Welkom @Nina Sanders! Klinkt als een fijne ervaring jouw bevalling. Geniet volop van de kleine en iets minder vd gebroken nachten
OK terug maar 2u tussen ga effe de draagzak nemen zodat we samen slapen. Dit allemaal doordat ze gisteren rustiger was.
Hier een super nacht! 20u - 2.30u en daarna om 6u. Nu liggen we in bed, R drinkt en L kijkt filmpjes op de ipad
@Lotion wow heerlijk zeg! 7 uur! hier ook weer een prima nacht ! 21.45 - 02.45 - 06.45. Denk dat L wat met de kwartieren had vannacht . Echt zo’n tevreden meisje de laatste dagen. Eindelijk een beetje grip krijgen we denk op het poepen en de darmkrampjes. L poept hier nu +- om de 48 uur. Dan is het ook echt een luier bomvol. Van de kinderarts mocht er niet meer uur tussen de poepluiers in zitten. Dit omdat ze flesvoeding krijgt. Wat denken onze andere dames hiervan die er verstand van hebben? @Siepie85 @Poolvos @Muisje458 misschien heb ik erover heen gelezen maar hoe gaat het nu bij jou? @ButterflyPassion en bij jou ook al wat rustiger? Hier straks naar het CB, ben erg benieuwd! Merk aan alles dat L flink gegroeid is! Laatste keer meer douchen haar eerste vetjes gespot, mocht ook wel bij ons ieniemie meisje!
Hier een prima nacht gehad. 19.30 - 23.00 - 02.30 - 06.00 . Nu ligt hij nog lekker in bed te slapen, en ben ik met P beneden. Meestal begint het huilen na de volgende fles, ben benieuwd vandaag. Helaas zelf wat ziek. Voelt alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden, last van maag / darmen en lichte verhoging. Die verhoging voelt alleen als 40 graden koorts haha, komt denk door de weinige slaap afgelopen weken. We doen dus lekker rustig aan vandaag, hopelijk werken de kinderen mee
@wolkje1994 de frequentie van de poepluiers is eigenlijk niet zo intressant. Belangrijk is dat de poep niet hard is en dat baby er geen last van heeft.
@Muisje458 fijn dat je gister een rustige dag had, hopelijk zet ze de trend van nu niet door en wordt het zó weer wat rustiger bij je. @Nina Sanders welkom! Klinkt als een hele mooie bevalling ook al binnen 3 uurtjes geklaard, had ik ook. Gek he?! Maar zó fijn. Heb je nog wat kunnen slapen vanacht? @Poolvos dat klinkt als een relaxte nacht en ochtend bij jullie, heerlijk!
Hier voor t z’n doen een slechte nacht, 2100, 0130, 4:30 en nu ligt de etter nog te slapen... ik uit bed want hij ligt constant in z’n slaap te huilen dus ik slaap niet hehe. Opzich fijn dat hij wat laat wachten, ik ga eindelijk zo weer zwemmen met E dus als hij minimaal nog 15min wacht hoef ik niet voor te kolven! Kom ik namelijk rond de tijd dat hij weer moet thuis. Ik weet andere hebben nog irritantere nachten hoor maar 2 dagen geleden dat ie 6,5 ertussen liet kreeg ik hoop haha. @wolkje1994 ik weet daar net niet genoeg vanaf maar idd volgens mij officieel idd elke dag ontlasting @Poolvos zal dat beter weten denk ik!
Dan kan ik niet slapen haha. Maar op zich is het helemaal niet erg. Normaal komt hij om de 3 uur en is hij binnen 5 minuten klaar met 1 borst en gaat dan slapen.
Vraagje voor degene die dragen.... Hoe kleden jullie de kleintjes als je ze nu in de doek mee naar buiten neemt. Ik vraag me af of ik Lorèn wel of geen jas aan moet doen (ik heb geen draagjas dus mijn jas blijft open). En dan warme slofjes aan doen (voetjes zitten natuurlijk niet in de doek) en een mutsje op?
Als ik dat zou dan zou ik z’n berenpakje aan doen. Is best alweer fris, hier in de wagen namelijk jasje plus 2 warme dekentjes en slofjes.
Ik vind dit ook altijd ZO moeilijk! Zeker hier, waar t alweer echt koud is. Ik heb wel een draagjas - maar daar moet zeker nog wat onder. Ik zou zeggen: test! Gewoon wat aandoen dat je denkt dat goed is. Na een tijdje het nekje voelen. Zweet baby, dan volgende keer minder aan. Voelt baby koud, dan dus meer aan doen volgende keer.
Dames, het is zo lang geleden dat ik het eea ben vergeten. Een voetenzak voor de bugaboo is toch voor als de baby kan zitten en niet voor als het nog in de wiegenbak ligt toch?
Ik ben een verlanglijstje aan t maken voor de kindjes voor sint&kerst. Tips?? Voor L heb ik tot nu toe: - knutselspul - nijntje verstopt zich (zo’n nijntje die je verstopt en die dan geluid maakt zodat de peuter m kan gaan zoeken) - spelletje - spaarpotje - boekjes Ik wil eigenlijk nog iets toevoegen dat wél wat duurder is. Mijn schoonouders zijn niet zo van de cheepy cadeautjes en geven liever iets groots. Maarja, wat?! Voor R weet ik eigenlijk niks, want we hebben nog genoeg van toen L baby was. Ik heb nu: setjes kleding. Duplo & houten autootjes (waar L dan stiekem mee kan spelen nu )
Hier echt elke 2u aanwezig. Nu al mogen wassen want had een overvolle pamper en nu in de draagzak hopen dat ze nog effe slaapt. Intussen al bijna 2u wakker