Zoals je het doet, is het goed. Zoontje lag met 2 dagen op zijn eigen kamer, 1e dochter rond de 6 weken en nu weet ik het nog niet.
Hier de vorige keer toen ze door ging slapen maar dat was al met 6 weken. Geen idee of we dat met hem redden, nu 8 weken en echt doorslapen is er nog niet. Ik vind het namelijk wel zo makkelijk dat ik m’n bed niet uit hoef snachts, vannacht duurde het nog 20min voordat ie sliep met een speentje nu kon ik dat liggend doen onder m’n warme deken! En ja echt die geluidjes soms...
1 uur wakker voor voeding 3.15 in slaap pff 6 uur weer wakker en nu in draagdoek slapen en ff kleuren met de dochter
Ja nog steeds met de thermometer. Maar ik heb goede hoop dat t binnenkort over gaat, want nu is het vaak zo dat het dan ook méteen komt en daarna duwt hij wel goed en komt er nog veel meer. Serieus poep voor drie luiers elke keer. T eerste is dan heel kleiachtig. Fijn dat hij niet meer wakker wordt van de krampjes! Hier is dat gelukkig ook wel beter. En overdag kun je toch een stuk makkelijker de hele tijd een baby bij je hebben dan snachts. Als je goed kan slapen, is de dag ook meteen weer een stuk leuker
Als jij wakker ligt terwijl zij zoveel geluid maakt in der slaap zou ik der lekker op der eigen kamertje leggen. L slaapt overdag in der eigen kamer en ‘s avonds leg ik haar ook op der eigen kamer. ‘S nachts als ze wakker word voed ik der in ons bed en dan gaat ze in de co-sleeper. maar C sliep vanaf dag 1 in der eigen kamer en N sliep tot 7 maanden alleen bij ons.
Hier toch nog steeds 3 a 4 grote poepluiers per dag en dan nog een paar natte scheten tussendoor. Hier nu 2,5u tussen de voeding en al effe laten jammeren want ik ben echt stikkapot. De huilbuien staan hoog ben die lekkende borsten beu. Mag mij al voor de derde keer omkleden omdat ik zeike nat ben. Mijn rug is geblokkeerd van continu de draagzak op mij te hebben tijdens de dag. En hulp kan ik niet vragen want buiten mijn man is er niemand om te helpen.
Dikke knuffel! Wat is het heftig bij jou. Is er niet een buurvrouw o.i.d. die je om hulp kunt vragen?
Ik ben ook erg moe 2 dagen huilende baby wordt je dood moe van en als hij dan s nachts ook niet meer wil slapen na de voeding. En nog boose partner omdat ik hem niet stil krijg s nachts en hij dus niet kan slapen heeft zijn nacht rust nodig omdat hij moet werken jij bent overdag thuis nou slapen met huilende baby zit er overdag ook niet in Vandaag is peuter ook nog thuis dus moet die ook nog aandacht geven mij kun je straks opvegen zo. Sorry voor geklaag maar moest het ff kwijt
Ik ben ook erg moe 2 dagen huilende baby wordt je dood moe van en als hij dans nachts ook niet meer wil slapen na de voeding Nog boose partner omdat ik hem niet stil krijg s nachts en hij dus niet kan slapen heeft zijn nachtrust nodig omdat hij moet werken jij bent overdag thuis nou slapen met huilbaby
Ach wat naar als ik lees dat er best wat veel huilende baby's zijn. Ik krijg meteen weer een onrustig gevoel er van, onze jongste zoon heeft erg veel gehuild de eerste 2 jaar en dat was erg zwaar. Sterkte meiden!! Hier uiteindelijk een lang geslapen. Ze sliep tegen 1 uur pas, na voeden en veel kraampjes, toen van 4 tot 5 wakker, half 8 weer gevoed, en omdat man de rest naar school bracht zijn wij samen gewoon weer in slaap gevallen tot 10.15 . Ik schrok er van maar het was zo lekker! Nu ligt ze weer te drinken. Sinds gister toch maar met tepelhoedje. Het duurde steeds langer voor ze eindelijk goed aanhapte, soms een half uur. Dan nog een kwartier drinken, dan zelfde ritueel aan de andere kant. Ik was dat zo zat. Nu drinkt ze na 5 minuten ofzo effectief, scheelt een hoop tijd
@Muisje458 ahh meid wat pittig zeg! Misschien maak ik nu slapende honden wakker en heb ik er wat over gemist, maar je moet wel gelukkig van borstvoeding blijven hè! Ik heb tranen met tuiten gehuild dat ik het niet kon geven en heb toen een gesprek met de lactatiekundige gehad en ze zei letterlijk ‘ je baby kan je stress drinken ‘. Wij kregen een hele relaxte baby bij de kv. Maar respect dat je zo doorzet hoor, wilde het toch tegen je zeggen ! @Angelmom1 ook pittig voor jou zeg! Hoop dat het snel wat rustiger wordt ! hier ook een hele onrustige nacht, maar ik mag even niet klagen na twee hele goede nachten! Alsnog het gevoel dat er een vrachtwagen over mij heen heeft gereden
Ja zwaar irritant. Dit zegt die van mij nog net niet maar met een same gesteld gezin komen hier ook legio van dit soort opmerkingen naar boven wat de sfeer alles behalve gezellig maakt.
Vandaag steeds in draagzak nu relaxter dat eigen bedje verhaal overdag maar uit mijn hoofd zettten geeft meer stress al verlang ik zo naar even een uurtje bij tanken overdag.
@Muisje458 en @Angelmom1 veel sterkte dames. Hier ook meteen de rillingen en herinneringen aan de oudste. Was echt niet fijn al was het geen echte huilbaby maar wel superonrustig, nooit een ritme gehad en plakte continu aan mij. Slapen kon alleen met hem op mij. Pff als ik er nog aan denk word ik er moe van. Nu is hij 10 haha. Deze baby slaapt overdag weinig maar kan zichzelf zo goed vermaken. Dat is zo fijn. En doet dan wel hazeslaapjes maar wel in zijn wieg of box waardoor ik even tijd voor mezelf heb. Daarnaast kan hij zeker een half uur in de wipstoel of wakker in de box. Stuwing is minder. Kan me nog steeds bijna niks voorstellen bij lekkende borsten. Ondanks de stuwing is dat hier niet aan de orde. Ze doen enkel pijn en voelen daarna enorm beurs. Een knuffel vd andere kids doet gewoon pijj.
Hoeveel afgekolfde melk geven jullie? Ik geef iedere dag of in ieder geval om de dag een flesje afgekolfde melk, omdat de andere twee kinderen heel veel moeite hadden met de overstap naar de fles. Ik kolf 120 cc af, maar ze drinkt dan ca. 70-90 cc op. Ze is nu 3 weken oud.
Ik geef 130 cc maar hij is bijna 7 week pas begonnen met 6 week en 4 dagen Geef haar dan gewoon 100 bouw je langzaam voorraadje op ik kolf 160 en geef 130 30 per dag extra vries ik mooi in