De eerste 100 dagen - gaat door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poolvos, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Kun jij mij dat eens uitleggen waarom ze dat niet mogen.
    Het staat als "regel" zwart op wit op het formulier wat ik kreeg aan de balie in mij streekziekenhuis.

2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Poolvos Die foto, te schattig! Toen N 3 maanden was, gingen we naar mijn schoonfamilie in Portugal. Had ze ook een pasfoto nodig, we lachen er nu nog om. Bol koppie, scheel kijken.. Te schattig :roflmao: Hoop dat L snel weer wat opknapt, hier duurde het virus een dikke week! Niks aan!

Feestje hier! V is vandaag precies 2 maanden oud. En daarom lig ik al de hele middag met hem te doeken (knuffelen in 't Gronings) en zijn we met onze 2e kerstfilm bezig. I ❤ m'n verlof :roflmao:
    N is bij opa en oma vanmiddag, lekker spelen en straks gaan wij ook die kant op om te eten; snert! Nu al zin in :D

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  3. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ahhh weeer foto gemist :(

4. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    staat idd bij mijn brief ook voor volgende week. Maar ze bekijken t maar. Hij heeft n week in het zh gelegen op zijn bsn nr dus 1 kort bezoekje kan nu vast ook wel

Siepie85 vindt dit leuk.
  5. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Vraagje: zijn hier nog mama's die echt de hele dag door honger hebben? Ik zou echt kunnen blijven eten. En ook niet altijd het meest gezonde helaas.

Kirzy vindt dit leuk.
  6. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Ohja continu zin in gebak en als het eten klaarstaat kan ik ook echt 2 borden op :) leve borstvoeding en gestopt met roken. De zwangerschapskilo's zijn er ook nog niet af. Nog 4 kilo te gaan. Was er wel 16 in totaal bij.

7. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Omdat ze eigenlijk nog helemaal geen id hoeven hebben. En ze met alleen bsn ook gewoon hun geld krijgen.
    Maar goed ik ga hem toevallig volgende week ook regelen omdat we begin feb op vakantie gaan.

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

dat klopt niet helemaal hoor ;)
    Zodra je zorg nodig hebt heb je een id kaart nodig: bron Rijksoverheid.nl
    Eigen identiteitsbewijs voor de zorg
    Iedereen die zorg nodig heeft, moet zich kunnen legitimeren. Dat geldt voor iedereen, dus ook voor minderjarigen jonger dan 14 jaar. De identificatieplicht geldt vanaf de geboorte.

9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    grappig want 3 jaar geleden dus totaal nog niet. En ik heb het nog gevraagd nu ook want wij moeten 24ste voor z’n heupjes en volgens zkh was bsn genoeg.

10. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Rabbit hill :)

Magnolia29 en Poolvos vinden dit leuk.
  11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dit dus

12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @ echo heupjes. Hier moest ik ook naar het zkh voor de echo. Kon gewoon zonder ID bewijs

Siepie85 vindt dit leuk.
  13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    yes, ik eet hier abnormaal veel!

@id bewijs, wij zijn ook in het zieke huis geweest en hebben geen id hoeven laten zien. Zelfs geen verzekeringsbewijs.

Dames, shoot me maar na 2 dagen stuwing omdat hij er ineens 5 uur tussen liet voelen ze vandaag weer slapjes en drinkt hij weer om de 2 uur, max 3 uur.

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.176
    4.324
    113
    Oh @Foto voor op paspoort, met onze middelste hadden we dus zo een rare babyfoto. Hebben ook niet 5 jaar gewacht met een nieuwe aanvragen maar volgens mij na 3 jaar gedaan na nieuwe foto’s te hebben gemaakt. De baby foto zag er gewoon te raar uit.

15. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Wij zijn al vaak in het ziekenhuis geweest, ook geen idee hoeven te laten zien. Alleen zorgzaam met bsn.

Bedankt iedereen ! We komen er uiteindelijk wel.

onze kleine L doet het super. Zo’n makkelijk meisje, kwamen we afgelopen week weer achter. We hebben wat af met haar moet zeulen, ging ook echt tegen mijn gevoel in. Maargoed was niet anders. Maar jeetje wat een makkelijk kind, ik blijf het zeggen. En maar lachen dat ze doet, heerlijk.

@Poolvos ohhh wat sneu! En wat een timing zeg! Hoop dat je snel de paracetamol achterwege kan laten

Poolvos vindt dit leuk.
  16. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

Gisteren bij het CB geweest. Kleine B weegt 4680 gram en is 55cm :oops: vergeleken met de andere beebjes daar was B echt huuuuge :eek:

maar hij groeit prima :D Kinderarts gaf aan gewoon kleine B zijn fles te geven als hij erom vraagt ipv om de 3 uur a 4 uur. Misschien kunnen we dan zo over op 6 flesjes ipv 7 flesjes. Hij krijgt nu namelijk best veel maar hij kan het hebben. (125cc per fles) Alleen even kijken dat we nu niet te snel weer gaan ophogen. Pas als hij zich steeds vaker eerder meld dan mogen we weer omhoog.

en 3x raden. We zaten gisteren dus op 6 flesjes :eek: hij liet er zelfs een keer 4,5 uur tussen!

wolkje1994 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Dikkiedikk hahaha!! Dat woog L al bij de geboorte :roflmao: dus no worries, het kan altijd erger ;)
    Wel heerlijk om nu wat langer tussen voedingen te krijgen he? :)
    Doet hij ‘t snachts ook goed?

wolkje1994, Dikkiedikk en Siepie85 vinden dit leuk.
  18. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 heerlijk zo’n makkelijk beebje. Hier ook gezegend met een makkelijk diertje, en nu al voor de tweede keer! Als ik zo kijk naar deze reis, echt fantastisch. L deed het net zo goed twee jaar geleden. ♥️
    Veel sterkte met alles meis!

wolkje1994 en Kolibrie2 vinden dit leuk.
  19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ooo daar heb ik zoveel goeds over gehoord.
    Wij zijn @ park stroombroek - volgens mij niet t beste landal - maar het is dichtbij onze familie :D

USAbaby vindt dit leuk.
  20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Ik vind ze als baby eigenlijk veel makkelijker met reizen dan tussen de 1.5 en 2.5 omdat ze dan geen idee hebben en vooral pitten. En later snappen ze het niet maar zijn ze de autoreis snel zat. En daarna kan je ze tenminste uitleggen wat of hoe en dat maakt het veel makkelijker.

Poolvos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina