De eerste 100 dagen - gaat door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poolvos, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

@Mell0408 yep! Guilty! Wij willen heel graag minimaal 2/maximaal 3 kinderen. Wij hebben nu 1 zoontje! :roflmao: Ik mis het zwanger zijn wel. Althans ik had bekkeninstabiliteit, dat mis ik uiteraard niet maar dat getrappel en gehik in mijn buik vond ik echt heerlijk! Kan niet wachten om het weer te kunnen voelen! :) Maar ik ben een onzekere mama en wil dolgraag nu echt van kleine B genieten dus voorlopig voor mij nog even geen nieuwe zwangerschap. Misschien denk ik er over een half jaartje anders over ;)

dames, zijn er wel eens momenten dat jullie de kleine niet laten boeren? :oops: Overdag neem ik er echt de tijd voor maar S’nachts ben ik daar soms te moe voor en duurt het me te lang terwijl kleine B al over mijn schouder in slaap is gevallen :eek: dus stop ik na enige tijd gewoon. Maar kan dat geen kwaad? o_O

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  2. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Muisje458 jaa welkom terug! Fijn om te horen dat er zoveel positieve dingen bij jullie nu zijn !

Muisje458 vindt dit leuk.
  3. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Hier laat ik haar 's nachts ook niet boeren
    Komt er wel later uit. Als boer of als scheet.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee of het kwaad kan eerlijk gezegd. Maar mijn dochter spuugt eigenlijk nooit behalve als ze niet geboerd heeft. Duurt doorgaans ook niet langer dan 2 min. Maar ik maak haar daar dus ook wel wakker voor ook al slaapt ze net lekker.

5. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh klinkt goed! Ik ben er ook erg goed uitgekomen. Maar een kleine hechting op een oude hechting, ook helemaal geen last van gehad. Bekken ook alleen maar eerste week eigenlijk. Bij mijn zoontje kon ik na 2 weken net fatsoenlijk op een stoel zitten :p mss over een weekje toch al langzaam beginnen. Al is het maar wat arm en rug oefeningen en cardio. Wandelen doe ik nu om de dag ook wel half uur ong.

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik doe RCF: Retzef Cardio Fitness. Zoek maar eens op.

Ja ik probeer hem ook wakker weg te leggen. Maar heel simpel. Dat werkt gewoon echt nog niet. Geeft niet. Ging met ons eerste kind ook niet en dat is ook goed gekomen. Maar de opvang geef ik de draagzak mee. Heb de gastouder al op dr hoogte gesteld.

dreames vindt dit leuk.
  7. Luna87

Luna87 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    He meiden.

Ik was een beetje stil. Ben opeens heel erg ziek geworden en ben gisteravond opgenomen in het ziekenhuis. Mijn hechtingen van de knip zijn ontstoken en ook mijn baarmoeder. Krijg antibiotica via het infuus. Hopelijk slaat het snel aan en mag ik over op pillen en kunnen we naar huis. Ons meisje is bij mij in het ziekenhuis. Mijn man heb ik naar huis gestuurd want die had al bijna een nacht overgeslagen. Het is even een flinke tegenslag en niet hoe ik me de kraamperiode had voor gesteld

Om nog even te reageren @Nina Sanders : onze dochter heet e.k.m.e.f (andersom)

Nog een vraag, wanneer hoog ik de fles weer op? Ze krijgt nu 90. Ongeveer de helft van de flessen gaat helemaal leeg en de andere helft blijft 10-20 over.

8. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Luna87 jeetje foktop joh! Beterschap! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan.

@Muisje458 goed te lezen dat het beter gaat!

Aan een tweede moet ik echt nog niet denken. Heb wel altijd gezegd als het ons gegeven is wil ik 2 kindjes. Maar nu weet ik niet of ik een tweede wil:| Met J zo een heftige tijd gehad en ook de zwangerschap was niet genieten. Ben nu nog niet mezelf.

Boeren doet hij ook zelden hier s'nachts. Naar mijn idee heeft hij hier geen last van.

Hoe is de nacht gegaan bij jullie?
    Hier weer om de 2.5 a 3 uur even wakker. Om 04:00 maar gevoed. Toen heeft hij nog een uurtje geslapen. Word weer een lange dag:rolleyes:

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier flessen opgehoogd als ze allemaal leeg gingen. Op 1 na ofzo. En hij steeds eerder kwam

Och meid. Zo dacht ik ook hoor bij de eerste. Toen hij 1.5 was spiraal laten verwijderen. En nu hebben we er En 2e van bijna 3 maanden. Ook pittig geweest en nog steeds. Maar echt. Het went. Als jullie een ritme hebben en hij is ouder denk je er misschien wel anders over. Kan jr nu nog niks over zeggen.

wolkje1994 vindt dit leuk.
  10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    @Luna87 heel veel beterschap je zal echt behoorlijk ziek zijn ervan. Wat een pech, betreft voedingen vraag het ook ff aan het zkh!

11. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Luna87 jeetje meid! Zo stel je inderdaad je kraamweek niet voor! Heel veel beterschap!

Ik vroeg hier toch laatst ook over wanneer ophogen flessen, ze kwam namelijk eerder. Snap nu ook waarom... ze is 600 gram weer in twee weken gegroeid. Wisten niet wat we zagen. Dat is ruim een kilo in een maand! Ze moet nu eigenlijk minimaal 900ml op een dag. Dit lukt alleen dan weer niet. Ze laat vaak wat staan. Naja we gaan het zien. Ik ben blij dat ze zo goed groeit, maar maak we wel eens zorgen of het niet te hard gay

12. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Oeps ik bedoelde uiteraard ‘gaat’, niet ‘gay’. Heerlijk die autocorrect van je telefoon

13. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    @Muisje458 goed om te weten dat het beter gaat. En welkom terug.

Bij ons gaat het al kriebelen voor een tweede. Maar we gaan nog niet proberen. Eerst maar eens aan het werk. Over een week begin ik al. Ben benieuwd. Vind het toch wel spannend.

Raggy81 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  14. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    @Luna87 veel beterschap, wat ellendig. Hoop dat de antibiotica snel aanslaat.

15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    @Muisje458, welkom terug! Goed te horen dat t veel beter gaat.

16. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Welkom terug @Muisje458!

@nog een kind, écht niet! Of het moet er tussendoor glippen zeg maar. natuurlijk is het dan welkom, maar voor mijn was 3 al compleet. En ik ben dolgelukkig met ons meisje hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik moet echt niet denken aan een vijfde. Sowieso vond ik deze zwangerschap pittig, maar dat kwam denk ik vooral door de verbouwing, en ook de bevalling vond ik echt naar. Dat wil ik niet nog een keer, terwijl deze volgens de boekjes de meest makkelijke was, maar zo heb ik het niet ervaren.

@Luna87 beterschap joh, wat rot! Hopelijk knap je snel op

@vandaag, eerst maar eens neusspray kopen zo voor L, ze is zo snipverkouden, sliep erg onrustig. Uiteindelijk wel pas 9 uur uit bed, met wat voedingen tussendoor en heel veel jammeren in haar slaap. Ze ligt nu heerlijk schoon gebadderd te drinken, dan ben ik weer zo verliefd op haar :)

Mijn man gaat vandaag een andere auto kopen. Ik wilde wel mee, maar om nou 4 kinderen mee te slepen...Ik heb mijn eisen neergelegd, ik moet er tenslotte in rijden. Hopelijk lukt het vandaag. Want mijn auto begeeft het bijna, ik wil niet stil komen te staan ergens

Raggy81 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @Luna87 Oh dat is echt een tegenvaller om je kraamweek zo door te brengen. Hoop dat je snel weer thuis bent.

18. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
  19. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

@Luna87 veel beterschap meid.

Nog een baby is echt geen vraag voor momenteel. Door het moeilijk traject, geen fijne zwangerschap en de moeilijke periode tot nu zeg ik nee. Echter voel ik dat ons gezin absoluut niet compleet is. Heb wel tegen mijn man gezegd dat we het eerst maar weer eens een jaar normaal gaan proberen. Indien dat niet lukt hebben we nog 2 top embryo's en nog recht op 4 complete ivf rondes.

Slapen was geen toppertje. 5 keer is ze wakker geworden omdat ze geblokkeerd in haar bed lag. Een geluk valt ze snel weer in slaap nadien. Iemand een tip om een ledikant te verkleinen dat ze momenteel vast ligt en niet kan bewegen? Zijn jullie kindjes ook zo beweeglijk 's nachts?

Onze meid heet Aaliyah met koosnaampje benti. (bint is dochter in het Arabisch uitspraak beniti).

20. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina