Bedankt voor de tip, maar ik geef borstvoeding. Ik mijd pittig eten al wel , al lees ik ook op internet dat het een fabeltje is dat een baby daar meer kramp van krijgt. Maar ik probeer er toch maar rekening mee te houden. Ik heb net ook aan simplex besteld, bij jongste zoon hielp dat wel wat. We zullen zien. @ plannen vanmiddag, oudste is net thuis van school, hij mag op maandag altijd langer computeren omdat hij dan 'alleen' thuis is, man haalt de andere 2 straks van de bso en appte dat hij vandaag kookt omdat ik amper heb geslapen vannacht. Ik vind koken ook echt niks aan, dus graag
Nou dikzakje hier nu 5455 en stijgt door naar de +1 lijn. Dus doet het super op 6/7 voedingen van bv. Ben benieuwd over een paar weken naar z’n lengte want ik vind hem ook giga lang.
S avonds krijgt hij flesje vind lastig hoeveel ik moet geven is 8.5 week nu hoeveel zouden jullie geven
daarom ben ik ook gaan wegen, want officieel moeten ze rond de 8 zijn dus wilde even checken. Maar op 6/7 doet hij het prima!
Vaak rond 6-9-13-17-21of 6-9-12-15-19-22 als paar keer 4 uur tussrnzit komt hij al op 5 uit als overdag om de 3 zit hij op 6
Mooivroeg wij vieren dit jaar 8 dec met hele familie 23 en 30 op werk van partner en mij en 24 op de buurt
Sint vieren wij 30 november. Het weekend daarna vieren we de verjaardag van ons zoontje want hij is 7 december jarig. Hier ook even babyfoto's van de andere 2 erbij gezocht. Oudste boven, jongste onder.
Ik mag vrijdag weer wegen tussen door lukt niet 12-13 op vrijdag is dochter ook thuis en slaapt vaak nog overdag
V zit met 5 weken ook al op 6 voedingen... Maar ga hem er niet voor wakker maken; als hij het er goed op doet dan is het prima toch? Hij groeit goed, heeft plasluiers bij iedere voeding.
@ voedingen Hier staat op t blik voeding bij 2mnd al 5x150cc als richtlijn. Bij 6-8 weken staat 5-6x 120-150cc Dus blijkbaar is t allemaal mogelijk Hier zit erin: 5u borst 7.30 120cc 11u 120cc 14u 150cc 17u 120cc En nu bezig met de laatste fles. Ik bied 150 aan maar verwacht niet dat t op gaat. Daar slaapt hij dan wel lekker op tot 5’ish
Hmmm ik moet eerlijk zeggen... Ik zou niet weten wat hij drinkt. Als hij honger heeft krijgt hij.. Ik maak flessen van 90cc water met 3 scheppen of 110 met 3 scheppen als hij te dikke ontlasting heeft. De ene x gaat t op. De andere x niet. Dan komt hij na 2 uur... Dan na 5 uur... Maar hij groeit. Echt n dikkertje. En is tevreden. De richtlijnen interesseren me dan niet zoveel. Ik voed met mn ogen en mn moeder gevoel.
Dit sowieso!! Ik voed ook niet op de klok. Ik merk nu ook dat ie een sprong heeft. Hij eet eigenlijk de hele tijd. Bovenstaande tijden zijn de tijden dat ik de flessen heb gemaakt en soms heeft hij er twee uur over gedaan, heb ik een half uur later alweer een fles gemaakt.
Oh fijn @Poolvos 130 euro per kind per maand is niet niks in vergelijking met hier een luttele 220 euro per kind per kwartaal. Ik zet dat dus ook echt niet opzij. Meestal ga ik er zelf van shoppen of betaal er rekeningen van omdat hier gewoon alles wordt aangeschaft indien nodig. Grote of kleine aankoop, maakt niet uit, als de kindjes wat nodig hebben dan wordt het gewoon gekocht. Ook hebben beiden dus een spaarrekening waar we elke maand geld op storten dus vind het wel even prima zo!