Hier een gezellig druk dagje gehad. Met zn viertjes op stap. Eerst winterschoenen voor L gekocht. Maat 25 alweer Daarna geluncht in de stad en toen naar een peuter/kleuter groepje - ze hebben dat een paar keer per week; kunnen de kids lekker met elkaar spelen. Toen naar de supermarkt en bij thuiskomst meteen gekookt want L was super moe. Net gegeten, boekjes gelezen, in bed gelegd enzovoort. Nu ga ik zelf ook lekker slapen
@Katin87 yep hier ook!! Je kon naar me wijzen en huilen!! M’n dochter die kwam me zelfs troosten die snapte er niks van hehe. @Boordevol wat vervelend joh dat het zo onduidelijk is. Kunnen het geen krampjes zijn tussendoor en dat hij de pijn weg wil sabbelen? Dat heb ik hier vaak dat ie na 1,5 uur echt last van krampjes krijgt en dan echt overstuur is.
Ja voor het eerst kraamtranen gehad. Laatste keer zwanger... kraamweek was bijna voorbij... dochter groeide niet goed... schoonmoeder zei rare dingen (zij was blijkbaar ook vd rel)... was 2 dagen en toen was her gelukkig over. Man en dochters wisten niet wat ze ermee aan moesten
Alleen koorts en verkouden al 3 weken. Hij zit op de grens qua leeftijd van aan mogen kijken. Is volgende week 3 maanden. Ze nemen het serieus en ik weet wanneer ik wel alarm moet slaan. Voel me er ook rustig onder. Als mijn mama gevoel onrustig word of bij mij man zijn vader gevoel dan bel ik al Is het midden in de nacht, alleen maar om te melden dat ik eraan kom.
Ohh ja dat is ook al n stukje ouder dan onze zoon. Hopelijk zakt zn temp en knapt hij wat op. Mag je geen paracetamol geven ?
Wat gaat het snel hier! @paula1984 fijn dat de ha het goed in de gaten wilt houden. Lijkt me zo vervelend zo de kleintje met koorts. L is een dametje met karakter hoor. Ze moet vanwege der gewicht elke 3 uur drinken maar dat doet ze dus niet. Wakker maken, voetjes kriebelen en alle trucjes haalde de kraamverzorgster uit de kast en ze was het niet van plan. Ze mag nog maar 130 gram afvallen dan zit ze op der 10%. Ze drinkt wel goed als ze drinkt maar wel wanneer het haar uitkomt. Ze slaapt liever Iemand nog tips?
Haha thanks! Ik heb iets met datums geloof ik haha! ik ben zelf van 10-10-91 (als je heel psychisch gaat kijken is 9+1 ook 10) en dochterlief is om 22.05 geboren, toen zei iedereen aah jammer niet om 9 uur.. maar als je dan weer 2+2+5 optelt is ook 9. Maar goed dat is mijn maffe brein die zo redeneert haha!
hier hielp als enige verschonen en bloot op bloot. Hij was ook niet wakker te krijgen en moest ook echt om de 3 uur omdat ie prematuur was. Moet hem ook nog steeds tussendoor verschonen na 1 borst.
@paula1984 fijn dar ze het goed aankijken! Super vervelend zeg! Kraamtranen ; jep, vreselijk last van gehad, maar heel blij mee want met zoonlief meteen in een postnatale depressie geraakt dus totaal geen emotie gehad toen, nu dubbel zoveel lijkt het wel. Zelfs na 3 weken toen manlief weer moest gaan werken heb ik dus de hele avond en nacht zitten janken. En ik ben echt een kei harde normaal dis niemand wist wat ie met me aan moest haha!
Eenmalig succes helaas . Zit nu naar aanlegpoging weer te kolven... deze voeding gaat de vriezer in want kolf veel teveel
Hier net weer wakker voor de eerste van vannacht. Hopelijk gaat het zo deze nacht net zo goed als afgelopen nacht.
Hier ook present! Exact 4u ertussen weer hopelijk morgen met wegen nog goed omhoog - want dit werkt zóveel beter dan wekken
Hier helpt ook niks. Gelukkig komt hij zelf na 4u snacht. Ik accepteer dat maar. Sochtends haalt hij netjes in en komt aanvankelijk elke 2u. Later dan weer elke drie.
absoluut, dat vind ik dus ook fijn van in de nacht dat ie zelf mag komen. Zeker met m’n slaperige hoofd. Hij is nu aan het indutten, nog even wachten en dan leg ik hem weg. Want als ik dat te snel doe wordt ie wakker en kunnen we weer overnieuw beginnen.
Voeding 2 yeah... ik ga deze voeding korter kolven dan kan ik hopelijk over een paar dagen deze voeding overslaan. Heb dus toch genoeg