De eerste 100 dagen - gaat door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poolvos, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Tussen de oudste en middelste de pil. Tussen de middelste en jongste niet meer aan de pil gegaan. Ik reageer niet goed op de hormonen qua slapen. Dus condoom gebruikt. Ga nu denk ik, na 12 weken een mirena spiraal laten zetten (vk gaf aan dat het verstandig was om na 12 weken te doen ivm de dikte van de baarmoederwand). Vriendlief wilde zich ook wel laten steriliseren, maar daar vind ik hem te jong voor en is mij nu nog te definitief.

2. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    ja ze zeggen vaak zes weken wachten. Maar dat had ook met bepaalde dingen te maken. Wat ik las is dat na het vloeien oké is. Dan is de baarmoedermond iig goed gesloten enz.. (ben geen arts, zoiets las ik). 6 weken schijnt een gemiddelde te zijn. Maar zoals ik had letterlijk twee schaafwondjes. Ik was down under best snel hersteld.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Neilia

Neilia Niet meer actief

Nou ik heb echt weer een libido van niks hoor.
    Ben ook nog niet aan de anticonceptie.
    Wil wel weer aan de pil, spiraal durf ik echt niet en de gyn in het ziekenhuis snapte dat maar al te goed.
    Ik zit echt tegen het plafond als ze daar binnen zitten te wroeten.
    Zelfs als ze alleen nog maar een vinger tegen mijn bmm hielden verschoot ik al.

Raggy81 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik val er ook weer heerlijk in met 't onderwerp libido :roflmao:

Hier echt het libido van een panda, maar we hebben het inmiddels wel weer een paar keer gedaan. Het voelt allemaal nog een beetje anders en nu ik voor 't eerst borstvoeding geef, vind ik dat ook wel een dingetje... Voel me niet zo sexy met een voedingsbh en Senseo pads er in, zeg maar :o::roflmao:

5. Neilia

Neilia Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Haha mooie berichten meiden. Heerlijke kerstdagen gehad. Ivm de langzame groei vd kleine hebben wij voor haar geprobeerd haar ritme zoveel mogelijk aan te houden. Kerstavond ben ik eerder weggegaan bij schoonfamilie, mijn man de dag erna bij mijn Fam, gister brunch in restaurant met schoonmoeder(gescheiden) en zwager/schoonzus. Dat ging erg goed, ze heeft 2 uur geslapen in de wagen.

Qua intimiteit, al wel intiem geweest maar geen grote behoeftes nog. Hangt ook erg af vd 3 kinders... ik heb een ballerine koperspiraal, top ding. Mocht er toch nog echt een kinderwens zijn kunnen we hopelijk snel aan de slag zo zonder hormonen

7. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ja dat :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik kijk nooit naar de klok.... Als hij honger aangeeft krijgt hij.
    De ene x zit daar korter tussen... Dan weer langer. De baby bepaalt t ritme.

9. Luna87

Luna87 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties over de tijden van de fles. Ik vind het lastig. Ze is nog niet terug op haar geboortegewicht, dus heb wel het idee dat ze echt nog extra aandacht nodig heeft om de fles tijdig te krijgen. Of is dat onzin? Ze wordt vanmorgen weer gewogen. Gisteren moest ze nog 100gram aankomen.

Maar zoals afgelopen nacht heeft mijn man de fles (90cc) gedaan van 23uur. Na even huilen van de krampjes sliep ze rond 00.15. Ik heb haar toen om 02.45uur weer gewekt. Maar ze wil dan echt slecht drinken, valt telkens tussendoor weer in slaap en heeft maar 50cc op. Om 7uur heb ik haar toen weer gewekt en dan drinkt ze wel de volle 90cc.

Qua intimiteit. Ik merk dat nu ik me veel beter en rustiger voel zonder borstvoeding nu, op dag 9 gisteren, de zin alweer terug is. Gisteren gingen mijn man en ik een middagdutje doen en het is dat het nog veel te gevoelig is om er überhaupt met een vinger aan te komen, maar ik zou wel willen. Maar hij heeft dan niks te klagen ;) Ik vind het gewoon al fijn om weer zo intiem te zijn.

Siepie85, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe mama's! Leuk dat het clubje steeds groter wordt en we elkaar kunnen helpen met vragen en onzekerheden :D

Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad, zonder te veel overprikkelde baby's. V vond het heel gezellig, al die aandacht, maar kwam daardoor 's avonds moeilijk in slaap. Veel te onrustig. Heeft het gisteren met extra slaap ingehaald haha!

