet thuis is deze week + het enorm verkouden zijn helpt totaal niet. we krijgen a.s Vrijdag een vrouwke thuis dat gaat kijken of er negatieve energie in ons huis is. Ik ben benieuwd of dat ons iets oplevert en anders is mijn laatste hoop nog de osteopaat.. B was zoo’n geweldige baby tot 6 weken en daarna veranderde hij ineens naar een draak.. nee wacht godzilla. En het word steeds erger en erger. Ik ben gewoon op. Raak hier ook behoorlijk moedeloos van. Gelukkig wel genoeg steun om me heen maar ik merk dat ik het gewoon niet prettig meer vind om hem bij me te hebben. (Ik voel me zo’n slechte moeder... ugh)
Ten eerste: je bent echt geen slechte moeder. Het lijkt me ontzettend zwaar zo! Fijn om te lezen dat je goede steun hebt. Ik hoop dat je snel iets vind dat jullie helpt!!
Je gevoel is helemaal niet gek hoor, als jullie kleine B zó veel huilt. Daarom ben je geen slechte moeder, absoluut niet. Ik vind je juist een hele goede moeder omdat je hulp durft te vragen. Aan je omgeving, en aan professionals. Het is ook gewoon ontzettend balen dat de ergotherapeut niet kon helpen. En weetje, ik vind het heel eerlijk dat ze dat zegt... maar hopelijk heeft ze wel met je meegedacht, wie jullie wél zou kunnen helpen. Ik duim met jullie mee dat de komende stappen jullie gaan helpen. Dit is zó zwaar. En blijven praten, met wie dan ook. Blijf je hart luchten. Je hoeft je echt niet schamen voor je negatievere gevoelens. Dit neemt niets weg van je liefde voor B. Het is de situatie met B waar je van baalt, niet van je mooie kindje zelf ♡
Dikke knuffel meid. Hopelijk gaat het binnenkort beteren. Wat mij heel veel heeft geholpen zijn de afspraken bij de kinderpsychiater. Heb enorm veel tips gekregen over hoe met A om te gaan. En eerlijk mijn afspraken bij de psycholoog doen ook deugd. Zelf al voel ik mij compleet gebroken als ik buiten ga. Nadien voel ik mij een beetje opgelucht.
@Siepie85 hoe was het bij het cb? @Poolvos hoe gaat het nu met de kleine? @BlauwBeertje sterkte. Fijn dat je een vangnet hebt. @Muisje458 fijn dat de hulp je ook een beter gevoel geeft. @Angelmom1 hoe gaat het nu met de kleine?@USAbaby volgens mij heb ik al even niets van je gelezen. Oke dit wist ik nog en excuus voor de andere dames naar wie k niet heb gevraagd maar vergeet veel.
@BlauwBeertje Je bent echt geen slechte moeder hoor. Je doet het juist zo goed omdat je hulp vraagt enz. Ik heb diep respect voor je! Als B echt een huilbaby is is dat zo zo zo zwaar. Mijn nichtje hun kleine was dat ook, wat was dat heftig zeg! Beterschap aan alle zieke kindjes!!