Ennnnn mijlpaal; hij heeft voor het eerst doorgeslapen van 12 tot 6.45! *feestemoticon* Hij ligt nu nog lekker te slapen, ik zit beneden met N te ontbijten.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag, zo na de feestdagen? Ik ben echt het hele besef van tijd kwijt, welke dag is het eigenlijk? :roflmao:

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @USAbaby bevalt de koperspiraal goed ja? Ik zit daar nl ook aan te denken. Condooms vind ik nl best veel gedoe :p.

Hier hebben we allemaal geslapen tot... 8 uur! :o:

Net ontbeten en ik ga zo echt even wat in huis doen. Vanmiddag wil ik even met zijn allen naar buiten. Wat zijn jullie plannen?

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    haha zo herkenbaar ik zei laatst ook sorry maar als je geen melk in je gezicht wil moet je der af blijven hehe.

hier eindelijk konden en mochten we weer! Eerst niet omdat ik met dat bloedverlies liep tijdens de zwangerschap en na de bevalling was dat eindelijk over werd vriend geopereerd....

de kerstdagen waren heerlijk en T deed het super had geen last van de drukte etc. En hij heeft gewoon weer 2 nachten door geslapen!! Daar wordt jezelf weer echt mens van kan ik je zeggen.

wat ik me nu afvraag wie geven er nu nog volledig borstvoeding? Er begonnen er heel veel maar heb het idee dat merendeel er weer mee gestopt is.

Magnolia29 en Poolvos vinden dit leuk.
  13. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Hier lekker wat rommelen in huis! We zouden een dag weg gaan voor het bedrijf, maar de tegenpartij heeft afgezegd. Ik vind dit dus helemaal niet erg. L ligt nu heerlijk in haar eigen bed, ik wilde even een vlog kijken. WiFi doet het alleen niet goed, dus dan maar strijken:|:roflmao:

14. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Siepie85 ik geef volledige bv.

Ik ben ook de dagen kwijt.
    Moest vanochtend haasten, C en N moesten naar de opvang/bso en daar kwam ik vanochtend achter :roflmao:

15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Ik meteen nadenken of een panda wel/niet een goed libido heeft. Maar gezien ze bijna uitgestorven zijn...:|:|

Hier trouwens zelfde categorie: ik heb er echt nog helemaal geen behoefte aan. Wel aan lekker samen knuffelen, filmpjes kijken, samen wandelen, zwemmen/badderen of dingen ondernemen: maar that’s it. :rolleyes:

16. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier dagje thuis dochter is ziek baby was overprikkeld gister
    Beetje wassen wasmand puilt uit beetje huishouden tussen door

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Allemaal een fijne kerst gehad??

Hier laatste dagje bij schoonfamilie. Morgen rijden we naar noord NL naar een vriendin en dan zondag naar de boot. Maandagochtend worden we wakker in Zweden! Yay! Heeerlijk hoor, iedereen zien en kerst vieren. Maar wat goddelijk om straks weer thuis te zijn! En we hebben nog samen vrij tot 7 januari! whoohoo!

Baby R is ziek :( gisteren al verkouden, maar vanacht echt piepende ademhaling en zielig. Echt intrekkingen ademen: hij had het écht moeilijk. Gelukkig hielp het stomen in de badkamer heeeel goed! Ik zag mezelf al naar de SEH rijden voor inhalaties. Nu gaat het best prima al de hele ochtend: dus duimen dat t ergste voorbij is en het geen RS virus is dat op dag 5-6 pas piekt :rolleyes:

Kirzy, Nina Sanders, USAbaby en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Siepie85 Hier zijn ze idd ook verboden aan te raken :roflmao: Ik geef inmiddels volledig bv, heb af en toe nog bij moeten voeden met kv maar heb nu genoeg voorraad gekolfd dat het niet meer nodig is :thumup: Ben er erg trots op :D

Poolvos, ButterflyPassion en Siepie85 vinden dit leuk.
  19. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ballerine is top zover! Weekje gevloeid en verder niks. Nergens last van gehad ook, geen zere buik oid. Ben nog niet ongesteld geweest dus ben daar wel benieuwd naar..

ButterflyPassion en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Ik weet niet meer wie het me voorstelde maar jouw tip is goud waard! Hij is twee keer jn slaap gevallen op een rustige manier met stofzuigergeluid (youtube). Super!

Deel Deze Pagina